IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : welke gebeurtenis in 2002 heeft de meeste indruk gemaakt op je Volgende pagina
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 25-12-2002 10:30 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

voor mijn is dat de moord op pim fortuin ik was het helemaal eens met zijn politieke opvattingen en was een echte aanhanger van hem ik was op 6mei ook aanwezig hier in breda toen pim hier was.wat nadien in de politiek gebeurd is dankzij de lpf is heel begrijpelijk een schip is altijd onbestuurbaar zonder zijn kapitein,en vooral als iedereen na het wegvallen van pim de stuurman wil zijn


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 25-12-2002 10:33 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

dood pim fortuyn


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-12-2002 10:35 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

De moord op Fortuyn heeft ook op mij veel indruk gemaakt, vooral omdat ik nooit had verwacht dat hier in NL een politicus vermoord zou worden.

En meer in de persoonlijke sfeer; de ziekenhuisopname van SnaacK, daar ben ik heel erg van geschrokken. Dit was overigens ook op 6 mei.


Don't blush when I rip you open


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 25-12-2002 11:04 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

De dood van een hele goede vriend van me, een week nadat hij 18 geworden was. Aan kanker... Dat heeft zeker veel indruk op me gemaakt.

Verder: mijn relatie. Eerste serieuse relatie eigenlijk. Hoogtepunten en dieptepunten.

Naslepen van een vervelend gelopen scheiding, vervelend kennis maken met de nieuwe vriend van mijn moeder.

Megadeth stopt

Etc. etc. etc.


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 25-12-2002 11:06 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

eigenlijk mij helemaal niks


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-12-2002 11:07 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Toen ik m'n chilum kwijt was. Paniek ende hysterie!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-12-2002 11:24 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 10:35 schreef JaneDoe het volgende:
En meer in de persoonlijke sfeer; de ziekenhuisopname van SnaacK, daar ben ik heel erg van geschrokken. Dit was overigens ook op 6 mei.


Daar ben ik ook wel van geschrokken ja


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-12-2002 11:26 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik was blij dattie dood was
Ik vonnut een stomme vent, verstoorder van de orde


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2002 11:26 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Het overlijden van m'n opa binnen 8 weken nadat er bij hem kanker geconstateerd was, en het overlijden van m'n moeder 3 weken na het overlijden van m'n opa.
Dat heeft echt het meeste indruk op me gemaakt


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-12-2002 11:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:26 schreef Sorpresa het volgende:
Ik was blij dattie dood was
Ik vonnut een stomme vent, verstoorder van de orde


Wie


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-12-2002 11:30 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 25 december 2002 11:29 schreef Snaack het volgende:
Wie


moet je even het begin van het topic lezen



"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


juggalo
chainsaw boogie
Usericon van juggalo
Posted 25-12-2002 11:32 by juggalo Wijzig reactieProfiel van juggaloQuote dit bericht

de aanschaf van mijn droom.
pontiac firebird formula 400.
huba-huba baby.


MOTHERFUCKER! you want my COUCH?. you motherFUCKER. I need your motherfucking Brain!. You can't have my COUCH!. What the FUCK you thinking?.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-12-2002 11:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:30 schreef Sorpresa het volgende:
moet je even het begin van het topic lezen




Duh.. Ik vind het alleen nergens op slaan.

Ordeverstoorder?

Stomme vent?

Dat je het niet eens was met zijn standpunten, ok, maar dom was hij absoluut niet. En hij was ook absoluut geen ordeverstoorder.

Maar het is natuurlijk trendy en hip om Pim een klootzak te vinden


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2002 11:32 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:26 schreef Sorpresa het volgende:
Ik was blij dattie dood was
Ik vonnut een stomme vent, verstoorder van de orde


Ik was het niet met al z'n ideeen eens, maar hij zei wel wat ruim 80% van de bevolking dacht maar niet durft/durfde te zeggen



They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-12-2002 11:33 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 25 december 2002 11:32 schreef Metallica-Freak het volgende:
Ik was het niet met al z'n ideeen eens, maar hij zei wel wat ruim 80% van de bevolking dacht maar niet durft/durfde te zeggen





Ja en dat heeft geleid tot zn dood! Eiegn schuld dikke bult


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-12-2002 11:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:33 schreef Sorpresa het volgende:
Ja en dat heeft geleid tot zn dood! Eiegn schuld dikke bult




Are you fucking serious?


Evelienne
Usericon van Evelienne
Posted 25-12-2002 11:36 by Evelienne Wijzig reactieProfiel van EvelienneQuote dit bericht

De moord op Pim Fortuyn (of je het nu wel of niet met zijn ideeën eens was) en de hele nasleep/reacties van alles en iedereen.

Verder natuurlijk de voorstelling in Den Haag, zelden zo gelachen bij het vragenuurtje in de 2de kamer... bis bis

[Dit bericht is gewijzigd door Evelienne op 25-12-2002 11:37]


Meulen35
Vic Rattlehead
Usericon van Meulen35
Posted 25-12-2002 11:37 by Meulen35 Wijzig reactieProfiel van Meulen35Quote dit berichthttp://www.chat4all.nl/members/strangewings

Sorpresa eat this


The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2002 11:39 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:33 schreef Sorpresa het volgende:
Ja en dat heeft geleid tot zn dood! Eiegn schuld dikke bult


Jij heb echt een teringhekel aan Fortuyn zeker?


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-12-2002 11:50 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

weet je wat ik fucking IRRITANT vindt
iedereen noemt die kale kankerhomo pim alsof ze em al jaren kennen en het hun beste vriend was, FUCK DAT


My madness, my sadness


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-12-2002 11:52 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:50 schreef winters rage het volgende:
weet je wat ik fucking IRRITANT vindt
iedereen noemt die kale kankerhomo pim alsof ze em al jaren kennen en het hun beste vriend was, FUCK DAT
Ik vind dit de meest schokkende uitspraak van geheel 2002.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-12-2002 11:52 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

JA mensen ik heb helemaal schijt aan dat fortuyn gedoe...

ben t eens met winters rage!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 25-12-2002 11:53 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Het proberen en kopen van mijn eigen parachute


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-12-2002 11:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:50 schreef winters rage het volgende:
weet je wat ik fucking IRRITANT vindt
iedereen noemt die kale kankerhomo pim alsof ze em al jaren kennen en het hun beste vriend was, FUCK DAT


Ja hoor.. Hij heette toch ook Pim of ligt het nu aan mij? Ik snappum even niet..


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-12-2002 11:56 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Het behalen van mijn rijbewijs


Wiegen Meister !


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2002 11:56 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:50 schreef winters rage het volgende:
weet je wat ik fucking IRRITANT vindt
iedereen noemt die kale kankerhomo pim alsof ze em al jaren kennen en het hun beste vriend was, FUCK DAT


Dan moet jij toch eens uitleggen waarom je hem een kale kankerhomo vindt. Je zegt dat "de rest" niet moet doen alsof ze hem al jaren kennen en hun beste vriend was, maar jij kent hem ook alleen maar van tv enzo, en je zegt dat ie een kale kankerhomo is


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen