|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm .. idee voor Aarseerst de humor doomband |
|
quote: Ja ja truttebol, de enige bronnen die ik heb is mijn eigen gehoor, en ik wil nou niet echt OT met Candlemass gaan vergelijken. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Dan moet je toch echt je breinaalden uit je oren halen |
|
quote: Sorry, dat gaat niet, daar zitten nog 6 punniknaalden voor van gister Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Raj weer wild? |
|
quote: hebben die Doom Metal Ist Krieg al gespeeld dan ? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Yeah, gecoverd van Nargaroth, cover heet 'Doom Metal Ist Langsamer Tod- oder Heavy-metall Mit Gotik-Einflüsse'. |
|
quote: Dwaallicht. Jij en ik. Buiten. Nu. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ok ok je hebt gelijk ze zijn al een tijd bezig ik overdrijf veels teveel Tuurlijk geen danspassen ze kunnen toch een beetje blijk geven dat ze met muziek bezig zijn en niet een automatische langspeelplaat aan het afspelen zijn? Daarnaast vond ik dat ze er Saai bijstonden niet dat de muziek saai was... U begrijpt mij verkeerd. Er is een verschil tussen danspassen en stil staan zo ongeveer.. ... [Dit bericht is gewijzigd door Nolthuar op 10-12-2002 22:03] You will never have, what i never had. |
|
Deze heren spelen live een cover van Anathema. Kan iemand mij vertellen hoe die heet en op welk album die staat? |
|
Sleepless Album weet ik zo niet (overigens is dit Jenje en niet Fire) |
|
Sleepless staat voor het eerst op Serenades uit 1993 en hij staat nog een keer op Eternity "Sleepless '96" Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: bij mij niet In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Bij mij ook niet echt een heel gaaf nummer |
|
quote: Bonustrack. Ik heb die cd zelf ook niet, maar op mp3, en daar stond ie bij als bonus track. Zou wel japanse versie zijn dan. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Officium Triste is een hele goeie doom metal band ik heb de cd Ne Vivam en de mini cd The Pathway op cd verder vind ik de doom metal band Eria d'Or ook een hele goeie band |
|
Er staat trouwens een foutje in hun ID3-tags. Als ik het afspeel staat er in plaats van "Officium Triste" "Officum Triste" ik heb ze toch maar even gemailed Overigens een ZEER heerschende band! Hulde! [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 07-09-2003 15:32] |
|
sleepless staat toch niet op een ot cd |
|
quote: Nee. Wie beweert dat dan? this user is dead |
|
quote: quote: |
|
Dat gaat over een cd van Anathema schat. this user is dead |
|
Ah, op die fiets ze doen btw wel erg lang over een mailtje sturen |
|
quote: Je hebt inmiddels bericht. In het weekend check ik mijn mail niet altijd, zeker niet als ik in de kroeg zit |
|
quote:Ik zag het hartstikke bedankt! (ookwel genoemd: De bestelling ga ik plaatsen ) |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |