|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Deze band staat tot mijn grote spijt en schaamte nog steeds op het lijstje uit te checken bands |
|
Ik zeg al tijden dat OT de beste doomband van Nederland is. |
|
Ze heerschen, live zijn ze vele malen beter dan op CD, ik vind the pathway een beetje geforceerd klinken, maar live is het fenomenaal! |
|
www.officiumtriste.com is ook het bekijken waard. |
|
Ik heb the Pathway nog niet. Ik heb er wel spijt van dat ik hem niet heb gekocht bij een van de twee concerten afgelopen zomer Ik vind die Promo namenlijk wel erg mooi, vooral het nummer 'Pathway of Broken Glass'. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Vrij goede band, ik vind op die laatste cd een aantal goede nrs staan, maar ook wat mindere nrs. Als ze nou bij het volgende werk dat wel es zouden doen is het een wereldband Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Ik sluit me hier geheel bij aan Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Als ik me niet vergis staan ze of het volgende zware metalen festival. |
|
Ik had ze gezien in het voorprogramma van candlemass in oktober en ik moet zeggen dat ik zeer onder de indruk was. Doom-metal is ook niet voor niets mijn favo genre. Ik heb dus op het concert de cd 'the pathway' meteen gekocht. Erg goede cd, alleen helaas een beetje kort We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hmmm... Ik wil niet heel vervelend doen ofzo, maar er zijn vast niet meer dan 10 doom bands uit Nederland... Dus is het niet echt een kunst om de beste te zijn... |
|
ja, een goeie band, heb een cd er van, weet zo niet welke... ja... leuke band The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Idd, als jij er 10 kan noemen, vind ik het knap (geen unsigned). Maar OT is niet alleen de beste omdat er maar zo weinig zijn... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
OT heerschte echt in RotterDam Baroeg Met Dutch Doom Day heb: The Pathway, Roses on my Grave, split cd met Cold Mourning mooie muziek vooral Camouflage vind ik erggg gaaf als Nederlandse Doom meot je ook nog effe Morphia luustern ook erg goed, die laatste cd (Frozen Dust) is iig geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 04-12-2002 20:51] ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
*ahum* Pathway op zekere FTP *ahum* Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Echt zonde dat ik ze in Tilburg niet heb gaan zien (maarja 16 Euro voor Candlemass als de headliner hoeft van mij niet). Zonder twijfel DE Doom Metal band van Nederland Hakkuh |
|
Hoeft niet??? Candlemass had je MOETEN zien!!! |
|
quote: Ik ben niet zo weg van Candlemass hoor.. Had persoonlijk liever Officium Triste als headliner gehad Hakkuh |
|
OT is wel vet maar 100000x minder dan candlemass |
|
Ik vind Candlemass ook niet zoveel... Niks eigenlijk... |
|
Ik hou niet van de soort stem die Candlemass gebruikt, maar verder qua muziek en nummers zijn ze erg goed ja. |
|
Candlemass was Geweldig! Jammer dat je het er niet voor over hebt.. Ach ja smaken verschillen Officium Triste was ook leuk hoor daar niet van , zeker als beginnende band alleen moeten ze de show nog wat meer aankleden ze staan er zo saai bij [Dit bericht is gewijzigd door Nolthuar op 05-12-2002 22:08] You will never have, what i never had. |
|
quote:OT en Candlemass kan je eigenlijk niet met mekaar vergelijken. Voor zover ik uberhaupt verstand heb van stromingen, is Candlemass geen doommetal. In mijn ogen iig niet, Candlemass is een klasse apart. Je moet geen perzikken met bananen vergelijken Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Dát is vast de verklaring voor het feit dat ik Candlemass niet zo leuk vind... Hakkuh |
|
quote: Hmm .. dan moet je je bronnen nog maar eens gaan controleren, Candlemass stond aan de wieg van doom ... Samen met Black Sabbath hebben zij het profiel voor Doom aangeleverd, en natuurlijk klinkt dat behoorlijk anders als doom op dit moment ... |
|
quote: BEGINNEND ??? Ze zijn toch echt al een tijdje goed bezig SAAI ??? Hey hallo, het is fucking doom, wat moeten ze dan doen, beetje danspasjes gaan instuderen? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |