|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
As promised, here is the Enlightenment Process digital ep for you guys. http://www.campnazarene.com/index.php?id=93 |
|
nieuwe is best goed, review asap signature |
|
quote: Nieuwtje van de gratis EP op den frontpage? |
|
ik niet van weet , es kieken signature |
|
quote: Dat zwaar overdreven photoshop wonder bedoel je? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Die nieuwe rost weer keihard. Toch maar wat vaker luisteren de komende dagen. |
|
quote: Jij houdt alleen van painthoezen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hij heeft voor een keer gelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ding is echt megalelijk, ja. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Leuk idee, slechte uitvoering. Ik haat trouwens glows om logo's. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Impaled Nazarene heeft nooit echt mooie hoezen. De nieuwe versie van Ghettoblaster ragt het origineel er keihard uit. Jammer dat Kali-Yaga soms weer een stukje langzamer is, het loopt niet lekker. |
|
Ik vind het echt een prachtige hoes. Zeker een van de mooiste die ik dit jaar uit heb zien komen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik vind hem ook gaaf. Verder interesseren hoezen me nooit zoveel, als de muziek maar goed is en dat is gelukkig bij Impaled Nazarene altijd wel het geval. |
|
Mij we, het gaat om het totaalconcept vind ik nog steeds. Maargoed, die discussie heb ik al eens eerder gevoerd. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat is er mis met het totaalconcept? NP btw en het is inderdaad een erg vette plaat zo lijkt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Krabathor... vette shit. Ja hoor... |
|
quote: Het gaat over de opmerking "De hoes kan mij niet boeien, als de muziek maar top is". Ik vind van niet, het hoort er voor mij bij Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ok... apart. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wat is er apart aan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan is het toch een goed hoes? De hoes is een klap in je gezicht en dat is de muziek ook. Totaalconcept. |
|
quote: Dat je muziek niet mooi vindt als de hoes lelijk is. Heb ik eigenlijk nooit last van. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat heb je mij niet horen zeggen. Ik heb wel duidelijk minder interesse in een album als ik de hoes gaar vind. "Ze zullen er muzikaal ook wel met de pet naar gooien" denk ik dan, en vaak zit ik er dan ook niet naast vind ik. Natuurlijk is het allemaal smaak gebonden, maar ik ben allergisch voor zulke hoezen, imo moet je photoshop niet op die manier misbruiken.. maar nogmaals dat vind ik. Ze kunnen wel gave hoezen maken btw: Of deze: Dat heeft imo meteen veel meer impact en power, betekenisvoller Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nieuwe impaled nazarene klinkt zoals ie moet klinken, smerig en hard. impaled nazarene is geen mooie band, dus ik snap wel dat ze geen mooie hoes wilden. :') Zoveelste mentalkloon. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |