![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Alco, mafketel. Leef je nog? ![]() |
|
jaja ![]() Hoe gaat ie met jou en O.T? enzo? gebeurt er nog wel eens iets heftigs in Baroeg? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Je leest niet veel topics zeker ![]() ![]() ![]() |
|
ja dat snap ik maar dit gaat ergens anders over gast, iets tussen Pim en mij snappie? ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Slowchatten kan in het Lultopic, hier gelieve ontopic te blijven en over de band te praten. Prive-gesprekken voer je maar op MSN/ICQ/Trillian of een andere Instant Messenger. ontopic verder ajb. ![]() |
|
[offtopic] [Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 09-09-2003 19:46] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Gaat er binnen afzienbare tijd misschien nog een nieuw album uitkomen? Dat kan ik namelijk goed gebruiken komende winter ![]() Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! ![]() |
|
Je kunt natuurlijk ook teveel verwachten van die arme jongens hè? ![]() I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: *kuch*interview OT frontpage*kuch* ![]() |
|
aargh..post ge-edit!...WTF??!!! ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Dat is normaal hier...wen er maar vast aan. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
quote: je lult teveel..ontopic graag en edit knop gebruiken ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
uhrm...uhrm...ok..juist...dat is zwaar dip dan..maar!!..on topic..ja OT, supercoole band..maar zekers zeer coole gasten...zolang ze maar geen happy forest spelen en Lauwielau zijn kleren aanhoudt..gheghe ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Op dit moment zij we bezig met het schrijven van nieuwe nummers en de al geschrevn nummers in demo-vorm op te nemen. Nieuwe CD staat gepland voor eind april 2004. Nog ff geduld dus. Alco stuur anders ff een mailtje, lullo ![]() |
|
quote: Mooi zo! hoe eerder die cd uitkomt hoe beter! ![]() ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Hej Her Pim! How is life? Ik heb een tijdje geleden van Martin gehoord dat jullie gaan toeren door Europa. ![]() |
|
Touren is een beetje een groot woord maar aansluitend op de Dutch Doom Day gaan we met Evoken en Desire op stap en spelen we in Croydon (buitenwijk London) op 1 oct (moet noge wel bevestigd worden deze datum). 2 october in Gossips, Soho London 3 october Pazzop Bladel 4 october Frontline Gent. Een minitourtje is dus een betere term ![]() ![]() |
|
Kicke zeg, ook in Londen. Daar smaken de pints ook prima! ![]() ![]() |
|
Hoe is de cd: "Ne Vivam" ? Heb 2 mp3s gedownload en die klinken wel goed, heeft iemand hier de cd? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. ![]() |
|
Dat is de eerste en beste... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing ![]() |
|
Ne Vivam is de beste cd van Officium Triste vind ik. The Pathway is ook erg goed ik ben benieuwd hoe hun nieuwe album word ik las op doom-metal.com dat een aantal nummers een beetje in de stijl van Shape Of Despair gaan klinken ![]() |
|
ja maar happy forest staat op le vlavlam en dat nummer zuigt zaad ![]() gheghe ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Onbegrijpelijk hoe slecht de keyboards klinken op The Pathway vergeleken met de live samples. Ik vind Officium Triste uberhaupt veel beter als live-band. Maar misschien als ze inderdaad Shape of Despair invloeden krijgen dat ik er een keer cd van zal opzetten. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" ![]() |
|
quote: ja buurman dat is zeker jammer, maar zoals je zegt live zijn ze gaaf ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |