|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
De zin van mijn leven: METAL EN BIER !!!! |
|
quote: Blikbier dus... |
|
In het leven, heb ik altijd zin. |
|
quote: Ze heeft waarschijnlijk een roze tuinbroek aan |
|
die zijn tegen bier, arme hop plantjes ik denk dat ze gewoon stevig gebouwd is, maarja foteaux dus! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
metal en bier?? is niet veel [Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 18-11-2005 15:36] |
|
SEX!!! mvg wk10 |
|
Tevreden blijven. Edit: Tevreden zijn heb ik al bereikt. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 19-11-2005 4:02] |
|
van veel onzin een goede zin zien te formuleren! Bruce Banner |
|
Diep, diep... |
|
quote: Wat n opdracht... |
|
Hmm.. Het heeft iig geen zin, om te zoeken naar de zin van t leven.. Zolang jij maar doet waar je je goed bij voelt kan het toch nie fout zijn?? Voor mij komt dat neer op eten slapen en gozers... En naar mijn mening is er enkel een 'leven' na dit leven voor de mensen die dat willen en/of er sterk in geloven... (wat dat is zou ik nie weten) I rest my case |
|
quote:Zinloos om naar de zin van het leven te zoeken? Een pedofiel scheurt een jong kind kapot en voelt zich daar goed bij, niet fout? Simpel leven heb je zo... Oja, en de Allah hakbars hebben wel een leven na de dood en andere mensen niet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Tsja wat wil je als je leven alleen bestaat uit gozers, de slet! |
|
Als 't leven geen zin heeft.. dan MAAKT 't maar zin! Om een briljant cartoonist te quoten. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
SEX,BIER EN METAL Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
@ illu: [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-12-2005 17:54] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
tja de zin of onzin van het leven, leef zoals jij wil en waar je je goed bij voelt en hoe je het wil doen en invullen!!! Ik zelf geniet van het leven, er zijn altijd wel dingen die klote zijn, maar ik heb zoiets van ik kan wel chagarijnig of depressief zijn, maar waar schiet ik en anderen daar mee op!!! Ze zeggen ook niet voor niks altijd tegen me van "" danielle jij lacht altijd" en dat is ook mijn motto, genieten van het leven (En van metal, bier, mannen en sex natuurlijk )!!!!! |
|
.... Wat een lekker algemene uitspraak.. daar kan ik nou helemaal niets mee. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Kan je dr niets mee nee, das jammer !!! |
|
quote: Nee. Helemaal niets. Maar dan ook echt helemaal ronduit niets. Ik ben dan ook allergisch tegen dit soort 'levensspreuken'.. maar goed, wie ben ik om over 't leven in discussie te gaan. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Wie Jezus heeft, heeft het leven. Wie Jezus niet heeft, heeft het leven niet. Dat is alles wat telt . |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |