IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Officium Triste Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 08-09-2003 21:43 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

HUU!!!
He Pim!!!...gast!
Hoe ie 'ie?!,
greetz,


Alco


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 09-09-2003 10:32 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Alco, mafketel. Leef je nog?


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-09-2003 18:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

jaja
Hoe gaat ie met jou en O.T? enzo?
gebeurt er nog wel eens iets heftigs in Baroeg?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Fire
Usericon van Fire
Posted 09-09-2003 19:06 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 9 september 2003 18:08 schreef invictis het volgende:
jaja
Hoe gaat ie met jou en O.T? enzo?
gebeurt er nog wel eens iets heftigs in Baroeg?

Je leest niet veel topics zeker Volgens mij staan er al diverse Baroeg events tussen



invictis
Usericon van invictis
Posted 09-09-2003 19:32 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ja dat snap ik maar dit gaat ergens anders over gast, iets tussen Pim en mij snappie?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-09-2003 19:38 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 19:32 schreef invictis het volgende:
ja dat snap ik maar dit gaat ergens anders over gast, iets tussen Pim en mij snappie?

Slowchatten kan in het Lultopic, hier gelieve ontopic te blijven en over de band te praten. Prive-gesprekken voer je maar op MSN/ICQ/Trillian of een andere Instant Messenger.

ontopic verder ajb.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-09-2003 19:44 by invictis Profiel van invictisQuote dit bericht

[offtopic]

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 09-09-2003 19:46]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Edder
king from camelot
Usericon van Edder
Posted 09-09-2003 21:24 by Edder Wijzig reactieProfiel van EdderQuote dit berichthttp://www.edder.f2o.org

Gaat er binnen afzienbare tijd misschien nog een nieuw album uitkomen? Dat kan ik namelijk goed gebruiken komende winter


Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-09-2003 21:31 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Je kunt natuurlijk ook teveel verwachten van die arme jongens hè?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 09-09-2003 21:38 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 9 september 2003 21:24 schreef Edder het volgende:
Gaat er binnen afzienbare tijd misschien nog een nieuw album uitkomen? Dat kan ik namelijk goed gebruiken komende winter


*kuch*interview OT frontpage*kuch*


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-09-2003 22:51 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

aargh..post ge-edit!...WTF??!!!



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-09-2003 22:53 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat is normaal hier...wen er maar vast aan.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 09-09-2003 22:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2003 22:51 schreef invictis het volgende:
aargh..post ge-edit!...WTF??!!!




je lult teveel..ontopic graag en edit knop gebruiken


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-09-2003 23:18 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

uhrm...uhrm...ok..juist...dat is zwaar dip dan..maar!!..on topic..ja OT, supercoole band..maar zekers zeer coole gasten...zolang ze maar geen happy forest spelen en Lauwielau zijn kleren aanhoudt..gheghe


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 12-09-2003 13:36 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Op dit moment zij we bezig met het schrijven van nieuwe nummers en de al geschrevn nummers in demo-vorm op te nemen. Nieuwe CD staat gepland voor eind april 2004. Nog ff geduld dus.

Alco stuur anders ff een mailtje, lullo


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-09-2003 13:54 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 13:36 schreef Der_Pim het volgende:
Op dit moment zij we bezig met het schrijven van nieuwe nummers en de al geschrevn nummers in demo-vorm op te nemen. Nieuwe CD staat gepland voor eind april 2004. Nog ff geduld dus.

Alco stuur anders ff een mailtje, lullo


Mooi zo! hoe eerder die cd uitkomt hoe beter!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 12-09-2003 14:02 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

Hej Her Pim!

How is life? Ik heb een tijdje geleden van Martin gehoord dat jullie gaan toeren door Europa.


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 12-09-2003 14:31 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

Touren is een beetje een groot woord maar aansluitend op de Dutch Doom Day gaan we met Evoken en Desire op stap en spelen we in Croydon (buitenwijk London) op 1 oct (moet noge wel bevestigd worden deze datum).
2 october in Gossips, Soho London
3 october Pazzop Bladel
4 october Frontline Gent.

Een minitourtje is dus een betere term


Mariekwel
Usericon van Mariekwel
Posted 12-09-2003 15:05 by Mariekwel Wijzig reactieProfiel van MariekwelQuote dit bericht

Kicke zeg, ook in Londen. Daar smaken de pints ook prima!


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-11-2003 18:10 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

Hoe is de cd: "Ne Vivam" ? Heb 2 mp3s gedownload en die klinken wel goed, heeft iemand hier de cd?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-11-2003 18:15 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Dat is de eerste en beste...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 25-11-2003 18:26 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

Ne Vivam is de beste cd van Officium Triste vind ik. The Pathway is ook erg goed ik ben benieuwd hoe hun nieuwe album word ik las op doom-metal.com dat een aantal nummers een beetje in de stijl van Shape Of Despair gaan klinken


invictis
Usericon van invictis
Posted 25-11-2003 18:34 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ja maar happy forest staat op le vlavlam en dat nummer zuigt zaad
gheghe


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


' '
Usericon van ' '
Posted 25-11-2003 21:24 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Onbegrijpelijk hoe slecht de keyboards klinken op The Pathway vergeleken met de live samples.

Ik vind Officium Triste uberhaupt veel beter als live-band.

Maar misschien als ze inderdaad Shape of Despair invloeden krijgen dat ik er een keer cd van zal opzetten.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 25-11-2003 21:30 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 25 november 2003 21:24 schreef ' ' het volgende:
Onbegrijpelijk hoe slecht de keyboards klinken op The Pathway vergeleken met de live samples.

Ik vind Officium Triste uberhaupt veel beter als live-band.

Maar misschien als ze inderdaad Shape of Despair invloeden krijgen dat ik er een keer cd van zal opzetten.


ja buurman dat is zeker jammer, maar zoals je zegt live zijn ze gaaf (waarom vul je je profiel trouwens niet in )


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen