|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga voor Peter Steel! Maar Kate Bush en de zanger van Iron Maiden mogen er van mij ook wel zijn! |
|
Zanger van Hate Forest op Scythia. Ok, onnatuurlijk, maar wel bruut! |
|
Ik vind Brandon van Incubus de beste zanger. Zeer utrue (hehe) Ik heb 'm ook live horen zingen en het was gewoon...flawless. Hij heeft egt een ongelofelijk zuivere stem en kan er ontzettend veel mee. Verder vind ik de zanger van Taproot ook erg goed. Een heel apart stemgeluid en hij schreeuwt incredibly lekker tussen het zingen door (het wisselt heel goed af) [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 11-01-2003 14:10] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Nou, even een opsomming dan: Glen Danzig Doro Pesch Simon Matravers Bon Scott King Diamond Ik, Wil Schuurman |
|
Vortex. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
James LaBrie. Zachary Stevens. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Beste zanger vind ik toch echt Frank Sinatra Die stem Of zit ik nu in het verkeerde genre Beste zangeres.. Pff.. Da's wat lastiger. Cecila Bartoli is een goeie klassieke zangeres.. En natuurlijk La Divina herself Maria Callas Daar kunnen Floor, Sharon, Nienke en Liv toch niet aan tippen |
|
Jongens, al die metalzangers/zangeressen zijn natuurlijk allemaal leuk en aardig, maar als je wilt weten wie er echt geniaal zuiver kan zingen, dan is er maar 1 en dat is: ELLA FITZGERALD Ook Michael Hutchins vind ik een zeer goede stem hebben. Maar luister allemaal eens naar Ella! Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
Ella is zeker de koningin van de Jazz zoals die hoort te klinken! |
|
quote: True, Ella is super, maar voor mij gelden ook Tarja (?) van Nightwish en die gast van Rammstein als hoog op de lijst. Tarja ook vanwege andere kenmerken, maar goed... The educated differ as much from the uneducated as the living differ from the dead. --Aristotle-- |
|
quote: Jaja.... |
|
Freddie Mercury (Too much love will kill you is pure zielschreeuw) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
euhm .. Brain May zingt dat nummer hoor ... |
|
neee..... echt niet!!! Op het album made in heaven is dat nummer niet door brian may gezongen, want die vent heeft echt niet zo'n bereik [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 13-01-2003 13:26] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Echt wel, het nummer is ook van Brian May .. |
|
dat kan misschien zijn, maar freddie zingt het, weet ik zeker "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Nope, Brian May zingt het. |
|
Heb je hem bij de hand, kun je het nakijken? Ik weet het echt zeker "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Ik heb die cd niet, en ik wete het heel zeker. Brian May bracht dat nummer namelijk al uit voor Made In Heaven van Queen. |
|
Ik weet het echt zeker, op het album made in heaven is het honderd procent niet de stem van brian may "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Op Made In Heaven zingt Freddie "Too Much Love Will Kill You". Ik heb hem opstaan |
|
zanger: Bobby Lucas of had ik dat al gezegd? Freddie Mercury Dio Mandy Lion ook nog even vermelden Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ja Freddy heeft inderdaad ook een geweldige stem. Hij gebruikt hem ook optimaal. Da was ik nie!!! Da was iemand anders!!! Da was.....da was een neger!!! |
|
quote:ik ben het helemaal met je eens. Wat een strot had die kerel. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |