|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk topik. Het sterfteproces begint bij de geboorte. Je bouwt alles op om het later kwijt te raken. Hier doe ik dus niet aan mee. Ik "leef" erg passief, en als ik nu dood zou gaan zou ik weinig tot niets verliezen. Wat overigens niet erg zou zijn. |
|
Hey, of jullie leven al dan niet zin hebben interesseert me weinig tot niets... Wel ben ik ervan overtuigt dat éénieder zin zou moeten geven aan z'n bestaan en z'n eigen wensen moet trachten tegemoetkomen. Mijn leven heeft dus wel degelijk zin.. 'k ben eigenlijk constant bezig met mezelf en hierdoor geraak ik geregeld in 'n depressieve en pessimistische bui, maar deze zijn steeds van korte duur. Let wel, 'k ben totaal niet optimistisch ingesteld, maar 'k kan me er ook niet bij neerleggen dat ik gewoon elke dag moet gaan werken om geld te verdienen om me te verzuipen. 'k Wil wel degelijk mezelf iets bijbrengen... Of 't na dit leven gedaan is, weet ik niet.. Eigenlijk hoop ik op dit moment van niet.. |
|
1 ding is zeker: leven is een heel maf verschijnsel, dat er iets is is al raar |
|
We lopen hier nu eenmaal;maak er het beste van!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Waarom zouden we? Verspilde energie. |
|
quote: Je hoeft er geen energie in te stoppen,blijf toch lekker in je bed liggen als je dat wil doen Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Als je langer als 72 uur blijft liggen kwijnen je spieren weg. Lastig als je naar de wc moet. |
|
quote: Dan dragen ze je wel naar het toilet? Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Jij kent mijn moeder niet. Ontopik. |
|
quote: yeah yeah, god is great ;-) Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
De zin van het leven is AFSTERVEN..en snel! sebinsagoil |
|
De zin van het leven is er zin aan te geven. Dat las ik net op de plee... |
|
quote: Daar ben ik het nou mee eens. |
|
leven is n feestje (ja i know, nu word ik natuurlijk afgeschoten door de pessimisten onder ons ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Grapjas... |
|
quote: sorry ik heb echt meestal lol in het leven, dit schijnt voor de meesten onder ons net zo moeilijk te begrijpen te zijn als het voor mij te begrijpen is dat bv mn moeder dr nietsaan vind en probeerd er uit te stappen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Het leven heeft geen zin, het is een complete hel voor mij. Zelfs als je je doel hebt behaald en het volgende, ontkom je niet aan een innerlijke leegte. Je leven eindigd zodra je instort en dan heb je eindelijk je einddoel bereikt. Tenzij je er al eerder een eind aan maakt Gothical-Twiggy |
|
Whoei, en dat voor een eerste post! |
|
Jullie verwarren 'zin' met 'gelukkig zijn'. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Het leven is een toenemend dalende lijn. |
|
quote: |
|
Gewoon keihard leven door je tanden erin te zetten! Grote kans dat je dan snel dood gaat; ben je meteen van 't gezeik af. Dood ga je toch, liever NA dat ik alles heb gedaan ipv ervoor. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat bedoel je daar nou precies mee? Emaciate |
|
Da's toch wel duidelijk? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |