|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ROT OP |
|
neej want hijs niet eens grappig......... fear my moo of wrath |
|
quote: was niet grappig bedoeld......... fear my moo of wrath |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door §inner op 12-12-2002 21:45] Thou blessed by night |
|
neej...... want als ik hem nou post dan is die niet grapppig meer (was die zo en zo al neit) fear my moo of wrath |
|
quote: had nie tegen u hehe |
|
heerlijke malse babybilletjes zal toch denk om eerljk te zijn wel lekker smaken Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: wow, das een goed argument! quote: ok dan fear my moo of wrath |
|
quote:ja, dat is cool :D |
|
hmm, ruik ik een imitatie? |
|
moet je deo gebruiken! fear my moo of wrath |
|
quote: En ik had het niet tegen jou. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
on topic? fear my moo of wrath |
|
quote: ja soortement. Ik vind 'cool' nogal een dom woord. |
|
quote:ow ik vind cool wel een cool woord. Thou blessed by night |
|
quote:meen je dat nou! Ga toch een baby eten |
|
quote: ja cool :D ik heb wel honger :D Thou blessed by night |
|
Opzich vind ik dit wel een zielige imitatie Dr. Lector vertoning, misschien kan een film toch wel mensen beinvloeden. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
fuck, hoop ik niet dat iemand event horizon ofzo gaat kijken! fear my moo of wrath |
|
quote: Sommige plaatjes vind ik erg grappig, maar de grens tussen grappig en ziek verschilt per persoon. Van sommige dingen zie ik de humor niet in. http://forcedexistence.com/sickshit/4-15.jpg |
|
quote:wat gebeurd er dan in die film? Thou blessed by night |
|
dan haalt zon gast iemand uit zijn skin, en dan ligt daar zon huidloos lichaam, en dan hangt het lichaam erboen aan knijpers fear my moo of wrath |
|
Even Horizon is een nogal gruwelijk beeld van een ruimteschip dat naar de hel is geweest en iets terug heeft meegenomen (m.a.w. het ultieme kwaad). Bij sommige stukken zie je mensen zonder ogen elkaar opvreten en zichzelf ook ---> veel bloedgespetter en een paar schrikmomenten... best geinige film "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ja lees mijn post bouwen de jouwes dan, das een vet stuk! fear my moo of wrath |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |