![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
http://www.supernalmusic.com/labels/supernal/hate_forest.htm is alles wat ik kan vinden.. maar dat had jij vast ook al gevonden ![]() |
|
Ze hebben geen website. Ik kan je wel aan mp3's helpen, trouwens. ![]() |
|
ja.. ik heb er een cd van.. super gave shit!!!! maar uitgesproken nsbm zijn ze volgens mij neit echt... twijfelachtig eerder.... ![]() Heaven, once so proud, look as it comes down ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Http://www.paganfront.net daar staan ze wel vermeld. Immortal Pride ![]() |
|
Vette band trouwens, heb er een demo van liggen... ergens. ![]() |
|
Ik vind het eer zeeeer heerschende band ![]() Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken ![]() |
|
quote: Inderdaad, maar in je onderschrijving onder je posts zit een schrijfout. "There is no..." niet their... ![]() |
|
quote: haha, goed dat je het zegt het was me nog niets een opgevallen. ![]() Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken ![]() |
|
quote: Geen probleem. Weet iemand of Hate Forest al een CD/LP uit heeft, of misschien een 7" EP ofzo? Ik ken/heb alleen wat demo materiaal. ![]() |
|
quote: Ze hebben een MCD uit: Scythia, twee EP's die samen op een CD staan: Blood & Fire - Ritual, en een volle CD: The Most Ancient Ones. Ze doen volgens mij niet aan interviews, hebben geen website en geen merchandise ![]() Overgens is het volgens mij 'There is good nor evil. Just Flesh'. De 'no' hoeft er niet bij en mag volgens mij zelfs niet eens ![]() Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. ![]() |
|
Zo! Das goed nieuws, weet je toevallig een label/distro die ze verkoopt, liefst ééntje in Nederland!? ![]() |
|
quote: The Most Ancient Ones en Blood & Fire - Ritual (op CD) heb ik gewoon bij de Boudisque in A'dam gehaald, die moet je dus vrijwel overal kunnen krijgen. Boudisque haalt veel van hun spul bij displeased dus daar zullen ze die ook wel hebben denkk. Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. ![]() |
|
quote: Wat maakt het uit ofdat ze nsbm zijn? ![]() |
|
NSBM? Ik vind die hele scene wel meevallen op wat hoezen en kreten na. Heb 5 jaar in de skinhead-scene gezeten dan weet je pas wat NS-muziek is, Razors Edge, No Remorse, Landser, Macht und Ehre, Nordic Thunder, Skrewdriver, Celtic Warrior, Skullhead, Steelcapped Strength, Odins Law, noem het maar op. Het latere werk van Bound for Glory vind ik nog steeds koel, NS-trash. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Skrewdriver is stiekum wel heeeel erg tof! ![]() |
|
quote: Ooooooooooooooooooh ![]() ![]() Keb vanmiddag weer gekeken bij de boudisque en ze hebben Blood & Fire -Ritual en TMAO van Hate Forest beiden nog staan, dus als je er in de buurt woont... [Dit bericht is gewijzigd door Koud op 24-09-2002 19:49] Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. ![]() |
|
quote: Ik woon in half door god vergeten Zeeland, dus in de buurt is het niet. Maar ik heb The 'Most Ancient Ones' kunnen bemachtigen een tijdje terug. Prima release! Ik zou graag die andere 'Blood & Fire - Ritual' op LP hebben... ![]() |
|
Had al wat MP3'tjes van Hate Forest en sinds vandaag Scythia en The Most Ancient Ones op CD. Superheersch! ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Hey, ik heb even nog wat vragen over Det Hedenske Folk gesteld in een ader topic, lees dat even aub ![]() ![]() |
|
Hmmm... Nog effe wat over Hate Forest, zijn ze nu wel of niet NSBM? Aangezien in mijn boekie een plaatje van een Wolf staat met de text: "Aryan True Black Metal". Maar voor de rest kan ik het niet echt vinden op het net ofzo (meer aanwijzingen dus!) Zo maar interesse... [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 29-09-2002 11:32] ![]() |
|
quote:Gevonden op een site: quote:Ik denk het wel dus. ![]() ![]() |
|
Scythia, die hebben we gister en vanmorgen bij MBMarduk opgezet. Vette plaat! Review komt trouwens van LARM. ![]() |
|
quote: Second that! ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |