|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ville Laihiala van Sentenced En wat vrouwen betreft vind ik dat Tori Amos wel een hele mooie stem heeft... Fall like an angel, rise like the devil |
|
ik ben niet echt een fan van 'zangers' met hun gekweel. hoewel ik de vocalist van Blood Axis een perfecte stem vind hebben voor de muziek heerlijk, die CD gisteren weer geluisterd, aargh, wat geweldig. |
|
Zangers: Maynard Keenan Mikael (Opeth) George Oosterhoek Zangeressen: Monika (Atrox) Floor Jansen Anneke van Giersbergen Sharon den Adel Tori Amos Lane Lane So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ja juist ja. Ik vind die nieuwe solo-CD van 'm eigenlijk een beetje aan de saaie kant. |
|
Charlotte Dierckxsens Van Various Minds. Ze heeft een nummer van ons ingezongen en dat is echt brrrrrrr kippevel! |
|
Geweldige zangers in mijn mening: - Geoff Tate (Queensrijche) - Ray Alder (Fates Warning/Engine) - Bruce Dickinson (Maiden) - Jorn Lande (Ark/Beyond Twillight) - Tom Englundt (Evergrey) - Devin Townsend (SYL/Vai) - Layne Staley (Alice In Chains) Zangeressen: - Tori Amos - Madonna (Ray Of Light) - Floor Jansen (After Floorever) |
|
quote: Inderdaad! Chris Cornell (soundgarden/Audioslave) vindt ik ook een geweldige stem hebben |
|
zangers : - Geoff Tate ( Queensryche ) - Jon Arch ( oude Fates Warning ) - Ray Alder ( nieuwe Fates Warning ) - John West ( Artension ) - Roy Khan ( Kamelot ) - Russel Allen ( Symphony X ) - Tom S. Englund ( Evergrey ) - Brian... ( nieuwe zanger Viscious Rumors ) - André Vuurboom ( Sun Caged ) - Gregoor v/d Loo ( Lemur Voice ) - Warrel Dane ( Nevermore ) - Daniel Gildenlow ( Pain of Salvation ) Zangeressen : - Floor Janssen - Sharon den Adel - Tori Amos ( en niet alleen t zingen maar ook wat betreft t piano-spelen ) - Angela ( Arch Enemy ) - Anneke van Giersbergen ( The Gathering ) - Nicole en Katja ( Arabesque ) - Christina Scabbia ( Lacuna Coil ) |
|
Zangeressen is makkelijk: Floor Jansen en Tarja Turunen. Zangers vind ik een stuk lastiger. Ik vind het belangrijk dat een zanger veel variatie in zijn stem kan leggen (en dat geldt niet alleen voor de cleane zang, maar ook voor grunts/screams en zo - Alexi Laiho vind ik bijv. geen goede vocalist). Waar ik ook veel bewondering voor heb, is dat als een-en-dezelfde zanger zowel de cleane stukken als de grunts/screams doet (maar dat komt - naar ik weet - heel erg weinig voor). [Dit bericht is gewijzigd door altx op 13-12-2002 19:01] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
legion van marduk natuurlijk |
|
Maynard Aaron Stainthorpe |
|
quote:ha ha, daar is anders niks meer van over |
|
Garm van Ulver/Arcturus Pest van Obtained Enslavement/Gorgoroth |
|
quote: Pest is al lang weg bij Obtained Enslavement(hij is met zijn amerikaanse vriendin naar Amerika vertrokken zo'n 2/3 jaar geleden). Hij is/was wel een goede zanger,dat klopt [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 13-12-2002 20:58] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zangers: Tom Araya (Slayer) Bruce Dickinson (Iron Maiden) Vinny Cavanagh (Anathema) Gavin Rossdale (Bush) James Maynard Keegan (Tool) Fernando Ribeiro ofzo??? (Moonspell) Zangeressen: Anneke van Giersbergen (The Gathering) Christina Scabbia (Lacuna Coil) Sharon den Adel (Within Temptation) Hoe-heet-ze-nou van Pale Forest Tori Amos Kate Bush Deze heerschen |
|
quote: Zangers: Dave Mustaine (Megadeth) Bruce Dickenson (Iron Maiden, Solo) Tom Araya (Slayer) Vinny Cavanagh (Anathema) Gavin Rossdale (Bush) James Maynard Keegan (Tool) Axl Rose (Guns N' Roses) Kurt Cobain (Nirvana) Layne Staley (Alice In Chains) Abbath (Immortal) jongetje van Opeth Etc. Zangeressen: Tori Amos Tori Amos Tori Amos Tori Amos Tori Amos Tori Amos De rest is kut! |
|
Glen Danzig ! Ik, Wil Schuurman |
|
zangers: - king diamond met stip op 1. - zanger van the stone roses - liam van oasis - peter steel op bloody kisses - dan swano alstie clean zingt, nightingale bijv. zangeressen: - 1ste zangeres van the gathering - always. marieke dacht ik. - zangeres van skunk anansie(ofzo) - janis joplin Oud Vuil. |
|
Tori Amos het cornflakes meisje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Wat is ze lief heh? |
|
quote: Heb afgelopen week een kleine documentaire over haar gezien.Blijkt dat ze al rond de 40 is.Ik dacht toch wel een paar jaartjes jonger. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: vooral skunk anansie Ik hou van vrouwen met veel power en een lekkere scheur! Helaas hoor je dat in de metal heel erg weinig (bij de zangeressen), Dus wat vrouwenstemmen betreft ga ik meer voor Jazz/ soul etc. mooi diep en laag en soms bijna hees....lekkere dikke negerinnen stemmen |
|
Mannen: Zangers Opeth, Dimmu Borgir, Anathema Vrouwen: Zangeressen Gathering, After Forever Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: skunk anansie idd I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |