|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, ken ik niet, ik kom hem wel een keer ergens tegen . Er zijn wel meer uitzonderingen hoor, Abigor bv.! Topic staat niet eens zo ver omlaag . En Immolation is ook een goeie. |
|
Wat ik me nou al een hele tijd afvraag en nergens kan vinden: wat is die zin die wordt gezegd aan het begin van 'I am the killer of trolls', vlak voor het mitrailleur-geratel? Het klinkt een beetje als 'Er-ke-lin-ton-tos' of zo, maar ik kan noch de zin zelf noch de betekenis terugvinden, en de paar Finnen die ik bovenstaande zin heb voorgelegd hadden ook geen idee... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:I am the killer of trolls misschien? |
|
hahahahaha, dat is echt een heersend nummer, die intro ook! |
|
hoe heet die eerste ook al weeerr tol krompt norz norrz of zo. geweldig! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Dat zou het nog wel eens kunnen zijn. |
|
Weet iemand toevallig waarom er op de eerste CD van Impaled Nazarene staat dat de demo nog verkrijgbaar was maar niet voor Noren |
|
quote: Geen idee, maar ik kan me zo voorstellen dat het komt omdat de heren in die tijd (rond 1992?) altijd riepen dat ze een schurft-hekel hadden aan Norwegian Black Metal (zijn ze inmiddels al lange tijd op teruggekomen). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik heb ze live gezien en ze waren Terwijl ik er verder geen enkele cd van heb "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik heb rapture en the absence.. en kan nou niet zeggen dat ik het leuke muziek vind, ooit een keer op de gok gekocht |
|
quote: Koop op de gok de eerste eens |
|
ik heb suami finland perkele nog ergens, maar ik kan niet zeggen dat ik er dagelijks naar luister. ik vond het concert bij x-mas metalfest op zich best leuk Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Heb alle cd's en het meeste ook op vinyl.Geweldige band Aardige gasten ook.Nog met hun naar een mega-zuipfeest geweest in Noorwegen. Suomi Wodka Warriors Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Yo Hub, wat is jouw connectie met als die Scandinaven? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Met wie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:als je van schapenneukgeluiden houd changed to 'ouwe' |
|
quote:ik vond t concert op x-maasecht om te janken, wat een focking afknapper. ze speelde echt niet strak en t geluid de gewoon bijna pijn aan m'n oren. |
|
quote: En zo hoort het [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 06-01-2003 23:44] Zenial |
|
quote: dan ben je beter terecht bij Marilyn Manson, die een schaap geneukt heeft op het podium. nee, impaled nazarene is wel heerschend. heb ze natuurlijk niet live gezien. X-massfest te duur |
|
quote: Das bullshit |
|
hij zal eerder gepakt zijn door het schaap lijkt mij "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Hij is zelf een schaap Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Weet jij het antwoord op mijn vraag Hub? |
|
Op die tol cormpt norz norz norz hoor ik toch wel degelijk een halve kinderboederij al krijsend voorbij komen...... changed to 'ouwe' |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |