|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
LOL en eigen topic voor Officieel Triest |
|
heb the Pathway geluisterd en ben nog niet overtuigd, vooral de cleane zang valt tegen. Maar omdat ik anders ruzie met JFrost krijg, beloof ik dat ik het nog een paar keer luister Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vandaag Reason aangeschaft, mooie achtergrond-plaat . Ik zal pathway eens in de gaten gaan houden. Reason is iig prima werk [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 30-05-2004 19:34] |
|
The Pathway was donders saai, maar goed iedereen verdient een 2e kans dus ik zal Reason ook eens beluisteren. Hoop minimaal dat de grunts en de productie wat beter uit de verf komen. Spannende nummers zal nog wel wat te hoog gegrepen zijn. |
|
quote: Hee, ik vind de Pathway ook een butt cd hoor. Live is OT gewoon gaaf, maar op cd tot nu toe nog niet (ik heb Reason nog niet gehoord). Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik heb OT één keer gezien, maar vond het eigenlijk niet zo bijzonder (op een Anathema cover na). In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
All hail to Officium Triste Ben zeer benieuwd naar Reason Inter faeces et urinam nascimur |
|
Komoooop man ... als eerste lyric de titel van het nummer schreeuwen is wel ultieme chees hoor ... noem dan de cd meteen "ashes to ashes, dust to dust" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: que? |
|
Was erg leuk. Thee plague of gentlemen (tsja, Belgen hé), was wel aardig maar ademde niet echt een doom-metalsfeer uit. Officium Triste wel! Slechts 2 nummers van het album Reason (het enige album wat ik heb, afgezien van een aantal mp3tjes), en de opener This Inner Twist (IMO hun mooiste nummer) werd verneukt door een kutgeluid (syths die niet hoorbaar waren, te harde drums), maar dat werd later beter! Prima, sfeervol concertje oja Pim, je moet niet zo nonchalant aan één stuk door shakky's draaien op het podium. Volgens mij wil je jezelf doodroken ofzow (part of the show?) . |
|
quote:Ga eens rap naar de winkel om de rest aan te schaffen Dave van Sounds helpt je ongetwijfeld graag verder. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik heb nog een wishlist van hier tot ginder en terug |
|
Officium Triste was afgelopen vrijdag behoorlijk goed in de Little Devil ja. Ik heb toen ook "The Pathway" maar meteen aangeschaft, en die valt niet tegen. Alleen dat nummer "Camouflage" is wel een flinke misser zeg, damn! |
|
quote: Dit is een grap neem ik aan? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote:gerookt vlees blijft langer goed he "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: nee. Traag was de muziek wel, maar doom is over het algemeen behoorlijk 'depressieve' muziek. En dat kon ik er niet uit op maken. |
|
Wat is dat nou weer voor gelul?? Nog nooit Saint Vitus of Count Raven gehoord zeker? "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Vergeef hem de jeugdige onschuld .. |
|
quote: nee. Moet dat dan? |
|
Nee, maar loop dan niet te gillen over doom metal. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
En loop jij dan niet mijn woorden te verdraaien... |
|
Och, meid toch. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Hoe was Ierland Pim? |
|
Ierland was wel gaaf. Niet superdruk maar wel gave zalen om te spelen. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |