|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
dood pim fortuyn The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
De moord op Fortuyn heeft ook op mij veel indruk gemaakt, vooral omdat ik nooit had verwacht dat hier in NL een politicus vermoord zou worden. En meer in de persoonlijke sfeer; de ziekenhuisopname van SnaacK, daar ben ik heel erg van geschrokken. Dit was overigens ook op 6 mei. Don't blush when I rip you open |
|
De dood van een hele goede vriend van me, een week nadat hij 18 geworden was. Aan kanker... Dat heeft zeker veel indruk op me gemaakt. Verder: mijn relatie. Eerste serieuse relatie eigenlijk. Hoogtepunten en dieptepunten. Naslepen van een vervelend gelopen scheiding, vervelend kennis maken met de nieuwe vriend van mijn moeder. Megadeth stopt Etc. etc. etc. |
|
eigenlijk mij helemaal niks |
|
Toen ik m'n chilum kwijt was. Paniek ende hysterie! |
|
quote: Daar ben ik ook wel van geschrokken ja |
|
Ik was blij dattie dood was Ik vonnut een stomme vent, verstoorder van de orde "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Het overlijden van m'n opa binnen 8 weken nadat er bij hem kanker geconstateerd was, en het overlijden van m'n moeder 3 weken na het overlijden van m'n opa. Dat heeft echt het meeste indruk op me gemaakt They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Wie |
|
quote: moet je even het begin van het topic lezen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
de aanschaf van mijn droom. pontiac firebird formula 400. huba-huba baby. MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?. |
|
quote: Duh.. Ik vind het alleen nergens op slaan. Ordeverstoorder? Stomme vent? Dat je het niet eens was met zijn standpunten, ok, maar dom was hij absoluut niet. En hij was ook absoluut geen ordeverstoorder. Maar het is natuurlijk trendy en hip om Pim een klootzak te vinden |
|
quote: Ik was het niet met al z'n ideeen eens, maar hij zei wel wat ruim 80% van de bevolking dacht maar niet durft/durfde te zeggen They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Ja en dat heeft geleid tot zn dood! Eiegn schuld dikke bult "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Are you fucking serious? |
|
De moord op Pim Fortuyn (of je het nu wel of niet met zijn ideeën eens was) en de hele nasleep/reacties van alles en iedereen. Verder natuurlijk de voorstelling in Den Haag, zelden zo gelachen bij het vragenuurtje in de 2de kamer... bis bis [Dit bericht is gewijzigd door Evelienne op 25-12-2002 11:37] |
|
Sorpresa eat this The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Jij heb echt een teringhekel aan Fortuyn zeker? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
weet je wat ik fucking IRRITANT vindt iedereen noemt die kale kankerhomo pim alsof ze em al jaren kennen en het hun beste vriend was, FUCK DAT My madness, my sadness |
|
quote:Ik vind dit de meest schokkende uitspraak van geheel 2002. |
|
JA mensen ik heb helemaal schijt aan dat fortuyn gedoe... ben t eens met winters rage! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Het proberen en kopen van mijn eigen parachute |
|
quote: Ja hoor.. Hij heette toch ook Pim of ligt het nu aan mij? Ik snappum even niet.. |
|
Het behalen van mijn rijbewijs Wiegen Meister ! |
|
quote: Dan moet jij toch eens uitleggen waarom je hem een kale kankerhomo vindt. Je zegt dat "de rest" niet moet doen alsof ze hem al jaren kennen en hun beste vriend was, maar jij kent hem ook alleen maar van tv enzo, en je zegt dat ie een kale kankerhomo is They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |