|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
- het overlijden van mijn derde rat (freddy 3) - het komen van barry - optreden in een woonboot Trieste gast |
|
-Een scheet laten van 3 minuten [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-12-2002 15:13] |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: uhm, moderators? [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 25-12-2002 16:15] |
|
quote: Ik wilde het verder laten uitdoven als mensen weer on topic gingen, maar die opmerking moest idd weg. |
|
as for een gebeurtenis.. -de euro -de EU we're goin down! persoonluk: -rondliften door europa. meer kan ik zo even niet bedenken.. |
|
oja, het beginnen van een bandje, en het feit dat we nog steeds bestaan, en dat we zelfs een gig hebben versierd. Dat is wel iets wat ik wel tof vind van dit jaar, maar indruk, nee |
|
- een politieke moord in ons kikkerlandje... blijkt echter dat er nauwelijks iets verandert, verder - verhuizen naar Utrecht (heersch!) - de wereld die het sperma van Bush slikt |
|
dat laatste is al een tijdje aan de gang. |
|
Op 1 Pim, maar na pim toch nog wel heel stom nieuws: "Opgepast: gebruik de CD-speler niet als projectiel in een katapult". Een radiostation in Detroit heeft die waarschuwing in de handleiding van de Ultradisc 2000 als de "Meest idiote van 2001". Op de tweede plaats eindigde de waarschuwing aan een blok hout voor de haard met de tekst: "Opgepast brandgevaar". Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
Dat we er met de band ervoor uitkwamen dat we toch wel allemaal minstens bi-sexueel zijn...... |
|
quote: had dat nou ff op Xmass gezegd |
|
Dat had je ook wel kunnen raden sletje |
|
gadver mensjes "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Wat indruk heeft gemaakt is dat ik dit jaar maar 1x over mijn nek ben gegaan... |
|
het dodelijk saaier worden van apeldoorn nadat ook de stairway dicht ging en in de vakantie mn ex het ook nog eens uit maakte... maar ook positieve dingen: maar das lekker een geheimpje hehehe verder vond ik enkele goeie concerten wel aardig goed hehehe loze zin hehe Je moeder. |
|
die ramp met die olietanker en vooral de apathie van de spaanse regring en alle andere verantwoordelijken. (eerst: er is niks aan de hand, daarna: we hebben het onder controle) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 25-12-2002 18:06] |
|
-Mijn echtscheiding. En nog een hele hoop dingen maar dit steekt er met kop en schouders bovenuit. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
heiden ontmoeten in arnhem Je moeder. |
|
quote: Dat hakt er in hè? |
|
pim , ik kan er nog steeds wel om janken. |
|
Ik moet zeggen dat er he le maal NIKS is wat ook maar enige indruk heeft gemaakt op me in 2002. |
|
quote: en een dronken mcdoom in de beergarten op wacken Je moeder. |
|
quote: Best dat ik dat niet heb... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |