IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Hekserij Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 28-10-2001 18:27 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Bij de meeste bibliotheken hebben ze dit boek ook wel(in Epe in ieder geval wel).


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 28-10-2001 19:52 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Om maar ff antwoordt te geven op jullie vragen:

Claudia Van Der Sluis
Moderne Heksen
ISBN: 90-6378-488-0


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 28-10-2001 19:54 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ohoh stond er al!

Geen zin om te editen, want ik moet toch ook aan mn posts komen


Fire
Usericon van Fire
Posted 28-10-2001 19:56 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 28 oktober 2001 19:54 schreef elmar het volgende:
ohoh stond er al!

Geen zin om te editen, want ik moet toch ook aan mn posts komen
Elmar... Foei!



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 29-10-2001 23:05 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2001 18:09 schreef Volthor Kahn het volgende:
het verschil is aanzienlijk

kunnen: iets dat je uit kunt voeren
konden: verleden tijd van kunnen

kennen: kennis


Ik hang te veel in Amsterdam rond. Daar kenne ze kunne niet


bla...bla...bla...


Fire
Usericon van Fire
Posted 29-10-2001 23:12 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 29 oktober 2001 23:05 schreef Lady Rose het volgende:
Ik hang te veel in Amsterdam rond. Daar kenne ze kunne niet
Moeten we dit nu opvatten dat ze in Amsterdam niets doen



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 29-10-2001 23:16 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2001 23:05 schreef Lady Rose het volgende:
Ik hang te veel in Amsterdam rond. Daar kenne ze kunne niet


Gaan we nou ook nog de Osdorp Posse quoten? Foei!

(en ja, OP was gaaf toen ze nog met Nembrionic Hammerdeath speelde!)


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Shadowjin
ESP Belongs To Me.
Usericon van Shadowjin
Posted 30-10-2001 17:38 by Shadowjin Wijzig reactieProfiel van ShadowjinQuote dit bericht

Claudia Van Der Sluis
Moderne Heksen
ISBN: 90-6378-488-0

ja die,
dies van mijn mammie


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 21-11-2001 11:21 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

---edit
wrong topic

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 21-11-2001 11:22]


Godverdommen..


363636
Usericon van 363636
Posted 26-11-2001 19:27 by 363636 Wijzig reactieProfiel van 363636Quote dit bericht

zijn er hier nog Satanische Heksen???


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 26-11-2001 19:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ow shit vloog er net nog één langs


Je moeder.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 26-11-2001 19:29 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

lees dat andere topic wat je gestart heb eens dan heb je het antwoordt al.



WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 26-12-2001 12:19 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

Neeneenee.......Satan en Wicca hebben geen %$&()*&$$@#$ met elkaar te maken...iedereen haalt, als ik het over Heksen heb, altijd de duivel erbij: HEEFT ER NIX MEE TE MAKEN!!!!!!!!! (sorry mmn caps stonden aan )
doeg


I spy with my little and verrry evil eye.....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-12-2001 13:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

IS er nog een nederlands website over hekserij in nederland trouwens ?


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 27-12-2001 15:04 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht



Dead things grow from deep inside...


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-12-2001 15:21 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

heksenrij, HEHEEHEHHEHE.
Welke film heb je nu weer gezien\? lol
onzin allemaal!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-12-2001 16:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Vervelend nerdje, ga jij maar weer lekker verder over je mp3-codecs praten en laat andere mensen zoeken naar de grenzen van de menselijke geest. Of lever nuttige input.

Best toffe link, trouwens... ook veel hippie gezeik maar een interessant startpunt.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-12-2001 19:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

wat zijn we weer aardig vandaag.. Dacht mijn standpunt gewoon ff hier neer te zetten, vraag je niet om het met m'n eens te zijn of er dom commentaar op te leveren.



"This one is older than shit, heavier than time!"


Lady Aphrodite
Usericon van Lady Aphrodite
Posted 21-01-2002 23:14 by Lady Aphrodite Wijzig reactieProfiel van Lady AphroditeQuote dit berichthttp://www.aphrodite-.cu2.nl

ik vind zelf wicca behoorlijke onzin! maar het is wel weer donders interessant! maar naar mijn id is het bullshit..


The wages of sin is DEATH. The gift of God is eternal LIFE.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 21-05-2002 0:21 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

iemand van jullie weleens van pagan gehoord? ik zie hier enkel wicca staan overal..ik ben dus pagan


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 21-05-2002 8:09 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2002 0:21 schreef Morgil het volgende:
iemand van jullie weleens van pagan gehoord? ik zie hier enkel wicca staan overal..ik ben dus pagan
Kan je misschien het verschil uitleggen?


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-05-2002 9:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pagan is een zwakkere vorm van Wicca.
Verering van natuur staat centraal.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 21-05-2002 9:55 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2001 22:37 schreef Shadowjin het volgende:
Zijn er hier mensen die aan hekserij doen?

(ha ha lach maar)


whahaha


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 21-05-2002 11:31 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Hmmm...hekserij, nope ik doe er zelf niet aan. Ik doe er wel een soort eigenstudie over, nu vooral over zwarte hekserij, witte hekserij heb ik al genoeg over gehoord en gezien.
Ik zie hekserij altijd een beetje als de wil het ongeziene te manipuleren. Ik probeer het slechts van een afstand een beetje te doorgronden zonder er zelf echt deel uit van te maken. Want ik weet wel dat het gevaren met zich mee kan brengen.




Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 21-05-2002 13:21 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik hou me veel met paganisme bezig, lees er veel over en dergelijke,


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen