|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Bij de meeste bibliotheken hebben ze dit boek ook wel(in Epe in ieder geval wel). |
|
Om maar ff antwoordt te geven op jullie vragen: Claudia Van Der Sluis Moderne Heksen ISBN: 90-6378-488-0 |
|
ohoh stond er al! Geen zin om te editen, want ik moet toch ook aan mn posts komen |
|
quote: Ik hang te veel in Amsterdam rond. Daar kenne ze kunne niet bla...bla...bla... |
|
quote:Moeten we dit nu opvatten dat ze in Amsterdam niets doen |
|
quote: Gaan we nou ook nog de Osdorp Posse quoten? Foei! (en ja, OP was gaaf toen ze nog met Nembrionic Hammerdeath speelde!) Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Claudia Van Der Sluis Moderne Heksen ISBN: 90-6378-488-0 ja die, dies van mijn mammie |
|
---edit wrong topic [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 21-11-2001 11:22] Godverdommen.. |
|
zijn er hier nog Satanische Heksen??? |
|
ow shit vloog er net nog één langs Je moeder. |
|
lees dat andere topic wat je gestart heb eens dan heb je het antwoordt al. |
|
Neeneenee.......Satan en Wicca hebben geen %$&()*&$$@#$ met elkaar te maken...iedereen haalt, als ik het over Heksen heb, altijd de duivel erbij: HEEFT ER NIX MEE TE MAKEN!!!!!!!!! (sorry mmn caps stonden aan ) doeg I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
IS er nog een nederlands website over hekserij in nederland trouwens ? |
|
Dead things grow from deep inside... |
|
heksenrij, HEHEEHEHHEHE. Welke film heb je nu weer gezien\? lol onzin allemaal! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Vervelend nerdje, ga jij maar weer lekker verder over je mp3-codecs praten en laat andere mensen zoeken naar de grenzen van de menselijke geest. Of lever nuttige input. Best toffe link, trouwens... ook veel hippie gezeik maar een interessant startpunt. |
|
wat zijn we weer aardig vandaag.. Dacht mijn standpunt gewoon ff hier neer te zetten, vraag je niet om het met m'n eens te zijn of er dom commentaar op te leveren. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ik vind zelf wicca behoorlijke onzin! maar het is wel weer donders interessant! maar naar mijn id is het bullshit.. The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE. |
|
iemand van jullie weleens van pagan gehoord? ik zie hier enkel wicca staan overal..ik ben dus pagan |
|
quote:Kan je misschien het verschil uitleggen? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Pagan is een zwakkere vorm van Wicca. Verering van natuur staat centraal. |
|
quote: whahaha |
|
Hmmm...hekserij, nope ik doe er zelf niet aan. Ik doe er wel een soort eigenstudie over, nu vooral over zwarte hekserij, witte hekserij heb ik al genoeg over gehoord en gezien. Ik zie hekserij altijd een beetje als de wil het ongeziene te manipuleren. Ik probeer het slechts van een afstand een beetje te doorgronden zonder er zelf echt deel uit van te maken. Want ik weet wel dat het gevaren met zich mee kan brengen. |
|
ik hou me veel met paganisme bezig, lees er veel over en dergelijke, |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |