IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : welke gebeurtenis in 2002 heeft de meeste indruk gemaakt op je Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-12-2002 21:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

slayer op ozzfest
en savatage op wacken

(dit is tocg gvd een metal forum flikker op met die pim)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-12-2002 22:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 19:52 schreef Asherah het volgende:
Mag ik daaruit opmaken dat Nederland even bekrompen en kleinburgerlijk is al ik al dacht?? (ik val je NIET, ik herhaal, NIET, persoonlijk aan...)Daarvoor had je die moord op Fortuyn toch niet nodig, om dat in te zien?
Het was op mij niet zozeer de daad zelf dan wel de hausse eromheen van al die lamgeslagen schapen die in ene geen herder meer hebben. En geloof me, ik weet al langer in wat voor land ik woon. Niets is heilig. Niets is ooit heilig geweest.
Conformeer of sterf.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 27-12-2002 22:05 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Ik vind het buitengewoon schokkend dat in het jaar 2002 nog steeds verkrachters en dat soort tuig nog steeds flink actief zijn.Straffen die handel anders gaat iedereen hier voor eigen rechter spelen.Groot gelijk hebben ze als je dochter verkracht is zou ik als vader ook die gast volgens mij willen slachten!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-12-2002 22:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 22:05 schreef Eternal Darkness het volgende:
Ik vind het buitengewoon schokkend dat in het jaar 2002 nog steeds verkrachters en dat soort tuig nog steeds flink actief zijn.Straffen die handel anders gaat iedereen hier voor eigen rechter spelen.Groot gelijk hebben ze als je dochter verkracht is zou ik als vader ook die gast volgens mij willen slachten!
"Oh jeetje, je negeert helemaal de rechten van het slachtoffer! Ik ben geschokeerd!"


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-12-2002 19:38 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 21:15 schreef Zenial het volgende:
Huh??? Ghehehehehe...



Oeps oeps oeps, wat een ongelofelijk domme fout, ipv zien moet er willen missen staan.

Domdomdom.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-12-2002 19:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 28 december 2002 19:38 schreef Chantalie het volgende:
Oeps oeps oeps, wat een ongelofelijk domme fout, ipv zien moet er willen missen staan.

Domdomdom.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Stagebeast
all the world's a stage
Usericon van Stagebeast
Posted 30-12-2002 0:13 by Stagebeast Wijzig reactieProfiel van StagebeastQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nexus79/

voor mij na vier jaar zwoegen eindelijk aangenomen worden voor mijn opleiding en ten minste niet afgewezen te worden. en natuurlijk verkering gekregen met chantal


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-12-2002 0:14 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht



So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 30-12-2002 0:16 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

*zweimel*


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-12-2002 16:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

*zwIJmel*


Je moeder.


Evelienne
Usericon van Evelienne
Posted 30-12-2002 19:45 by Evelienne Wijzig reactieProfiel van EvelienneQuote dit bericht

oh...bijna vergeten:

heel de heisa rondom het huwelijk van Alexander en Maxima. Nou kon dat huwelijk me vreselijk gestolen worden, maar waar ik wel van is heel die schreeuwende meute geweest die de ouders van haar er niet bij wilde hebben i.v.m. het foute verleden...
Wanneer bieden wij onze excuses aan Indonesië aan?


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 30-12-2002 19:50 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 19:45 schreef Evelienne het volgende:
oh...bijna vergeten:

heel de heisa rondom het huwelijk van Alexander en Maxima. Nou kon dat huwelijk me vreselijk gestolen worden, maar waar ik wel van is heel die schreeuwende meute geweest die de ouders van haar er niet bij wilde hebben i.v.m. het foute verleden...
Wanneer bieden wij onze excuses aan Indonesië aan?


Tsja ik denk niet dat dat ooit nog gaat gebeuren. Het is toch hetzelfde met ónze dutchbatters' dat klopt ook niet en word ook geen excuses uitgesproken.


Evelienne
Usericon van Evelienne
Posted 30-12-2002 19:52 by Evelienne Wijzig reactieProfiel van EvelienneQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 19:50 schreef gummibeer het volgende:
Tsja ik denk niet dat dat ooit nog gaat gebeuren. Het is toch hetzelfde met ónze dutchbatters' dat klopt ook niet en word ook geen excuses uitgesproken.


nee, maar na 7 jaar trad ons kabinet toch maar mooi af... (weer een tonnen kostend onderzoek met een antwoord wat een kleuter ook wist...)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 30-12-2002 19:53 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Die chilum van net.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 30-12-2002 19:55 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 19:52 schreef Evelienne het volgende:
nee, maar na 7 jaar trad ons kabinet toch maar mooi af... (weer een tonnen kostend onderzoek met een antwoord wat een kleuter ook wist...)


Tja das poletiek. Wat dacht je van het filmrolletje dat ligt gewoon in de kluis van defensie. Maarja we mogen weer stemmen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2002 19:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat excuus is volgns mij door Prins WA toch al een keer aangeboden hoor.

Indonesië moet niet zeiken.
Het was het koloniale tijdperk ...

In de tijd van de kruistochtn werden er grotere zonden gepleegd en daar hoor j niemand over


Evelienne
Usericon van Evelienne
Posted 30-12-2002 20:03 by Evelienne Wijzig reactieProfiel van EvelienneQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 19:58 schreef Jenje het volgende:
Dat excuus is volgns mij door Prins WA toch al een keer aangeboden hoor.

Indonesië moet niet zeiken.
Het was het koloniale tijdperk ...

In de tijd van de kruistochtn werden er grotere zonden gepleegd en daar hoor j niemand over


t ging me even over het het veel geschreeuw en weinig wol principe van een groot aantal mensen, het schijnheilige gezeik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2002 20:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maak je je nu zelf ook schuldig aan ..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-12-2002 20:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 19:58 schreef Jenje het volgende:
Indonesië moet niet zeiken.
Het was het koloniale tijdperk ...


Koloniale tijdperk? De politionele acties waren na W.O. II!


Evelienne
Usericon van Evelienne
Posted 30-12-2002 20:06 by Evelienne Wijzig reactieProfiel van EvelienneQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 20:04 schreef Jenje het volgende:
Maak je je nu zelf ook schuldig aan ..


hoe dat zo?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2002 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach boeie
WW1 WW2
Poltionele acties

kill kill kill blood guts wwwhhhaaaaa
as er maar geschoten word


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-12-2002 20:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 20:07 schreef Jenje het volgende:
Ach boeie
WW1 WW2
Poltionele acties

kill kill kill blood guts wwwhhhaaaaa
as er maar geschoten word

OK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2002 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 20:06 schreef Evelienne het volgende:
hoe dat zo?
Je klat nu ook tegen de grote onzinnige muur.
Doe er iets aan of hou je muil


Evelienne
Usericon van Evelienne
Posted 30-12-2002 20:10 by Evelienne Wijzig reactieProfiel van EvelienneQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 20:07 schreef Jenje het volgende:
Ach boeie
WW1 WW2
Poltionele acties

kill kill kill blood guts wwwhhhaaaaa
as er maar geschoten word


....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-12-2002 20:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2002 20:10 schreef Evelienne het volgende:
....

Ach, je houd niet van de directe aanpak van het overbevolkingsprobleem?


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen