|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
slayer op ozzfest en savatage op wacken (dit is tocg gvd een metal forum flikker op met die pim) |
|
Ik vind het buitengewoon schokkend dat in het jaar 2002 nog steeds verkrachters en dat soort tuig nog steeds flink actief zijn.Straffen die handel anders gaat iedereen hier voor eigen rechter spelen.Groot gelijk hebben ze als je dochter verkracht is zou ik als vader ook die gast volgens mij willen slachten! |
|
quote:"Oh jeetje, je negeert helemaal de rechten van het slachtoffer! Ik ben geschokeerd!" What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oeps oeps oeps, wat een ongelofelijk domme fout, ipv zien moet er willen missen staan. Domdomdom. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
voor mij na vier jaar zwoegen eindelijk aangenomen worden voor mijn opleiding en ten minste niet afgewezen te worden. en natuurlijk verkering gekregen met chantal |
|
So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
*zweimel* The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
*zwIJmel* Je moeder. |
|
oh...bijna vergeten: heel de heisa rondom het huwelijk van Alexander en Maxima. Nou kon dat huwelijk me vreselijk gestolen worden, maar waar ik wel van is heel die schreeuwende meute geweest die de ouders van haar er niet bij wilde hebben i.v.m. het foute verleden... Wanneer bieden wij onze excuses aan Indonesië aan? |
|
quote: Tsja ik denk niet dat dat ooit nog gaat gebeuren. Het is toch hetzelfde met ónze dutchbatters' dat klopt ook niet en word ook geen excuses uitgesproken. |
|
quote: nee, maar na 7 jaar trad ons kabinet toch maar mooi af... (weer een tonnen kostend onderzoek met een antwoord wat een kleuter ook wist...) |
|
Die chilum van net. |
|
quote: Tja das poletiek. Wat dacht je van het filmrolletje dat ligt gewoon in de kluis van defensie. Maarja we mogen weer stemmen |
|
Dat excuus is volgns mij door Prins WA toch al een keer aangeboden hoor. Indonesië moet niet zeiken. Het was het koloniale tijdperk ... In de tijd van de kruistochtn werden er grotere zonden gepleegd en daar hoor j niemand over |
|
quote: t ging me even over het het veel geschreeuw en weinig wol principe van een groot aantal mensen, het schijnheilige gezeik. |
|
Maak je je nu zelf ook schuldig aan .. |
|
quote: Koloniale tijdperk? De politionele acties waren na W.O. II! |
|
quote: hoe dat zo? |
|
Ach boeie WW1 WW2 Poltionele acties kill kill kill blood guts wwwhhhaaaaa as er maar geschoten word |
|
quote: OK |
|
quote:Je klat nu ook tegen de grote onzinnige muur. Doe er iets aan of hou je muil |
|
quote: .... |
|
quote: Ach, je houd niet van de directe aanpak van het overbevolkingsprobleem? |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |