|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Welke keren zag je ze dan? Zoveelste mentalkloon. |
|
Oef, de laatste keer was een jaar of 4 ofzo geleden, in wageningen. Daarvoor ook al enkele keren. Wist me nooit te overtuigen. Zelfs niet toen ze wat van hun eerste plaat speelden en die vind ik echt goed. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-11-2010 13:50] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Haha, kon net ook al niets vinden..jammer, maar dan nog maar even afwachten. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote:Ah, op zo'n manier, zelf heb ik niets met het hele oude werk, doe mij maar het latere werk van ze. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote:In Wageningen was Impaled Nazarene te gek, ik was wel overtuigd. |
|
Heb ze enkele maanden geleden nog in Zwitserland gezien, ondanks de lage opkomst was het helemaal te gek en ging de band goed los Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, ik vind het echt jammer dat ze niet zo vaak touren...mogen wat mij betreft best om het jaar langs komen. Zoveelste mentalkloon. |
|
Volgens mij doen ze de laatste tijd vooral korte toertjes. Van het zomer hebben ze nog in Nederland gespeeld. |
|
Ja? dat heb ik dan compleet gemist. Jammer! Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Hij stond in de maillist van Displeased als te koop, vandaar. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Vreemd, ik zie een levertijd van 4 dagen bij displeased, niet op voorraad. |
|
Displeased...paar keer wat besteld, en of het kwam niet aan of de bestelling klopte niet....slechte mailorder. Zoveelste mentalkloon. |
|
Vind Displeased zelf erg goed....al sinds '94 een tevreden klant Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat kan, he... ach genoeg mailorders hier gelukkig waar ik wel goede ervaringen mee heb! Zoveelste mentalkloon. |
|
quote:+1 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ernstig gave hoes! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik heb alleen maar lopen hangen aan een tafeltje, hehe. Master speelde toen toch ook? Die vond ik dan weer wel te gek. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Voor mij was het juist een van de weinige ''black'' metal bands die ik live heel goed kon waarderen. Op cd ook overigens. |
|
quote:Driemaal raden wat ik van Master vond. Ging ook nog wel, maar heel leuk vond ik het niet. |
|
Master is denk ik wel een van de slechtste death metal bands die ik ooit heb moeten zien, zelfde als Krabathor dat andere hobby bandje van speckmann, echt dramatisch dat. Zoveelste mentalkloon. |
|
Even normaal doen tegen Paul. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Okee, maar het is echt wel slecht, je kan dat echt onmogelijk goed noemen, sorry hoor. Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Eh, ik nie snap nie. Een octagon heeft acht kanten. Op de hoes van de cd Road to the Octagon leidt een weg naar een soort (omgekeerd) pentagram. Maar een pentagram heeft tien kanten?! |
|
quote: Krabathor is echt geen hobbyband van meneer speckmann, hoor. Ze bestaan al sinds 1984 en meneer speckmann viel gewoon in voor bruno, die weg is gegaan bij krabathor en hypnos heeft opgericht. In Tsjechie is de naam krabathor heel groot. Ik heb veel met m'n ouwe bandje met die gasten daar opgetreden en het publiek werd altijd helemaal gek als ze opkwamen. Lies is trouwens bijv een geweldige plaat. Luister eens naar dit nummer en zeg dan nog eens dat krabathor slechte death metal maakte. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |