|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
misschien komt het omdat ik ziek ben en me slecht kan concentreren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mischien komt het omdat dr Duke een mongool is die niet wilt toegeven dat zijn vader een diploma voor hem heeft gekocht. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
OK, er is een partij komkommers. 99% van het gewicht van de partij bestaat uit water. De partij weegt 200 kg. Het is warm, dus water verdampt snel. De komkommers liggen in de zon, en nadat de dag over is, bestaat nog 98% van het gewicht van de komkommers uit water. Hoeveel weegt de partij nu? Antwoorden graag in http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/484112/ Op het werk wist bijna niemand het, maar misschien dat het achter de PC wat beter lukt? (het is overigens niet moeilijk) [Dit bericht is gewijzigd door M. op 01-07-2005 0:41] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik doe hier niet aan mee. Dan moet ik namelijk weer denken en daar heb ik geen zin in. |
|
Het is een TV-show, dus je wint nooit van je leven wat.. het maakt geen ruk uit wat je kiest. Het mooiste waar je op mag hopen is een 3-daagse fietstocht door Urk. Wel zelf je fiets meenemen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ok, maar even hypothetisch gezien dan |
|
quote: je verdubbelt je kansen door de andere kluis te kiezen In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ahum verkeerde topic hier dan maar: een vrij pittige movie quiz scenes met figuren zonder gezichten e.d. Ik heb er 20 gevonden. http://www.edrev.co.uk/random/movie-puzzle.xls Bazzio Attacks!!! |
|
*Kick* Ik heb er meer nodig. Heb er nu 26. Bazzio Attacks!!! |
|
welke mis je nog? 49 scream 71 sleepy hollow [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 01-09-2005 18:08] signature |
|
quote: Ik heb (dat is korter ) 6, 8, 10, 11, 12, 15, 18, 21, 24, 30, 33, 37, 38, 43, 46, 47, 49, 51, 53, 56, 60, 61, 67, 68, 71 en 72. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 01-09-2005 18:08] Bazzio Attacks!!! |
|
5 is My girl!! signature |
|
quote: Oops die had ik dus ook al! Bazzio Attacks!!! |
|
58 AMerican Beauty!!! signature |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
hehehe #30 is moeilijk zeg Bruce Banner |
|
Ik weet een manier om te cheaten maar ik verklap lekker niet hoe Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: 9 is full metal jacket SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
16 is die honkbal film met kevin costner... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
27 is A knights tale SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
28 blair witch project 35 shrek 66 the waterboy Bruce Banner |
|
quote: for love of the game, nee dus./.. Bruce Banner |
|
quote: OK dacht ik hoe weet je dan of ie goed is of niet SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
omdat er FALSE staat als ik het invul natuurlijk Bruce Banner |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |