|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ajoh, 25ste in de buurt met ataraxie |
|
26 november Officium Triste + Isole + In Age and Sadness in de Batcave/013. |
|
Ook met Isole in Zwolle? Zou vet zijn, OT te lang al neit gezien .. |
|
Nope, niet in Zwolle. Ik meen dat Merca er daar bij staat. In 013 is ons enige optreden nog dit jaar. Eerst een nieuwe CD opnemen en dan volgend jaar weer volop de planken op. We gaan wel 1 of 2 nieuwe songs doen in 013. |
|
quote: Ik hoor hier bij te zijn natuurlijk en misschien gaat het nog lukken ook. |
|
Merca staat nergens aangekondigd...wat voor stijl spelen ze? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Ah een nieuw werkje is altijd goed nieuws! Al beetje idee welke kant album op zal gaan? |
|
Even een update! We gaan op 1 januari Excess in om aan de opnames van de 4e CD te beginnen. 6 nummers waarvan er 1 nog titelloos is. De overige 5 heten: My Charcoal Heart, Master of your own Demise, On the Crossroad of Souls, Signals en Your Eyes. Album titel is ook nog niet bekend. [Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 18-11-2006 12:26] |
|
Mooi! |
|
Zo even een update. CD is wat ons betreft klaar, hij wordt de komende week naar de perserij gestuurd en komt op 28 mei officieel uit. Je kunt al een song horen op onze MySpace pagina. http://www.myspace.com/officiumtristeholland |
|
PS al wat bekend over DDD in 2007? Help jij daar nog bij? |
|
Achter de schermen wordt daar al aan gewerkt. Waarschijnlijk is het in oktober. Ik speel nog steeds een rol, alleen meer adviserend. |
|
Indesinence adviseren (speelt die band wel eens live trouwens?) |
|
Mooi dat het album af is. Ben weer erg benieuwd! Gaaf ook dat men weer met DDD bezig is! Wordt weer eens tijd dat OT er optreedt! |
|
He, het nieuwe album hebben ze al op voorraad bij Displeased! Meteen besteld. |
|
Giving Yourself Away lag zojuist op mijn deurmat en draait nu zijn eerste rondjes. Het was het wachten weer dubbel en dwars waard zo te horen Pim, bedankt! |
|
Ja, mijn voorlopige nummer 1 van 2007 staat vast. Wat een geweldige plaat. Sferischer en gevarieerder dan ooit maar nog steeds lood en loodzwaar. Vakwerk! |
|
Ja kap ff met gave platen uitbrengen, ik wil helemaal geen doom in m'n collectie. Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: Thanks Michiel. De eerste reacties zijn erg goed. Helaas wel via diverse sites te downloaden. Maar goed, als veel mensen er naar luisteren en het goed vinden, dan ben ik een tevreden mens. |
|
Moet zeggen dat ik Reason wat beter vond. |
|
Dat kan. Zelf heb ik wel het idee dat de nieuwe meer een groeiplaat is geworden. |
|
Ze hebben allebei wel wat: Reason is zwaarder, de nieuwe is sferischer. Feit voor mij is wel dat het de 2 beste OT platen zijn. *droomt van liveshow waarin beide albums volledig gespeeld worden met The Happy Forest als toegift * |
|
quote: Op onze CD-presentatie zullen we vrijwel aan het gevraagde voldoen [Dit bericht is gewijzigd door Der_Pim op 08-05-2007 13:51] |
|
Nieuwe album klinkt erg lekker, vind het een flinke sprong voorwaarts met name wat betreft afwisseling, stemgebruik en sfeer! Goed passende productie ook trouwens! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |