|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat kan ik zeggen, s nachts geknuffeld worden door naakte hippie-wichten, t is gewoon tof. |
|
Hey, nu haal je hippies en wicca's door elkaar! Allebei verdienen ze een nekschot, maar toch .. geen appels met peren vergelijken, alhoewel het beide van bomen komt is het niet hetzelfde. |
|
quote:hippie + wicca -> Wippie true disco chick |
|
quote: Ik zie het verschil niet. |
|
quote:nee .. Wiccy .... |
|
quote:wippie is beter true disco chick |
|
Hicky |
|
quote:goed dan wicca's -> zuigzoenen Hier kan ik mee leven true disco chick |
|
quote: Ik ook, daarom stond ik dus afgelopen week-end weer poedelnaakt, ge-body-paint als een boom in het plaatselijke heksenbos |
|
quote:en toen kwam de buurman met zijn hond ..*psssshhhh* Of de boswachter met zijn kettingzaag gna gna |
|
je kan niet alles hebben hé. |
|
quote:er zijn ook mannelijke wicca's natuurlijk @jenje: wat heb jij toch met kettingzagen altijd true disco chick |
|
quote: Dat wist ik niet. Hoe noem je die ? Wanckers ? |
|
quote:Ook gewoon heksen als er zo 1 gezellig tegen je op komt schurken true disco chick |
|
quote:altijd ? ik heb het er zelden over |
|
quote:En toch is het me opgevallen jij en kettingszagen... Hmm, vast iets freudiaans true disco chick |
|
quote: Wippie's, klinkt als een nieuwe kinderserie Naakt rondrennen in het bos lijkt me wel een keer leuk, ben nog nooit verder gekomen dan naakt rondrennen in m'n huis met Jefferson Airplane op goed hard volume "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Valt het iemand trouwens op dat wicca's voornamelijk vrouwen zijn en de mannen eerder voor paganisme kiezen? Magie vs op het slagveld sterven en in walhalla komen, hmmm.... |
|
Nou, de vrouwen roken wiet terwijl de mannen vaker naar de hasj grijpen. |
|
hmmm... strange indeed "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Hmm... dan ben ik dus blijkbaar een vrouw (alhoewel... ) |
|
"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik gebruik wicca in mijn hekserij maar ik noem me geen wiccan of wat dan ook. allemaal stromingen enso en ik doe mijn dingen waar k in geloof en die dan ook werken. maar wel alles op een eigen manier,hoewel ik wel in de god EN godin geloof. when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain |
|
tering jij bent gaaf dat je dat doet. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |