IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Officium Triste Vorige pagina | Volgende pagina
Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 10-12-2002 20:17 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 9:17 schreef Jenje het volgende:

SAAI ???
Hey hallo, het is fucking doom, wat moeten ze dan doen, beetje danspasjes gaan instuderen?




hehehe
ik ze ze de macarena of de ketchup song al dansen tijdens het optreden....
enorrrmm traaagg


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-12-2002 20:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. idee voor Aarseerst de humor doomband


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 10-12-2002 20:24 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 22:08 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. dan moet je je bronnen nog maar eens gaan controleren, Candlemass stond aan de wieg van doom ... Samen met Black Sabbath hebben zij het profiel voor Doom aangeleverd, en natuurlijk klinkt dat behoorlijk anders als doom op dit moment ...

Ja ja truttebol, de enige bronnen die ik heb is mijn eigen gehoor, en ik wil nou niet echt OT met Candlemass gaan vergelijken.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-12-2002 20:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dan moet je toch echt je breinaalden uit je oren halen


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 10-12-2002 20:33 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2002 20:32 schreef Jenje het volgende:
Dan moet je toch echt je breinaalden uit je oren halen

Sorry, dat gaat niet, daar zitten nog 6 punniknaalden voor van gister


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-12-2002 20:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Raj weer wild?


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-12-2002 20:56 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 10 december 2002 20:23 schreef Jenje het volgende:
Hmm .. idee voor Aarseerst de humor doomband


hebben die Doom Metal Ist Krieg al gespeeld dan ?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-12-2002 21:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2002 20:56 schreef Claw het volgende:
hebben die Doom Metal Ist Krieg al gespeeld dan ?

Yeah, gecoverd van Nargaroth, cover heet 'Doom Metal Ist Langsamer Tod- oder Heavy-metall Mit Gotik-Einflüsse'.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 10-12-2002 21:03 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 10 december 2002 21:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Yeah, gecoverd van Nargaroth, cover heet 'Doom Metal Ist Langsamer Tod- oder Heavy-metall Mit Gotik-Einflüsse'.


Dwaallicht. Jij en ik. Buiten. Nu.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 10-12-2002 22:01 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 9:17 schreef Jenje het volgende:
BEGINNEND ???
Ze zijn toch echt al een tijdje goed bezig

SAAI ???
Hey hallo, het is fucking doom, wat moeten ze dan doen, beetje danspasjes gaan instuderen?


Ok ok je hebt gelijk ze zijn al een tijd bezig ik overdrijf veels teveel

Tuurlijk geen danspassen ze kunnen toch een beetje blijk geven dat ze met muziek bezig zijn en niet een automatische langspeelplaat aan het afspelen zijn? Daarnaast vond ik dat ze er Saai bijstonden niet dat de muziek saai was... U begrijpt mij verkeerd. Er is een verschil tussen danspassen en stil staan zo ongeveer..

...

[Dit bericht is gewijzigd door Nolthuar op 10-12-2002 22:03]


You will never have, what i never had.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-06-2003 17:54 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Deze heren spelen live een cover van Anathema.
Kan iemand mij vertellen hoe die heet en op welk album die staat?


Fire
Usericon van Fire
Posted 16-06-2003 17:57 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Sleepless

Album weet ik zo niet

(overigens is dit Jenje en niet Fire)



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 18:36 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Sleepless staat voor het eerst op Serenades uit 1993 en hij staat nog een keer op Eternity "Sleepless '96"


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 16-06-2003 18:51 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 18:36 schreef Claw het volgende:
staat nog een keer op Eternity "Sleepless '96"

bij mij niet


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 16-06-2003 22:36 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 18:51 schreef X-Act het volgende:
bij mij niet


Bij mij ook niet

echt een heel gaaf nummer


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-06-2003 22:38 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 juni 2003 18:51 schreef X-Act het volgende:
bij mij niet


Bonustrack. Ik heb die cd zelf ook niet, maar op mp3, en daar stond ie bij als bonus track. Zou wel japanse versie zijn dan.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 17-06-2003 7:03 by Doomhead Wijzig reactieProfiel van DoomheadQuote dit bericht

Officium Triste is een hele goeie doom metal band ik heb de cd Ne Vivam en de mini cd The Pathway op cd verder vind ik de doom metal band Eria d'Or ook een hele goeie band


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 07-09-2003 15:32 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Er staat trouwens een foutje in hun ID3-tags. Als ik het afspeel staat er in plaats van "Officium Triste" "Officum Triste"

ik heb ze toch maar even gemailed

Overigens een ZEER heerschende band! Hulde!

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 07-09-2003 15:32]


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 08-09-2003 1:06 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

sleepless staat toch niet op een ot cd


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-09-2003 9:13 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 1:06 schreef impaled succubus het volgende:
sleepless staat toch niet op een ot cd


Nee. Wie beweert dat dan?


this user is dead


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-09-2003 9:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 1:06 schreef impaled succubus het volgende:
sleepless staat toch niet op een ot cd
quote:
Op 16 juni 2003 22:38 schreef Claw het volgende:
Bonustrack. Ik heb die cd zelf ook niet, maar op mp3, en daar stond ie bij als bonus track. Zou wel japanse versie zijn dan.


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 08-09-2003 9:15 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Dat gaat over een cd van Anathema schat.


this user is dead


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-09-2003 9:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ah, op die fiets

ze doen btw wel erg lang over een mailtje sturen


Der_Pim
Hertog Jan
Usericon van Der_Pim
Posted 08-09-2003 12:43 by Der_Pim Wijzig reactieProfiel van Der_PimQuote dit berichthttp://www.officiumtriste.com

quote:
Op 8 september 2003 9:16 schreef Elfensteen het volgende:
Ah, op die fiets

ze doen btw wel erg lang over een mailtje sturen


Je hebt inmiddels bericht. In het weekend check ik mijn mail niet altijd, zeker niet als ik in de kroeg zit


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 08-09-2003 12:49 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2003 12:43 schreef Der_Pim het volgende:
Je hebt inmiddels bericht. In het weekend check ik mijn mail niet altijd, zeker niet als ik in de kroeg zit
Ik zag het hartstikke bedankt! (ookwel genoemd: De bestelling ga ik plaatsen )


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen