|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
We hebben een G We hebben een ebruik de zoekfunctie ... |
|
tobias sammet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik heb ook gezocht, alleen beste death/black zanger gevonden, dus niet zeiken a.u.b. I was me but now he's gone |
|
Veel goede zangers! Beste zangeres is en blijft DORO ! Ik, Wil Schuurman |
|
De beste stemmen bevinden zich (helaas?) niet in de metal. Ik heb het even niet over grunts of screams, kan zeer tof zijn en je hebt er een aantal heeeeele goede tussen zitten maar dat is toch wat anders dan zingen. Ik vind de meeste metalzangers maar misthoorns; veel bereik, veel volume maar niet of nauwelijks dynamiek, telkens weer voluit die scheur open, OOOOOoOOOOOooOOOoooOOooOO... saai en lelijk! Zangeressen, tja, metalzangeressen moeten altijd in die *(&^*&kutbandjes spelen en dan kan ik wel telkens met die clichématige hijgerige klassiek geschoolde zangeresjes aankomen maar eigenlijk vind ik daar gewoon geen reet aan. Doe mij maar klassieke zangers! |
|
zoals? hoeft ook niet perse metal te zijn. Een gast als chris rea kan ook goed zingen vind ik. Maar idd, meeste van dat manowar achtige HOOoooHOOoooHOOooo kan ik ook niet echt waarderen. Maar ik vind eric adams wel een goede zanger(zo heetie toch?) I was me but now he's gone |
|
Maria Callas! Nee, ik weet geen zak van namen oid van klassieke zangers . Vind die klassieke kelen gewoon veel mooier. Hmm moderne mooie stemmen... die gast van The Swans, en de zanger van Anathema al is-ie wat te wanhopig. Vrouwen? Lisa Gérard!! (is dat goed gespeld?) |
|
die zanger van kamelot heeft trouwes ook een hele mooie stem en tom van evergrey kan ook heel mooi zingen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Zangers van Nile Zanger van Aeturnus Zanger van Naglfar |
|
Mark Boals, Sir Russel Allan, Michael Vescera, John West, Jorn Lande Kankerlul |
|
Mikael Anogwattes van Opeth ..heil ende heersch! Kirk Windstein - oe ah de emotie in zijn rauwe strot |
|
quote: Mikael Akerfeldt Fantastisch ja. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Nu ik de nieuwe Trail of Tears zit te luisteren, die nieuwe zangeres kan er ook wat van .. ze heeft een enrom bereik ,.,, |
|
Garm van Ulver/Arcturus Bij de zangeressen:Kari rueslatten,Tori Amos en Loreena McKennit. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
lemmy natuurlijk!!! zeer goed te horen op 'please don't touch' en 'louie louie'. |
|
ray alder (fates warning); op de eerste cd's met fates warning had hij een beetje een piepstem, maar op de recentere cd's (a pleasant shade of grey!!) klinkt hij geweldig. devin townsend; op sex&religion van steve vai zingt hij echt, hoewel ik dat gekrijs bij strapping young lad ook wel ok vind. voor de rest zijn er maar weinig zangers die me echt weten te raken. ik vind die gast van opeth idd ook wel goed, maar in de cleane passages klinkt ie als de beatles. de meeste echte zangers in metal klinken voor mij toch iets te pathetisch/bombastisch, ongeacht hun zangtechnische kwaliteiten. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Vooral Loreena is zalig om te horen, mijn beste zangeressen: Andrea Haugen van Hagalaz' Runedance Floor van After Forever Heather Nova en nog een deel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Zanger: Ik denk toch Neil Diamond (komt niet eens in de buurt van metal, maar ik blijf zijn stem toch het beste vinden) Zangeres: Floor Janssen van After Forever |
|
Frans Bauer |
|
quote: |
|
beste zangeres Tarja van Nightwish natuurlijk!!!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: |
|
Fabio Lione vind ik een erg goede zanger, alleen dat accent is soms een beetje ergelijk. Maar hij kan een mooie epische sfeer creeëren |
|
Bruce Dickinson BLASTBEATS FOREVER |
|
zanger van queensryche vind ik wel goed. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |