|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat ik toch nog ben overgegaan naar de 5e Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Nou...ik zeg maar niks over jou. Ga jij maar verder met milieu bezig. Domme linkse kneus. |
|
quote:Nou, daar ga ik dan: Heerlijk, de rechtse domheid.. als ze het niet op argumenten kunnen winnen noemen ze iemand maar snel links, dan zijn ze er van af. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Zielig figuur ben jij! |
|
En dan gaan we fijn off topic lullen. Er heeft weinig indruk op me gemaakt .. Alleen de verdere gewaarwording vand e onmetelijke domheid vand e mens |
|
quote: en als moderator op ZM hoor je toch degene te bannen, die dingen post als kanker homo? |
|
FUck verkeerd topic [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 27-12-2002 14:48] Metal heerst |
|
quote: ja, jij ook. |
|
np: Gerard Joling - "At your service!!!" Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: |
|
quote:ten eerste ben ik geen linkse rakker politiek boeit me niet... maar ik vind het gewoon hypocriet hoe iedereen die fortuyn de hemel in prijst... My madness, my sadness |
|
quote: Been there... Zoek het Fortuyn topic maar op voor die discussie. |
|
quote: Als die verdomde search functie het deed!! |
|
quote: Kan ik ook niks aan doen. Vind ik in dit geval ook niet zo belangrijk, zolang het hier maar on topic blijft. |
|
quote: Tja, dan moet je niet alleen naar Pim kijken, maar zelfde gedeurt er met muziek. Zodra iemand dood gaat, wordt muziek van diegene meer geluisterd dan ooit. Neem Nirvana als voorbeeld. |
|
Heel die Pim Fortuyn kan me geen moer schelen... |
|
quote:dan zit je in het verkeerde topic.... [Dit bericht is gewijzigd door Demogorgon op 27-12-2002 17:05] |
|
2002? Niks boeiends gebeurt, in mijn mening. Ja, oke.. zeer schokkerend dat Pim is neergeschoten, maar ik ben er niet echt van onder de indruk. Al die mensen die roepen "Dat zoiets kan gebeuren in Nederland?!"... onzin, mensen worden dagelijks op straat aangevallen, in elkaar geslagen, of vermoord. Wake up to the real world, zou ik zeggen. Toen ik hoorde dat ie was neergeschoten was ik absoluut niet verbaasd. Maar aangezien ik niets kan bedenken wat er qua belangrijks gebeurt is in 2002, zeg ik dus dat er niets indruk op mij heeft gemaakt. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Dat onze prins Laurent toch nog een verloofde heeft gevonden Verder: De moord op Pim Het crashen van mijn harde schijf waardoor ik veel, heel veel muziek, documenten, informatie,.... kwijt was Het optreden van Cruachan en nog veel meer... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
2002 Was voor mij een bijzonder jaar, met een paar diepte-, maar zeker ook een paar hoogtepunten: + Een paar heel, heel toffe mensen ontmoet, - Gedumpt door m'n ex, (allereerste echte liefdesverdriet voor mij) + Eerste metalfestival meegemaakt (Graspop), + Nog eens extra geleerd hoe belangrijk vriendschap is, + Verkering gekregen met m'n huidige vriend, - Klasgenootje op 18jarige leeftijd overleden, + Een supertof stage adres gevonden + Een aantal concerten meegemaakt wat ik echt nooit had willen missen! Politiek gezien vond ik net als de meeste van jullie zo te zien de dood van Pim Fortuyn behoorlijk indrukwekkend. Ik was absoluut geen aanhanger van die man, maar iemand vermoorden is wel weer het andere uiterste. [Dit bericht is gewijzigd door Chantalie op 28-12-2002 19:38] So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Wat hebben jullie nu allemaal met dat Pim Fortuyn gedoe?? Snel geshockeerd? Of te dicht bij jullie bedje? |
|
quote:Gewoon, waarschijnlijk dat het niet tof is dat je kapot geschoten kan worden voor het er op nahouden van een afwijkende mening. Dat is eng. Tenminste, in een "vrij" land als Nederland. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mag ik daaruit opmaken dat Nederland even bekrompen en kleinburgerlijk is al ik al dacht?? (ik val je NIET, ik herhaal, NIET, persoonlijk aan...)Daarvoor had je die moord op Fortuyn toch niet nodig, om dat in te zien? |
|
quote: Huh??? Ghehehehehe... Zenial |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |