IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Wicca Vorige pagina | Volgende pagina
soul_of_stone
Usericon van soul_of_stone
Posted 26-06-2003 20:16 by soul_of_stone Wijzig reactieProfiel van soul_of_stoneQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/sarin-heks

dit topic gaat over wicca dus stel ik mijzelf ff voor aleen dan over me hekserij,dacht dat dit de bedoeling was.
hoewel ik dan wel nogsteeds 15ben(niet lang meer ) heb je wel veel gastjes die dan koel kwamen doen van ja wicca dit wicca dat,vooral vorrige zomer,en das ggewoon triest.


when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-06-2003 20:27 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

tja, dat zeggen ze allemaal over elkaar.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 26-06-2003 20:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Mijn eerste post hierin dacht ik zo...
Wicca = populair gepruts en niet wat het ooit was.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 26-06-2003 20:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat is helaas bijna met alles zo.


soul_of_stone
Usericon van soul_of_stone
Posted 26-06-2003 23:03 by soul_of_stone Wijzig reactieProfiel van soul_of_stoneQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/sarin-heks

ik pas wicca anderhalf jaar ofzo toe in me leven en in mijn rituelen en andere dingen zoals feesten vieren,dat is heel kort maar toch ik doe het uit liefde


when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain


Heiden_reich
Usericon van Heiden_reich
Posted 27-06-2003 18:27 by Heiden_reich Wijzig reactieProfiel van Heiden_reichQuote dit bericht

Uit liefde voor wat?


Wodan met ons!


R.
Usericon van R.
Posted 27-06-2003 18:29 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

wicca is voor tiener goofics. punt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-06-2003 18:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 20:16 schreef soul_of_stone het volgende:

hoewel ik dan wel nogsteeds 15ben(niet lang meer ) heb je wel veel gastjes die dan koel kwamen doen van ja wicca dit wicca dat,vooral vorrige zomer,en das ggewoon triest.


Wat heb jij gerookt?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


soul_of_stone
Usericon van soul_of_stone
Posted 29-06-2003 12:00 by soul_of_stone Wijzig reactieProfiel van soul_of_stoneQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/sarin-heks

van nelle zware shag


when the blood will come down from heaven like rain,you all christian sluts will be born with pain


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-06-2003 12:06 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Wicca ist Gay!


lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 29-06-2003 12:07 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

Niet dat ik niet open sta voor "het paranormale", maar Wicca is echt bullshit.

De meeste mensen die er iets fanatieker mee bezig zijn, hebben nog steeds geen flauw benul waar ze precies mee bezig zijn.

Voor het gros zouden wat MAVO lesjes natuur- en scheikunde wonderen doen in hun opvattingen, heb ik 't idee...


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 29-06-2003 12:19 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 12:06 schreef Elfensteen het volgende:
Wicca ist Gay!

Elfen ook



lord Kaas
Usericon van lord Kaas
Posted 29-06-2003 14:53 by lord Kaas Wijzig reactieProfiel van lord KaasQuote dit bericht

Elven zijn niet gay!

Ze hebben alleen stomme oren....


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 29-06-2003 15:16 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 29 juni 2003 14:53 schreef lord Kaas het volgende:
Elven zijn niet gay!

Ze hebben alleen stomme oren....


Elfen bestaan niet LUL! En wicca ook NIET!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 01-07-2003 15:02 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2003 12:07 schreef lord Kaas het volgende:
Niet dat ik niet open sta voor "het paranormale", maar Wicca is echt bullshit.

De meeste mensen die er iets fanatieker mee bezig zijn, hebben nog steeds geen flauw benul waar ze precies mee bezig zijn.

Voor het gros zouden wat MAVO lesjes natuur- en scheikunde wonderen doen in hun opvattingen, heb ik 't idee...


Zelfs snap ik die hetze tegen wicca niet zo. Ja het is populaire kul, maar mensen worden gelukkig en ze gaan niet op zondag naar de kerk. Wat wil je nog meer?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-07-2003 15:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

wicca? wtf, wanneer houd de eeuwige onzin op te bestaan net zoals geloof


"This one is older than shit, heavier than time!"


campske666
Usericon van campske666
Posted 01-07-2003 15:05 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 15:03 schreef 0Tolerence het volgende:
wicca? wtf, wanneer houd de eeuwige onzin op te bestaan net zoals geloof


Nooit, nu stop met janken !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-07-2003 15:09 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2003 15:05 schreef campske666 het volgende:
Nooit, nu stop met janken !


Daar was ik al bang voor


"This one is older than shit, heavier than time!"


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-11-2005 11:03 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ik zou tegen deathlike mike zeggen, probeer appelscha eens, aangezien daar een heksenschool zit , wat tevens ook nog eens aftrekbaar is van je belastingen....


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-11-2005 11:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

evenwicht staat toch centraal in de wicca? dan is het een heel goed basis principe, alleen worden die meestal vergeten in godsdiensten.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 11-04-2010 20:23 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Wicca bestaat dezer dagen al niet meer. Ze bestonden van 1985 tot en met 1990. Pas 18 jaar later, in 2008, besloten ze nieuwe en onafgemaakte nummers op te gaan nemen. Bloodrush is daarvan het resultaat.

Wat een prachtige plaat.


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-04-2010 21:21 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

LOL! FAIL!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


louhill
Usericon van louhill
Posted 12-01-2011 13:48 by louhill Wijzig reactieProfiel van louhillQuote dit bericht

Wicca is een min of meer georganiseerde vorm van hekserij, maar dit betekent niet dat deze begrippen synoniem zijn. Moderne wicca is behalve een natuurreligie vooral ook een ecologisch en feministisch geïnspireerde filosofie.

Volgelingen van wicca inspireren zich op voorchristelijke bronnen, Europese folklore en mythologie. Zij beschouwen zichzelf als priesters en priesteressen van een voorchristelijke sjamanistische natuurreligie die een godin vereert die gerelateerd is aan de Moeder godin in haar drie aspecten van Maagd, Moeder en Heks.

zeggen ze op internet tenminste.
echter van oudsher zijn t aanbidders van de maangodin.
daarom waren ze dus 's nachts veel op pad.
aangezien de in die tijd regerende katholieke kerk een hekel had aan elke vorm van concurentie,waren ze een makkelijk slachtoffer om als heks aangewezen te worden.
die veroordeling is tot in de huidige tijd blijven hangen,en zelfs doorgedrongen in het wicca geloof zelf,daar veel wicca aanhangers nu menen heks te zijn.
maar eigenlijk is het theologies gezien de aanbidding van de vrouwlijke kant van god.
als men tenminste kan spreken van vrouwlijk en mannelijke kanten op zo'n energetisch nivo waar dat soort onderscheid er helemaal niks toe doet/danwel niet bestaat!
maar aangezien toen(en nu nog) de katholieke kerk gedomineerd werd door mannen hebben ze voor t gemak die scheiding bedacht om vervolgens de vrouw ondergeschikt te kunnen verklaren!
m.v.g Lou Hill


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 12-01-2011 13:51 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Oh, ok.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 12-01-2011 13:58 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ben beniewd hoe soul of stone hier tegenwoordig over denk 7 jaar later


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen