![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
Nou, 'voor de lol surfen' is een groot woord maar ik vind dat soort dingen altijd wel interessant om te zien. Om te gaan praten over wat 'gezond' en 'ziek' is, dat vind ik eigenlijk zelf een beetje ziek. Ooit wel eens van zwarte humor gehoord? http://www.darwinawards.com ![]() |
|
wqhahaha yeah, het is inderdaad ook interessant ik bedoel in ziekenhuiszooi zie je die shit ook altijd op tv.. [edit]reactie op dwaallicht[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 12-12-2002 21:31] Kankerlul ![]() |
|
quote: ja en hoezo zullen mensen ziek zijn die kijken als het niet in ziekenhusi gebeurd en mensen niet ziek zijn als ze kijken als wel in ziekenhuis gebeurd? ![]() Thou blessed by night ![]() |
|
quote: in het ziekenhuis eten mensen geen babies op ![]() Kankerlul ![]() |
|
quote: nee in een ziekenhuis snijden ze de lever uit een mens en vervangen ze met een andere lever ![]() Thou blessed by night ![]() |
|
quote: dat denk jij! waarom denk je dat ik nou met een arm zit te typen? fear my moo of wrath ![]() |
|
quote: omdat ze je arm hebben opgegeten ![]() Thou blessed by night ![]() |
|
quote: maar dat heeft nut weet je wel.. Kankerlul ![]() |
|
quote:Er zijn zoveel dingen in het leven die totaal geen nut hebben. Het leven zelf bijvoorbeeld! ![]() |
|
quote: een baby op eten helpt tegen de honger. Thou blessed by night ![]() |
|
quote: kannibalisme betekend dat je mensen vlees opeet, levertje uitsnijden is gewoon een operatie. maar ook in een oorlog, als iemand je in tweeen schiet ist toch ook GEEN kannibalisme? tis alleen een soepzooitje! edit: het woordje GEEN [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 12-12-2002 21:40] fear my moo of wrath ![]() |
|
quote: NEEN, want kannibalisme is iemand opeten. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
inderdaad.. zoiets doms hek nog nooit gehoord ![]() |
|
haha het woordje GEEN vergeten ![]() ![]() ![]() fear my moo of wrath ![]() |
|
lol ![]() |
|
toch vind ik kannibalisme echt een vreemd iets. weet je we eten andere soorten wel op enzo (dieren) maar jah je eigen soort opeten dat heeft echt wel iets legubers. en al helemaal in dit verhaal, dat het als iets heel erg geils wordt gezien ofzo, lekker joh gebraden penis ![]() Kankerlul ![]() |
|
flikte ik vanmiddag ook op de caht, toen wou ik zeggen: linkin park is niet bepaald goed, maar vergat het woordje niet dus ![]() ![]() fear my moo of wrath ![]() |
|
quote: ehm ik had het over sites zoals rotten.com Thou blessed by night ![]() |
|
quote: ik hoor een rare gedachte in mijn hoofd opborrelen, mdie ik wou posten, maar doe ik toch maar niet, beetje hard...... fear my moo of wrath ![]() |
|
quote:het is niet geil, maar als je honger hebt. ![]() |
|
quote: Wel veel eiwitten. ![]() |
|
quote: dan bak je een hamburger......... fear my moo of wrath ![]() |
|
vet grappig.... ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |