|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het bedoelt te zeggen dat niemand die zich ooit op ZM heeft aangemeld een leven heeft. Goed dat je dat punt even bevestigt. heavy metal is the law |
|
quote: |
|
De zin van het leven is: je leeft om te sterven! Heh, daar heb ik ff lang over naged8... Ik zou nog filosofe moete worde |
|
Of neerlandica. |
|
quote: Of: ik hoef geen hond want de heer die is mijn herder... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: hehe dat is tenminste een grote uitdaging ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja, filosofie heeft ze al onder controle! |
|
quote: Yay! Nog een kortzichtige metalhead erbij! Gaaaf! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ik vind 't juist bijzonder diepzinnig.. Vertel, wat bedoel je daar nou precies mee.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik denk dat ze meer moet zuipen Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: |
|
quote: Hehe...en dat zonder studeren...straks ga ik echt nog geloven dat ik HERSENS heb! |
|
tja als jij dat gelooft.. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-12-2005 22:13] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Kunnen onze minuscule mensenhersentjes de 'zin van het leven' wel ooit bevatten? |
|
zolang we bier blijven drinken op het tempo van de gemiddelde zm-er niet They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Ik denk dat het leven onzinnig is, wij zijn slechts een scheikundige reacties en reageren complex met onze omgeving. Daarom bestaat er ook geen goed of fout, ethiek is door de mens verzonnen, net zoiets als religie, maar zit dan nog dieper en bij vrijwel iedereen. Gevoelsmatig heb ik nog steeds iets van ethiek in me, maar dat lijkt me ook goed voor mijn voortbestaan omdat ik anders nergens een gevoel bij kan hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De zin van het leven is wat je er zelf van maakt... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
quote: dat is de individuele zin, maar zin op groter niveau is er niet. edit: tenminste dat is mijn mening [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-01-2006 0:37] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nou als iedereen er nou eens wat van zou maken... dan is dat toch op grotere schaal/niveau... if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
iedereen heeft toch een verschillend doel, er zullen wel overeenkomsten zijn, maar niet 1 doel dat overal word nagestereefd. ik bedoel ook met een hoger niveau de reden/zin waarom de mens of planeet er is, en wat ermee moet gaan gebeuren. ik zou het wel interessant vinden als iedereen beter doelen voor zichzelf stelde, maar het maakt me niet uit, er is geen zin van het leven dus het hoeft niet, niets hoeft, niets maakt uit. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-01-2006 0:44] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Neen Suck my piss |
|
quote: Als er geen zin van het leven is dan maakt het des te meer uit wat je er zelf van maakt. als we toch al tot een groter plan horen... dan ben je maar zo'n klein onderdeel van het geheel dat je eigen in breng minder uit maakt. In mijn leven sta ik centraal en dus heeft mijn leven een zin if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them |
|
hehe dat is ook mijn overlevings tactiek only individualism is real (C) jaap ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |