![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In menselijk vet zitten veel meer PCB's (kankerverwekkende stoffen) dan in dierenvlees. Wij halen de Europese norm niet. ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
quote: Ok, laat dat stukje mensenvlees dan maar zitten. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote: Een stukje gedroogde beenhesp kan er wel in vandaag! Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
wat is nou het probleem, ze hebben er niemand mee lastiggevallen. volgens de waarden die deze democratie zo belangrijk vind moet dit toch wel mogelijk zijn lijkt me. ![]() |
|
Dit bericht vond ik vandaag op het ANP: LONDEN (ANP) - De Britse tv-zender Channel 4 zendt donderdagavond een documentaire uit waarin een Chinese kunstenaar vlees van een doodgeboren baby eet. Dat meldde de krant The Guardian maandag. De kunstenaar, Zhu Yu, stelt dat er geen religie is die kannibalisme verbiedt. ,,Ook kan ik geen wet vinden die verbiedt mensen te eten.'' ,,Het programma is controversieel en zal sommige kijkers shockeren. Maar voor het begint, komt er een waarschuwing in beeld'', aldus een woordvoerder van Channel 4. De Chinese ambassade in Londen heeft haar afkeuring uitgesproken over het programma. In het programma over Chinese kunstenaars is verder te zien hoe een man wijn drinkt waarin een geamputeerde penis is gemarineerd. If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
quote: Ja die vent was echt heel erg ziek. Als je die cd van Macabre luistert zingen ze ook echt alles wat hij heeft gedaan. TE ZIEK ![]() Heb ook een keer zo'n documentaire over hem gezien op sbs6 echt zoo weird wat daar allemaal voorbij komt wat hij in zn leven en vooral HOE hij al die mensen aan zijn eind bracht. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
http://poetry.rotten.com/cannibalisme/cannibalisme.jpg http://poetry.rotten.com/infantiphagia/taboo1.jpg http://poetry.rotten.com/infantiphagia/taboo2.jpg Ik zet ze er maar even als link bij want niet iedereen heeft waarschijnlijk de behoefte om dit te zien.Op de foto's staan: Mensen die dus mensen aan het eten zijn ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
Die babyeetfoto's zijn een hoax. ![]() |
|
quote: Die wel ja.. maar ik las toevallig net dat er vanavond op het Britse Channel 4 een documentaire wordt uitgezonden over een Chinese kunstenaar die het vlees van een doodgeboren baby eet, hij zegt dat kannibalisme (daar) niet verboden is.. .. ' Zal eens kijken of ik meer info kan vinden ![]() |
|
quote: Ja, dat las ik ook 5 berichten hierboven... ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Dat heb ik me ook al jaren afgevraagd; 't schijnt dat mensenhersenen naar kip smaken; verse baby natuurlijk malser dan een ouwe taart. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Ik geloof er geen reet van, als dat gebeurt krijgt China meteen een pak VN-resoluties op hun dak. Ik moet zeggen dat ik het bij-zon-der effectief 'taboe' materiaal vind, zelden zo snel mensen op hun achterste benen zien staan (verwant aan de bonsai-kitten zooi). Perfect songtekstmateriaal dus. ![]() |
|
quote: Ik bergijp dat eerlijk gezegd niet goed. Waarom? omdat we zelf mensen zijn? Of zijn jullie ook nieuwsgierig hoe een gorilla of een kruisspin smaakt bijv.? ![]() ![]() |
|
quote: Meer obsessie met horror/gore movies ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: aha! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 30-12-2002 16:07] ![]() |
|
quote: Het bericht komt van de officiële ANP-"telex"; dat wil natuurlijk niet zeggen dat het geen broodje aap-verhaal is, maar het ANP is over het algemeen toch wel betrouwbaar. If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
quote: ![]() |
|
quote: @elfonstein, bedankt ![]() De kernvraag is m.i.: Heeft de overheid het recht om mensen van dergelijke gedragingen te weerhouden? Zelf ben ik de mening toegedaan dat de overheid dat recht niet heeft zolang er geen belangen geschaad worden van onvrijwilig betrokken derde partijen. Datzelfde geldt ook inderdaad voor een zootje Ajacieden en Feyenoorders die elkaar de hersens in willen slaan. Uiteraard horen ook in dit geval geen eigendommen van onbetrokken mensen (bushokjes, winkelpuien e.d.) vernield te worden. Ik ben zoals welllicht bekend dat de overheid mensen niet in bescherming tegen zichzelf moet nemen en ook geen garantie tegen maatschappelijk falen dient te bieden. Zodoende hoort het zich ook afzijdig te houden van self-destructive gedrag. Toch komen er een aantal vragen op. Is het op sociaal-maatschappelijk niveau wenselijk dat dergelijke dingen plaatsvinden? Persoonlijk vind ik dit niet wenselijk. Het 'mainstream' maken van dit soort activiteiten kan onbedoeld een aanwakkerend effect hebben. Bovendien bestaat er een enrom risico op excessen en misstanden; we hebben het hier over de theorie maar in de proktijk zullen de Hooligans de libertaire non-agressie principe hoogstwaarschijnlijk niet respecteren. Ook bestaat er een risico dat het vrijwillige kannibalisme tot allerlei snode activiteiten kan leiden, 'Ik heb mijn onderwereld rivaal opgegeten want hij wilde dat graag, kijk hier is een video' ![]() Raken die gedragingen werkelijk geen derde partijen? Zoals ik eerder aangaf bestaat er degelijk een risico dat derden onvrijwillig betrokken worden. Hoewel de overheid mensen niet tegen ZICHZELF dient te beschermen heeft zij wel de plicht om anderen voor anderen te behoeden. Zodra blijkt dat dergelijk abject en onaangepast gedrag anderen raakt hoort de overheid zo hard mogelijk er tegen optreden. Ook komen de extrene kosten om de hoek kijken. Wie gaat de hooligan met gebroken been verzorgen en wie gaat het betalen. Ik denk dat zelfs de verzorgingsstaat-knuffelaars hier geen rol voor de overheid zien. Ook kan een grootschalige acceptatie van dit gedrag tot maatschappelijk onrust en 'onveiligheidsgevoel' leiden. Dit is uiteraard niet wenselijk. Wat vrijwillige kanibalisme betreft bestaat er ook een mogelijkheid tot problemen bij derden. Ik meen gelezen te hebben dat kannibalisme tot Creutzfeld-Jacob kan leiden. Dit was iig het geval in een of andere Polynesische gemeenschap. Toegegeven het moet dan wel om regelmatig en langdurig kannibalisme gaan en in geval van onze vriend uit Duitsland zie ik niet extreem veel opvolgers....maar....als je iets accepteert bestaat er altijd een risico dat het gemeengoed wordt (hoe klein dan ook). Principeel heb ik er niks op tegen dus. Toch vind ik dat er bezwaren aan kleven die met name verband houden met extrene en indirecte kosten die op derden verhaald worden. Eet smakelijk! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Nou ik weet niet wat jullie gaan doen, maar ik ga nu ontbijten.... mwahahahahahaha ![]() ![]() ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: In Duitsland is kannibalisme ook legaal hoor. ![]() |
|
Ja idd het is daar niet verboden. Dus gooien ze het maar op moord, Ik zou die video best willen zien.. ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Ik had het er gisteren met mijn huisgenoot over, maar zou het opeten van je dode oma niet onder lijkschennis vallen? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 04-12-2003 11:28] ![]() |
|
quote: In India is een religeuze groep die lijken die langs de Ganges worden gecremeerd vreten. Ze eten de laatste restjes op. Met de sauzen van calvééééé!!! ![]() Een kleine snol zit zo vol. ![]() |
|
Je kan me de bout hachelen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |