|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Aanbidden is een excuss om er zelf er niets aan te hoeven doen |
|
ik zal ook maar eens met wicca beginnen, morgen meteen even een toverstafje kopen No meat is sweater |
|
ja, goed dat je het zegt! No meat is sweater |
|
op wat voor bezem rijden jullie nou? Ik heb een BMW bezem, kost wel een lieve duit maar dan heb je ook wat. Zeker nu hij gechiptuned is gaat hij als een raket! |
|
Mijne is de McLaren van Coulthard onder de bezems *edit* en zo sterk dat hij de Tiger Tank onder de bezems is, ja ja [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 07-05-2003 23:03] |
|
On topic! Als je het niet serieus wilt/kunt nemen reageer dan niet. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: idd...bezems worden helemaal niet gebruikt om mee te vliegen.. als je er een spelletje van gaat maken, kan je net zo goed naar het onzin topic toe vliegen met die bezem! Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: reageer hier dan eens op. hebben al jullie wiccies trouwens welleens gehoord van "ecologism" niet te verwarren met "environmentalism". Volgens mij is wicca hier namelijk een aftreksel van voor de luie mensen |
|
quote: Ook al is het soms wel fijn om iets of iemand te aanbidden [edit: zo goed??] [Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 08-05-2003 13:13] FREEZE |
|
quote: Bedoel je dan aanbidden, of 'vertrouwen in' ? Op zich is er niets mis mee met het aanbidden van iets. Als je echter gaat vertrouwen dat het daardoor opgelost wordt (en dat je zelf niets hoeft te doen) dan zit je idd fout. Ik heb zelf niets tegen mensen die goden aanbidden. Zolang ze maar zelf hun problemen oplossen, en niet alles bij de Heer of Vrouwe neerleggen. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Ik Vind dat je problemen idd zelf moet oplossen, en niet denken dat de god/godin het voor je oplost.. ze zullen je wel helpen, maar het meeste zal je toch echt zelf moeten doen Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: Dat bedoelde ik dus |
|
quote: Everybody Is Wise, Until (S)He Speaks....Blessed Be |
|
quote: je hebt nog steeds geen antwoord gegeven op mijn vraag trouwens |
|
quote: Slijmende prutser, on-topic. Laat wicca's gewoon hun gang gaan. Verspilde moeite om dingen te gaan afkraken, die je haat. |
|
Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: In tegendeel. Dingen die je haat afkraken is een erg fijne bezigheid. Life doesn't get much better than this! |
|
Iets afkraken is makkelijk, iets aanprijzen is daarentegen veel moeilijker. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
en dan te beseffen dat die jongen helemaal niets afkraakte wat perse met wicca te maken heeft. Ohja dat had onze ik ga lekker zeuren nep mod niet door vanmorgen |
|
quote:Had het ook niet over hem, maar over dit topic in het algemeen |
|
quote: Ondertussen nog steeds geen antwoord op mijn (serieuze) vraag aan onze wiccies |
|
quote: Wat? Waarom dat nou niet? Stel we trekken haar wiccanisme in twijfel, dan kan ik haar vertellen dat ze bezig is met taoisme. Oftewel, sommige problemen verdwijnen vanzelf als je er tijd over laat gaan (en ze anders gaat bekijken). Klinkt overigens als iets wat iemand van Landmark Forum ook mee zou maken. quote: Zo interessant was je vraag niet |
|
Ik hou van de natuur en huppel bij volle maan rond in het bos al bomen knuffelend;... Ik vind het echt geweldig true disco chick |
|
Ik verkleed me bij volle maan als boom, en ga dan op wicca's staan wachten in het bos. Dat vind ik fijn. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |