|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
kate bush is idd ook zwaar okee. Oud Vuil. |
|
quote: Stoned, Wim?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Glenn Danzig rulez inderdaad met zijn "elvis" geluid The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Vooral in the misfits... She... aargh geweldig.. van z'n solo platen enkel de 1e 2 (die zijn ook machtig) en samhain ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: hollywood babylon of Mommy Can I Go Out And Kill Tonight, London Dungeon The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Beste metalzangers : Phil Lynott(Thin Lizzy) Joey Belladonna(ex-Anthrax) Tom Araya(Slayer) Perry Farrell(Jane's Addiction) Beste metalzangeres : Anneke van Giersbergen(The Gathering) Beste new wave/gothiczangers: Rozz Williams(Christian Death) Phil Oakey(Human League) Andrew Eldritch(The Sisters of Mercy) Robert Smith(The Cure) en wie ik ook nog heel graag hoor : David Bowie Diamanda Galàs Koen Buyse( Zornik) Van Morrison Patti Smith Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
David Bowie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
die van six feet under in ieder geval niet What's the Speed of Dark? |
|
Phil Lynott(Thin Lizzy) The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Wat is er mis met Sfu of Chris Barnes . Ik vind dat hij erg goede vocals heeft 1 van mijn favoriete death metal bands.... Ook al luister ik niet veel en niet zo graag naar death metal....Volgens mij was hij bij Cannibal Corpse ook aardig goed, hoewel ik daar niet zo veel nummers van heb toen hij daar nog zanger was. Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Corpsegrinder van Cannibal Corpse Chris Barnes van Six Feet under Shagrath van Dimmu borgir Bruce Dickison(of zo) van Iron Maiden Zanger van Severe Torture (naam?) Rowan (Grimnir) van Bolthorn Thomas van Thyrfing! die gast van Blind Guardian kan er ook wel wat van vindt ik Ninnghizhidda heeft ook wel goede zanger Deze komen zo in me op, zijn heus wel nog meer goede zangers |
|
Bruce Dickenson van Iron Maiden Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
de zanger van intestterror heeft pas een zieke strot No meat is sweater |
|
ja idd... [Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 25-12-2002 20:09] Trieste gast |
|
de zanger van enfeeble |
|
de zang van deeds of flesh vind ik erg goed, vooral op unbreeding the... Trieste gast |
|
quote: dat hekserige in haar stem klinkt idd super! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-12-2002 17:52] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: je bent gewoon jaloers... No meat is sweater |
|
die zangeres van DNS heerschte!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dat wou ik net posten, wat een strot [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 26-12-2002 12:43] |
|
die zangeres heet Onielar en ze heerst inderdaad.. super zieke stem en ook nog eens een super relaxt mens... je kan er goed mee ouwehoeren en zuipen!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
ik vind erika de beste |
|
quote:JAAAAAAAA www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
BRUCE DICKINSON VAN IRON MAIDEN .. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |