|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat heeft vast ook veel indruk op het CBR gemaakt |
|
quote: hehehehehe en op de buurt hier Wiegen Meister ! |
|
quote: Normaal noem je iemand die je niet goed kent bij zijn achternaam.. iedereen zou het dus ook over de heer Fortuyn gehad moeten hebben.. en niet over "pimmetje" Bah! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
quote: Daar ben ik het best wel mee eens jah, iedereen weet ook dat de Koningin Beatrix heet, die ga je toch ook niet ineens Bea ofzo noemen? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: Go Phaestus, Go Phaestus, Go Phaestus "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Walgelijk om iemand een 'kale kankerhomo'te noemen. Don't blush when I rip you open |
|
Indrukwekkende gebeurtenis... Rene Steegmans, waarschijnlijk omdat het zo dichtbij gebeurd is. Daar heb ik tenminste enige binding mee, met Claus en Fortuyn helemaal niks. [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 25-12-2002 12:26] |
|
quote: Helemaal mee eens, dat je iemand homo noemt is nog tot daar aan toe, maar om iemand een 'kale kankerhomo' te noemen gaat echt gewoon veel en veel te ver! They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: als je iemand "pim" noemt die je nog nooit irl gezien heb laat staan dat je em ken en toch doen alsof je alles van em weet vindt ik zo hypocriet als de tering My madness, my sadness |
|
quote: goh op tere zieltjes getrapt? tief lekker een eind op met je politiek correcte bullshit My madness, my sadness |
|
Oja, zoals Mark al zegt, de dood van de Prinsgemaal. En [toch noemenswaardig]: De hawaiaanse paddo's. Ik heb dingen gezien die ik nooit, nooit meer wil zien! |
|
De release van een nieuwe lijn transformers, god wat slecht Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Daarom, dan ben je toch gewoon stom bezig? Of zie ik dat zo verkeerd? They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Nee, je hebt niet op tere zieltjes getrapt WR. Het heeft niets te maken met politiek correct zijn, ik hou niet van dat soort uitspraken. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Nee, waarom zou ik ineens op m'n (volgens jou) 'tere zieltje' getrapt zijn? Ik zeg alleen maar dat ik het er niet mee eens ben dat je iemand een 'kale kankerhomo' noemt die je niet eens persoonlijk kent They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: ehm hij was kaal, homofiel en had kanker... kale kankerhomofiel... duidelijk toch? Dit klinkt vriendelijker en zegt precies hetzelfde! [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 25-12-2002 14:36] My madness, my sadness |
|
Je lult jezelf tegen WR eerst zeggen dat je iemand niet bij z'n voornaam moet noemen als je die persoon niet eens persoonlijk kent. En dan over iemand zeggen die je niet persoonlijk kent dat ie een kale kankerhomo is They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
Die Pim Fortuyn heeft een eigen topik! ziekte... [Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 25-12-2002 14:37] |
|
tis algemeen bekend dat ie homo was en ik noem em een kankerlijer omdat ie zo overkwam met zn arrogante gedrag heel vernieuwend hoor heeft alleen geen ene teringmoer met politiek te maken wat die gozer deed en dankzij hem hebben we nu die mongole taferelen in de nederlandse politiek My madness, my sadness |
|
Misschien een idee om weer on topic te gaan Don't blush when I rip you open |
|
quote: leer eerst eens goed typen voordat je een mening over een persoon geeft die je niet persoonlijk kent!!!!! They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
quote: quote:En dat bedoelde ik dus ook! Beter lezen voor je wat blaat. |
|
quote: Ik reageerde daar dus op. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ey, maar ik bedoelde het goed. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |