![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Evolutie én een interessante evolutie! Zowel het oudere als het nieuwere werk heerst veel bands eruit. Meestal kan ik de evolutie van oude rotten weinig tot niet appreciëren, maar Impaled Nazarene is daar een vette uitzondering in! Het blijft power en een old school-gevoel met zich meedragen. Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
Dat van die power klopt ja, alleen jammer dat het woord metal er achterkomt, als je het over hun latere werk hebt. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
quote: Power Metal??? ![]() |
|
Impaled Nazarene is geniaal. Ja. ![]() |
|
quote: Something sinister... ![]() ![]() |
|
quote: Niet echt natuurlijk. Maar zulke gladde zooi heb ik sinds Children of Bodom niet meer gehoord. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe ![]() |
|
De Baroeg heeft het over 'kamikaze metal'. Hoe moet dat in godsnaam klinken? ![]() ![]() |
|
Als cyber sado nuclear metal natuurlijk! Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
Hehe, leest zojuist op Metalfan dat de Antifa weer erg kansloos bezig is. Antifa Zwitserland deze keer. http://www.indymedia.ch/frmix/2006/03/39642.shtml http://switzerland.indymedia.org/de/2006/03/39642.shtml ![]() |
|
Glad? Waar ? hoe? Dit is wel met een uitgewerkt geluid, maar het blijft smerig. Eerst even door dat eerste laagje luisteren en je hebt een klasse metal album, met de juiste invoegingen uit diverse genres. Weer zwartgalligheid en zieke humor ten top, begeleid door gasten die weten hoe ze hun instrumenten moeten bedienen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 13-04-2006 18:52] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
Lets Fucking Die blijft een geweldig nummer hahahahaha ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
is ie goed of geniaal? signature ![]() |
|
genitaal ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:Ik hou het op Steelvagina. ![]() Die is pas Geni(t)aal! ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: BAN!!! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: legt spontaan World domination I nog eens op ![]() signature ![]() |
|
Ik zit nu het nieuw album te luisteren, wat een Heerschplaat! ![]() Ik kon op ZwareMetalen geen review vinden btw. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Niet super, maar wel fijn die cd. Vette solo's ook ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Wel super. ![]() Net zoals Absence Of War Does Not Mean Peace. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Yep, die vind ik ook geweldig ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Hehe, die titel vind ik erg treffend. ![]() |
|
Disgusting Snuffling Sub Human You infect all with your disease!!! RAGHHHHH!!! En nu slaapjes doen, jawel. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
![]() |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |