|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Matthew Barlow (Iced Earth) sjeesh, wat heeft die gast een gave stem en een kracht |
|
Matt Barlow heerscht! |
|
Ok natuurlijk een gevoelig onderwerp omdat het hier gaat om smaak en persoonlijke voorkeur. maar de persoon die ik wil aandragen als nummer 1 beste Zanger is: MIKE PATTON!!!!!! gewoon omdat ie zulkevette experimentele shit gedaan heeft en nog steeds doet. niet alleen met de Fantômas nu (wat nog mainstream is vergeleken bij de echte experimentele shit) maar ook gewoon het fijt dat hij simpelweg kunst maakt met zijn stem (zo speelt hij samen met een heel stel underground jazz muziekanten en baseert hij een heel album op gerechten uit een Italiaans kookboek) this guy does some weird shit |
|
Mike Patton heerst inderdaad ontzettend! Als er iemand is met een veelzijdige stem en een groot bereik is bhij het wel |
|
quote: Hmm persoonlijk vind ik zijn haar vooral mooi |
|
Hij heeft echt een ongelofelijke stem, en een longinhoud "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Oops, correctie .. het is natuurlijk James LaBrie aan elkaar Dream Theater heerscht, zoveel emotie.. gewoon : Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Het klinkt misschien een beetje arrogant, maar ik vind dat ik in het bezit ben van een sfeervolle, maar toch ook krachtige klassieke zangstem. Als er nog bands naar zo'n zanger opzoek zijn, laat het me even weten. |
|
Dank u voor deze informatie ... ermm klassiek in KLASSIEK of in klassieke heavy metal ? Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
die van lost horizon, sonata arctica en dragonforce |
|
Lainedil en NightNurse (nu heb ik geloof ik iedereen gehad ) Bruce Banner |
|
Zanger: - Eric Adams (Manowar) - David DeFeis (Virgin Steele) - Hansi Kursch (Blind Guardian, niet technisch echt briljant, maar krijg er wel kippenvel van) Zangeressen: - Candice Night (Blackmore's Night) - Tarja (Nightwish) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
kleine greep uit mijn persoonlijke top: Ronnie James Dio Andi Deris (Helloween) ronnie munroe (metal church) oude zanger van exodus (zong nog op tempo of the damned) eric adams (manowar) Johnny Gioeli (axel rudi pell) zp heart (dragonforce, hij kan wel gay klinken maar hij is goed) bruce dickinson (iron maiden) Udo dirkschneider (U.D.O./ Accept) en vast nog wel duizend meer |
|
quote: Neuk jij mannen? Zenial |
|
Beste zangers,niet noodzakelijk in deze volgorde: Jaz Coleman (Killing Joke) Rozz Williams (eerste zanger van Christian Death) Joey Belladonna David Bowie John Cale John Tardy ( Obituary) Arno Hintjens (ex- TC Matic) Koen Buyse ( Zornik) Felix (Crematory) Beste zangeressen, idem dito: Tarja (Nightwish) Anneke Van Giersbergen ( The Gathering) Gitane Demone Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Tja, beste, vind het lastig want het blijft vooral smaak; maar goed Non-metal: Ian Gillan (absolute nr 1 voor mij) Peter Gabriel Cat Stevens Jim Morrison Metal: Mikael Akerfeldt Bruce Dickinson Tobias Sammet Verder Pest (ex-Gorgoroth) en Katla (ex-Finntroll) ook wel. |
|
De beste zanger: Russell Allen van Symphony X Beter heb je ze niet!! |
|
quote: :D geweldig verwoord! ehm michael akerfelt guissepe orlando (novembre, op novembrine waltz) Garm (ulver, ved buens...) Marco soellner (klimt 1918) Metalboeren zijn kankerlelijk! |
|
tis niet omdat k slipknot graag hoor mar k vind dat corey tailor(slipknot/stone sour) ook een goeie stem heeft...goeie afwisseling luister bijv bother van ST maar eens |
|
quote: Mjah, live is het wel een ander verhaal, helaas. |
|
k had bother laats bij zo'n tv show gezien daar klonk het toch erg goed...naar mijn mening |
|
quote: Ik had slipknot live op graspop gezien en dat was niet echt jofel. |
|
Human Furnace van Ringworm Stephen Besac van Kickback Freddy Cricien van Madball |
|
Nick Cave doet het voor mij..Het is niet zozeer de stem, maar de verhaal die z`n stem verteld...Of klink ik nu te psychologisch???? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |