|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
ja, zoals dat stuk waar dat wijf door die kar wordt doormidden gehadt! [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 12-12-2002 22:35] fear my moo of wrath |
|
Zulke films vind ik vaak wel grappig, maar het is dan ook maar fantasie. De kampen die Stalin had laten bouwen waar mensen kronkelend op een grote hoop lagen wegens ruimtegebrek en elkaar ook opaten en de ogen uitkrabden om een broodkorstje waren helaas geen fantasie, en die vind ik een stuk minder grappig. |
|
en weer krijg ik een raar gevoel om iets ontiegelijks hards te zeggen, en weer houd ik mijn kop maar!! fear my moo of wrath |
|
En toch houd je je kop niet en moet je zo nodig weer iets onzinnigs typen. |
|
Kannibalisme. Als je het niet probeert, kan je het niet weten. Je kan me de bout hachelen! |
|
Totum und Tabu van Freud bevat leuke hersenspinsels over kannibalisme.. Door het opeten van iemand voor wie je bewondering hebt, zou je zijn kracht overnemen.. Een moderne versie van kannibalisme is iemand (speels) bijten die je graag ziet.. Of zoals men soms zegt "X is om op te eten!" Misschien valt de trend van het bloeddrinken hier ook onder.. blah.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:ROFL droogen'ond! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik kan het nog gegrijpen dat je iemand wil opeten, ik kan nog begrijpen datje dood wilt, ik kan nog geloven dat je je eigen pik afsnijd ervoor, maar ik kan niet begrijpen dat je een mens vermoord |
|
hij wilde het schijnbaar zelf... als iemand zich vermoord wil laten worden... mag ie dat van mij zelf weten, als ie z'n pik op wil (laten) eten is dat toch zijn verlies Dat wij het allemaal smerig en abnormaal en pervers vinden is bijzaak "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik vind het prima als mensen zulke achtelijke ideeen hebben, als ze de mensen om hun heen, die er niks mee te maken willen hebben, met rust laten The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ongelofelijk ziek dit!! |
|
Ik vind het wel lachen, homo's die elkaar opeten. |
|
gore... yummie! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: yup net als de reacties van sommige mensen hier, of bedoelde je dat soms? |
|
Nou hebben Slayer en Cannibal Corpse weer iemand om een nummer op te baseren. Dat hebben ze bij Ed Gein tenslotte ook gedaan |
|
quote: En ondertussen wel naar Death Metal luisteren |
|
jah lkkr fris! Tis wat je intresses zijn The Supreme Kai |
|
diere opete kan wel en mense opete nie??? waar zen we mee bezig? |
|
quote: Dude, wat is er mis met je toetsenbord? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
is half opgegeten blijkbaar |
|
Oké,nu terug serieus... Ik zie niet één zot,maar ik zie er twéé...wie reageert er nu op zo'n geschifte vraag van : 'ik zoek een kandidaat om zich te laten slachten...'waar gaan we naartoe? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Moet je op www.crimelibrary.com Jeffrey Dahmers profile maar eens even doorlezen. Voor het toppunt van ziekte moet je bij hem zijn. There is no religion higher than Truth! |
|
Nog zo één...ooit z'n dagboek gelezen- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Idd.. Is maar al te gek.. Maar goed, als die 2 zo zot zijn om dat samen te regelen, dan mogen ze dat. Er wordt niemand mee lastig gevallen. Mensenvlees is btw wel erg schadelijk voor de gezondheid.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |