IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : welke gebeurtenis in 2002 heeft de meeste indruk gemaakt op je Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-12-2002 11:57 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:56 schreef Shadow_Smile het volgende:
Het behalen van mijn rijbewijs


Dat heeft vast ook veel indruk op het CBR gemaakt


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2002 11:58 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:56 schreef Shadow_Smile het volgende:
Het behalen van mijn rijbewijs


Gefeliciteerd


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 25-12-2002 12:00 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:57 schreef Snaack het volgende:
Dat heeft vast ook veel indruk op het CBR gemaakt


hehehehehe en op de buurt hier


Wiegen Meister !


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 25-12-2002 12:07 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:54 schreef Snaack het volgende:
Ja hoor.. Hij heette toch ook Pim of ligt het nu aan mij? Ik snappum even niet..


Normaal noem je iemand die je niet goed kent bij zijn achternaam.. iedereen zou het dus ook over de heer Fortuyn gehad moeten hebben.. en niet over "pimmetje"

Bah!


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2002 12:11 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 12:07 schreef Phaestus het volgende:
Normaal noem je iemand die je niet goed kent bij zijn achternaam.. iedereen zou het dus ook over de heer Fortuyn gehad moeten hebben.. en niet over "pimmetje"

Bah!


Daar ben ik het best wel mee eens jah, iedereen weet ook dat de Koningin Beatrix heet, die ga je toch ook niet ineens Bea ofzo noemen?


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 25-12-2002 12:12 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 25 december 2002 12:07 schreef Phaestus het volgende:
Normaal noem je iemand die je niet goed kent bij zijn achternaam.. iedereen zou het dus ook over de heer Fortuyn gehad moeten hebben.. en niet over "pimmetje"

Bah!


Go Phaestus, Go Phaestus, Go Phaestus


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-12-2002 12:22 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Walgelijk om iemand een 'kale kankerhomo'te noemen.


Don't blush when I rip you open


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-12-2002 12:26 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Indrukwekkende gebeurtenis... Rene Steegmans, waarschijnlijk omdat het zo dichtbij gebeurd is. Daar heb ik tenminste enige binding mee, met Claus en Fortuyn helemaal niks.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 25-12-2002 12:26]


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2002 12:26 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 12:22 schreef JaneDoe het volgende:
Walgelijk om iemand een 'kale kankerhomo'te noemen.


Helemaal mee eens, dat je iemand homo noemt is nog tot daar aan toe, maar om iemand een 'kale kankerhomo' te noemen gaat echt gewoon veel en veel te ver!


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-12-2002 12:27 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 11:54 schreef Snaack het volgende:
Ja hoor.. Hij heette toch ook Pim of ligt het nu aan mij? Ik snappum even niet..

als je iemand "pim" noemt die je nog nooit irl gezien heb laat staan dat je em ken en toch doen alsof je alles van em weet vindt ik zo hypocriet als de tering


My madness, my sadness


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-12-2002 12:29 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 12:26 schreef Metallica-Freak het volgende:
Helemaal mee eens, dat je iemand homo noemt is nog tot daar aan toe, maar om iemand een 'kale kankerhomo' te noemen gaat echt gewoon veel en veel te ver!

goh op tere zieltjes getrapt?
tief lekker een eind op met je politiek correcte bullshit


My madness, my sadness


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-12-2002 12:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Oja, zoals Mark al zegt, de dood van de Prinsgemaal.

En [toch noemenswaardig]: De hawaiaanse paddo's. Ik heb dingen gezien die ik nooit, nooit meer wil zien!


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 25-12-2002 12:30 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

De release van een nieuwe lijn transformers, god wat slecht


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2002 12:31 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 12:27 schreef winters rage het volgende:
als je iemand "pim" noemt die je nog nooit irl gezien heb laat staan dat je em ken en toch doen alsof je alles van em weet vindt ik zo hypocriet als de tering


Daarom, dan ben je toch gewoon stom bezig? Of zie ik dat zo verkeerd?


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-12-2002 12:32 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Nee, je hebt niet op tere zieltjes getrapt WR.
Het heeft niets te maken met politiek correct zijn, ik hou niet van dat soort uitspraken.



Don't blush when I rip you open


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2002 12:34 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 12:29 schreef winters rage het volgende:
goh op tere zieltjes getrapt?
tief lekker een eind op met je politiek correcte bullshit


Nee, waarom zou ik ineens op m'n (volgens jou) 'tere zieltje' getrapt zijn? Ik zeg alleen maar dat ik het er niet mee eens ben dat je iemand een 'kale kankerhomo' noemt die je niet eens persoonlijk kent


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-12-2002 12:38 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 12:34 schreef Metallica-Freak het volgende:
Nee, waarom zou ik ineens op m'n (volgens jou) 'tere zieltje' getrapt zijn? Ik zeg alleen maar dat ik het er niet mee eens ben dat je iemand een 'kale kankerhomo' noemt die je niet eens persoonlijk kent

ehm
hij was kaal, homofiel en had kanker...
kale kankerhomofiel...
duidelijk toch?


Dit klinkt vriendelijker en zegt precies hetzelfde!

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 25-12-2002 14:36]


My madness, my sadness


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2002 12:44 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Je lult jezelf tegen WR eerst zeggen dat je iemand niet bij z'n voornaam moet noemen als je die persoon niet eens persoonlijk kent. En dan over iemand zeggen die je niet persoonlijk kent dat ie een kale kankerhomo is


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-12-2002 12:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Die Pim Fortuyn heeft een eigen topik!


ziekte...

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 25-12-2002 14:37]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-12-2002 12:46 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

tis algemeen bekend dat ie homo was

en ik noem em een kankerlijer omdat ie zo overkwam met zn arrogante gedrag

heel vernieuwend hoor
heeft alleen geen ene teringmoer met politiek te maken wat die gozer deed
en dankzij hem hebben we nu die mongole taferelen in de nederlandse politiek


My madness, my sadness


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-12-2002 12:46 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Misschien een idee om weer on topic te gaan


Don't blush when I rip you open


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 25-12-2002 12:48 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 12:45 schreef Slechtheid het volgende:
Die kale kankerhomeau heeft een eigen topik!


leer eerst eens goed typen voordat je een mening over een persoon geeft die je niet persoonlijk kent!!!!!


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-12-2002 12:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 12:48 schreef Metallica-Freak het volgende:
leer eerst eens goed typen voordat je een mening over een persoon geeft die je niet persoonlijk kent!!!!!
quote:
Op 25 december 2002 12:46 schreef JaneDoe het volgende:
Misschien een idee om weer on topic te gaan
En dat bedoelde ik dus ook! Beter lezen voor je wat blaat.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-12-2002 12:49 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 december 2002 12:49 schreef Slechtheid het volgende:
En dat bedoelde ik dus ook! Beter lezen voor je wat blaat.


Ik reageerde daar dus op.


Don't blush when I rip you open


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-12-2002 12:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 12:49 schreef JaneDoe het volgende:
Ik reageerde daar dus op.


Ey, maar ik bedoelde het goed.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen