|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dé reden dat ik metalheads over het algemeen haat. "huhu bier slayer heerschen" |
|
Zin van het leven is voortplanten. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote:Nee, de zin van het voortplanten is het leven. Maar wat is de zin van dat leven? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Kijk daar ga je al..voortplanten leven voorplanten dood dus 2x voortplanten dat heeft zin, dus de zin van leven. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: dus als je na je kinderen je plantjes in de voortuin zet ga je dood en dat is de zin van het leven ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Als ik dronken ben zie ik misschien de humor van deze slechte grap in, en dat terwijl ik al lach om een scheet en snel dronken ben tegenwoordig. |
|
quote: Goed te weten dat ik dood ben! |
|
De zin van het leven is zin in het leven, de zin van de dood is zin in de dood! Of niet natuurlijk. Spel vouten zijn cool! |
|
quote: Hoe meer zin in het leven des te meer zin in de dood. Hoe meer zin in de dood des te minder zin in het leven. Enzo Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
De zin van het leven is persoonlijke zelfverrijking en voortplanting... En agressieve muziek maken. |
|
dit topic mag van mij wel naar onzin ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hier doe ik het voor Suck my piss |
|
zin van het leven? daar heeft Friedrich Nietschze een heel mooi antwoord op gegeven |
|
wtf welke neurotische autist heeft ooit het woord 'zin' uitgevonden trouwens. signature |
|
quote: quote: |
|
De vraag wat de zin van het leven is, is onbeantwoordbaar. Individueel natuurlijk niet. Ik hoor ook wel eens mensen roepen: "het leven is kut" of "Het leven is geweldig!". Ze hebben er zelf geen besef van hoe stom dit klinkt. Het enige wat je kan zeggen is "Mijn leven is kut" of "Mijn leven is geweldig!". Mijn mening hierover is: Het leven kan kut zijn. En het leven kan geweldig zijn. |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-08-2006 14:47] |
|
quote: kut is leven zeg ik altijd! signature |
|
quote:Life sucks, give me one. |
|
het leven is hard, maar de piemel van Slechtheid door je linkerhartkamer krijgen is nog veel harder! signature |
|
quote:Linker, rechter, wat jij wil. Laat staan hoe hard een harde piemel in je linkerhartkamer is! |
|
Het leven kan niet meer of minder zin hebben dan je er zelf aan wilt geven, het begrip zin (of onzin wat dat betreft) is uiterst subjectief. De een vindt stripboeken geweldig en maakt er zijn leven van die te tekenen, te lezen of te verzamelen, en de ander vindt het klinkklare onzin dat daar überhaupt geld bij komt kijken en vindt het een verspilling van zijn/haar tijd om er ook maar een seconde aan te besteden. Ik geef mijn leven zin, door het op de manier te leiden (ik vergeet altijd verschil tussen leiden/lijden ikke allochtoon okee, niet para doen khardash) die ik als zinnig zie, namelijk op een manier dat ik met een grijns kan sterven, of het nou morgen gebeurt of over 60 jaar. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Het is wat je erzelf van maakt, en wat je er mee doet, punt uit. |
|
Hmmm, vind het vrij gestoord als een lul in welk van je hartkamers dan ook nog hard blijft, dat mensen fetishes hebben okee... maar dit gaat te ver Aan de andere kant heb ik zelf ook wel shit gedaan die andere mensen weer gestoord vinden, dus wie ben ik check out: www.myspace.com/darkreign1 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |