IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : De Zin of Onzin van het leven Vorige pagina | Volgende pagina
Ulfhednir
Wotanskind
Usericon van Ulfhednir
Posted 23-07-2002 1:22 by Ulfhednir Wijzig reactieProfiel van UlfhednirQuote dit bericht

Sinds ik erachter ben dat dit de meest zinlose discussie ooit is, heb ik een standaard antwoord klaarliggen.

De zin van het leven is je eigen inbreng, en daar valt mijns inziens niet over te twisten.


Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-07-2002 10:47 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Leuk topik.

Het sterfteproces begint bij de geboorte.
Je bouwt alles op om het later kwijt te raken. Hier doe ik dus niet aan mee. Ik "leef" erg passief, en als ik nu dood zou gaan zou ik weinig tot niets verliezen.
Wat overigens niet erg zou zijn.


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 23-07-2002 11:23 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

Hey, of jullie leven al dan niet zin hebben interesseert me weinig tot niets...
Wel ben ik ervan overtuigt dat éénieder zin zou moeten geven aan z'n bestaan en z'n eigen wensen moet trachten tegemoetkomen.
Mijn leven heeft dus wel degelijk zin..
'k ben eigenlijk constant bezig met mezelf en hierdoor geraak ik geregeld in 'n depressieve en pessimistische bui, maar deze zijn steeds van korte duur. Let wel, 'k ben totaal niet optimistisch ingesteld, maar 'k kan me er ook niet bij neerleggen dat ik gewoon elke dag moet gaan werken om geld te verdienen om me te verzuipen. 'k Wil wel degelijk mezelf iets bijbrengen...
Of 't na dit leven gedaan is, weet ik niet..
Eigenlijk hoop ik op dit moment van niet..


joeri
Usericon van joeri
Posted 23-07-2002 12:08 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

1 ding is zeker: leven is een heel maf verschijnsel, dat er iets is is al raar


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-07-2002 12:18 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

We lopen hier nu eenmaal;maak er het beste van!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-07-2002 12:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 12:18 schreef IceQueen het volgende:
We lopen hier nu eenmaal;maak er het beste van!!!


Waarom zouden we? Verspilde energie.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-07-2002 12:22 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 12:21 schreef Slechtheid het volgende:
Waarom zouden we? Verspilde energie.


Je hoeft er geen energie in te stoppen,blijf toch lekker in je bed liggen als je dat wil doen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-07-2002 12:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 12:22 schreef IceQueen het volgende:
Je hoeft er geen energie in te stoppen,blijf toch lekker in je bed liggen als je dat wil doen


Als je langer als 72 uur blijft liggen kwijnen je spieren weg. Lastig als je naar de wc moet.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 23-07-2002 12:26 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 12:23 schreef Slechtheid het volgende:
Als je langer als 72 uur blijft liggen kwijnen je spieren weg. Lastig als je naar de wc moet.


Dan dragen ze je wel naar het toilet?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-07-2002 12:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 12:26 schreef IceQueen het volgende:
Dan dragen ze je wel naar het toilet?


Jij kent mijn moeder niet.
Ontopik.


Ulfhednir
Wotanskind
Usericon van Ulfhednir
Posted 23-07-2002 12:32 by Ulfhednir Wijzig reactieProfiel van UlfhednirQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 12:18 schreef IceQueen het volgende:
We lopen hier nu eenmaal;maak er het beste van!!!


yeah yeah, god is great ;-)


Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht!


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 23-07-2002 19:18 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

De zin van het leven is AFSTERVEN..en snel!


sebinsagoil


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-07-2002 22:45 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

De zin van het leven is er zin aan te geven. Dat las ik net op de plee...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-07-2002 22:53 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 juli 2002 19:18 schreef Metal Mark het volgende:
De zin van het leven is AFSTERVEN..en snel!


Daar ben ik het nou mee eens.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-07-2002 23:02 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

leven is n feestje (ja i know, nu word ik natuurlijk afgeschoten door de pessimisten onder ons )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-07-2002 23:04 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Grapjas...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-07-2002 23:05 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 23:04 schreef Asherah het volgende:
Grapjas...

sorry ik heb echt meestal lol in het leven, dit schijnt voor de meesten onder ons net zo moeilijk te begrijpen te zijn als het voor mij te begrijpen is dat bv mn moeder dr nietsaan vind en probeerd er uit te stappen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


emaciate
Usericon van emaciate
Posted 23-07-2002 23:27 by emaciate Wijzig reactieProfiel van emaciateQuote dit bericht

Het leven heeft geen zin, het is een complete hel voor mij.
Zelfs als je je doel hebt behaald en het volgende, ontkom je niet aan een innerlijke leegte. Je leven eindigd zodra je instort en dan heb je eindelijk je einddoel bereikt.
Tenzij je er al eerder een eind aan maakt

Gothical-Twiggy


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-07-2002 23:29 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Whoei, en dat voor een eerste post!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-07-2002 23:29 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Jullie verwarren 'zin' met 'gelukkig zijn'.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 23-07-2002 23:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het leven is een toenemend dalende lijn.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-07-2002 23:31 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 juli 2002 23:27 schreef emaciate het volgende:


Gothical-Twiggy





Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-07-2002 23:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gewoon keihard leven door je tanden erin te zetten!

Grote kans dat je dan snel dood gaat; ben je meteen van 't gezeik af.

Dood ga je toch, liever NA dat ik alles heb gedaan ipv ervoor.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


emaciate
Usericon van emaciate
Posted 23-07-2002 23:41 by emaciate Wijzig reactieProfiel van emaciateQuote dit bericht


Wat bedoel je daar nou precies mee?

Emaciate


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-07-2002 23:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Da's toch wel duidelijk?


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen