|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Veel gaan bungeejumpen enzo |
|
Wat is dan actieve sensatie? |
|
Ik probeer nihilistisch en minimalistisch te leven, met de gedachte dat ik elk moment dood kan gaan. Lijkt me het beste zo. |
|
quote: t slaat een beetje op die cliché gezegdes: "Live fast die young." "It's better to go up in flames then to fade away." "Niet te trots zijn om op je bek te durven gaan" Dat soort wctegeltjeswijsheden... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Zelf aktief zijn met overtuiging; hoe meer hoe beter zeg maar The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik moet eerlijk zijn dat ik nog niet goed snap. kun je wat concretere voorbeelden geven. als ik het zo lees heb ik het idee dat je in het vreemdelingenlegioen moet gaan ofzo. |
|
Een heleboel sites verspreid over i-net bevatten slechts bullshit Heil uw heengaan! Heil uw terugkeer! Heil u op heel uw tocht! |
|
Het leven op zich heeft denk ik niet echt zin. Je moet zelf zin aan het leven geven. ...Wat Een Mooie Dag... |
|
42 Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ? |
|
Hij's kwootnerd. |
|
Nee, maar ff serieus ("Haha, jij?") ,..ja ik ... De zin van het leven is zoepn, metal en zoepn sebinsagoil |
|
quote: huh??zonder vrouw? Suck my piss |
|
quote: Nietes. metal, zoepn, metal en vrouwen |
|
leven heeft geen zin............ |
|
quote: Maar ik wel ! |
|
Godver ja ..vrouwen Sorry, ik dacht alleen aan bier en metal...verdorie.... De zin van het leven is zoepn, metal, zoepn, zoepn, metal en de vrouwtjes sebinsagoil |
|
het leven heeeft toch wel een beetje zin hahahah................. Zware Metalen [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 24-07-2002 20:13] |
|
quote: en lekker eten niet te vergeten. |
|
quote: Oh ja, .... ach, tis woensdag, dan vergeet je welles wat.. sebinsagoil |
|
quote: Juist. Het is wat je er zelf van maakt, en ook een beetje hoe het komt. |
|
plezier maken en daarna wel weer verder zien wat er komt Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: en dat (samen met die quote) is dus wat ik probeerde te vertellen op de eerste pagina, maar ik lul teveel Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: moeilijk hè, samenvatten |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |