![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Don't take me please. ![]() |
|
quote: Te snel geklikt dus, eerst even kijken of er .jpg achter staat. ![]() En het zal best wel heel erg ranzig zijn jah. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: hahaha tering dat ziet er weer fris en fruitig uit. ![]() |
|
quote: Geen idee, ik heb al heel lang geen zieke sites meer opgezocht en ben het nu ook niet van plan. Die plaatjes van Rotten kunnen wel grappig zijn maar sommige sites zijn mij toch iets te ziek. ![]() |
|
quote: hehe... i'll be carefull voortaan... damn.. plaatje was raar ![]() |
|
quote: des te zieker des te beter ![]() Thou blessed by night ![]() |
|
quote: Neej joh! ![]() ![]() |
|
quote: nee krijg je honger van he ![]() Thou blessed by night ![]() |
|
lol om maar even ontopic te zijn, er staat als het goed is ook ergens een pic van kannibalisme bij blehhh ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote: Ik ga toch maar niet kijken, want de laatste keer dat ik een plaatje van rotten keek kreeg ik het de komende dagen niet van mijn netvlies af. ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: COOL :D wat is link van plaatje? Thou blessed by night ![]() |
|
quote: Een lekker frietje sate! ![]() En verder......ach ik weet niet of die plaatjes allemaal echt zijn. Volgens mij is de helft nep. ![]() |
|
ik weet wat je bedoeld rasputin, ik heb dat ook een keertje gehad, sommige dingen zijn gewoon veel te schokkend voor woorden, ik vind t gewoon echt heel erg ranzig die site, ik begrijp ook niet dat er mensen zijn die daar gewoon ECHT voor de lol gaan zitten surfen.. ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote: Als je op die site komt weet je toch wat er te zien is? ![]() |
|
quote: zijn ze ook ![]() Thou blessed by night ![]() |
|
quote: idd ja... damn, dat was kut.. en sinner....... rot op ![]() |
|
quote: ik ga daar niet bij kijken ls je t niet erg vind, heb al genoeg ranzigs gezien, moet je maar ff naar www.rotten.com gaan en dan naar beneden scrollen dan zie je m op een gegeven moment ergens staan Kankerlul ![]() |
|
quote: wat is daar raar aan ![]() Thou blessed by night ![]() |
|
quote: ![]() Kankerlul ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: ow sorry volgens mij zei ik iets raars ![]() Thou blessed by night ![]() |
|
quote: yeah weet ik wel ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote: Dude heel erg leuk en stoer enzo dat jij t heel tof vindt om daar rond te surfen, maar doe me ff een plezier en kanker op uit dit topic als je niks nuttigs te zeggen hebt. Het is inmiddels wel duidelijk dat JIJ het wel leuk vindt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Ik weet niet wat voor plaatjes jij gezien hebt, maar er zijn toch echt wel genoeg plaatjes op het internet te vinden waar een gezond mens niet voor de lol naar kijkt. ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |