|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Oeps, ik heb het antwoord hier gegeven... Sorry! [Dit bericht is gewijzigd door Jakhals op 06-02-2003 16:39] |
|
|
|
ik zit momenteel op level 25 van Gridlock en nu gaat het ineens niet zo hard meer |
|
quote: Zo ongeveer.. Ik kloot er dagelijks een kwartiertje mee ofzo.. Maar gezien mijn doorzettingsvermogen () raak ik zodra dit soort spelletjes echt moeilijk beginnen te worden mijn interesse kwijt |
|
Dat gridlock is gewoon een geluksspelletje. Je kan echt niet uit gaan denken wat je moet doen ... tis een beetje trial and error. this user is dead |
|
Elk niveau heeft een bepaalde oplossingstrategie.. Nieuwe levels op dat niveau zijn niet moeilijker maar zijn gewoon variaties, beetje flauw.. |
|
Ik heb Gridlock een hele tijd terug (ver voor de zomer) als uitgespeeld en dat was helemaal niet leuk, want er is geeneens een eindscherm.. 't is gewoon ineens over. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
quote: level 20 (19.15 begonnen) respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
25 en zie het ff nie meer respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ik ook niet |
|
quote: |
|
Jaha, leg dat maar eens uit. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ben geen wiskunde wonder, maar dit is toch wel een beetje te gek. Red de fietsen de winter door. |
|
Je hoeft geen wiskundewonder te zijn om deze uit te leggen hoor . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Je zal maar kleurenblind zijn. Geen vuiltje aan de lucht. Maarre, ik zie het ook niet. Lijkt me iets met dat lichtgroene figuur van doen te hebben. Oud Vuil. |
|
quote: Nee, je kan het gewoon zien. Nogal loos Naja, mijn oplossing. Dat rode vlak bovenaan zorgt voor veel overlapping (deelse) van vlakken en als je dan die blokken eronder plaats valt dat gat dus te zien als dat witte blokje. Dit is niet het geval als je het grote driehoekige rode vlak ernaast plaatst. Want dan is deze constatering uiteraard niet relevant. Weet niet of ik het zo duidelijk heb gezegd [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 13-06-2004 23:31] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ja, hè-hè, Sherlock, natuurlijk kan je het gewoon zien. Dat is het hele idee. Nerdje . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ach hij is wel leuk :D "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Ik was nog niet klaar he "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Grmbl, ik zie 'm nu ook Ik zat al die hokjes te tellen Red de fietsen de winter door. |
|
Petals around the rose. http://crux.baker.edu/cdavis09/roses.html Veel plezier, en mondje dicht als je de oplossing hebt. Tschüss! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ik zag het meteen, ben ik nu dom ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Volgens dr duke zijn we dom... gewoon een simpele formule. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 25-02-2005 11:24] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |