|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Alco, mafketel. Leef je nog? |
|
jaja Hoe gaat ie met jou en O.T? enzo? gebeurt er nog wel eens iets heftigs in Baroeg? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Je leest niet veel topics zeker Volgens mij staan er al diverse Baroeg events tussen |
|
ja dat snap ik maar dit gaat ergens anders over gast, iets tussen Pim en mij snappie? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Slowchatten kan in het Lultopic, hier gelieve ontopic te blijven en over de band te praten. Prive-gesprekken voer je maar op MSN/ICQ/Trillian of een andere Instant Messenger. ontopic verder ajb. |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 09-09-2003 19:46] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Gaat er binnen afzienbare tijd misschien nog een nieuw album uitkomen? Dat kan ik namelijk goed gebruiken komende winter Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Je kunt natuurlijk ook teveel verwachten van die arme jongens hè? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: *kuch*interview OT frontpage*kuch* |
|
aargh..post ge-edit!...WTF??!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Dat is normaal hier...wen er maar vast aan. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: je lult teveel..ontopic graag en edit knop gebruiken Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
uhrm...uhrm...ok..juist...dat is zwaar dip dan..maar!!..on topic..ja OT, supercoole band..maar zekers zeer coole gasten...zolang ze maar geen happy forest spelen en Lauwielau zijn kleren aanhoudt..gheghe Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Op dit moment zij we bezig met het schrijven van nieuwe nummers en de al geschrevn nummers in demo-vorm op te nemen. Nieuwe CD staat gepland voor eind april 2004. Nog ff geduld dus. Alco stuur anders ff een mailtje, lullo |
|
quote: Mooi zo! hoe eerder die cd uitkomt hoe beter! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Hej Her Pim! How is life? Ik heb een tijdje geleden van Martin gehoord dat jullie gaan toeren door Europa. |
|
Touren is een beetje een groot woord maar aansluitend op de Dutch Doom Day gaan we met Evoken en Desire op stap en spelen we in Croydon (buitenwijk London) op 1 oct (moet noge wel bevestigd worden deze datum). 2 october in Gossips, Soho London 3 october Pazzop Bladel 4 october Frontline Gent. Een minitourtje is dus een betere term |
|
Kicke zeg, ook in Londen. Daar smaken de pints ook prima! |
|
Hoe is de cd: "Ne Vivam" ? Heb 2 mp3s gedownload en die klinken wel goed, heeft iemand hier de cd? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Dat is de eerste en beste... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ne Vivam is de beste cd van Officium Triste vind ik. The Pathway is ook erg goed ik ben benieuwd hoe hun nieuwe album word ik las op doom-metal.com dat een aantal nummers een beetje in de stijl van Shape Of Despair gaan klinken |
|
ja maar happy forest staat op le vlavlam en dat nummer zuigt zaad gheghe Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Onbegrijpelijk hoe slecht de keyboards klinken op The Pathway vergeleken met de live samples. Ik vind Officium Triste uberhaupt veel beter als live-band. Maar misschien als ze inderdaad Shape of Despair invloeden krijgen dat ik er een keer cd van zal opzetten. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: ja buurman dat is zeker jammer, maar zoals je zegt live zijn ze gaaf (waarom vul je je profiel trouwens niet in ) |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |