|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: koters bedoel je |
|
quote:Ben ik een heks? |
|
quote: Hee niet spotten met hekserij he! Ik ben tovenaar! das waar ook Oud Vuil. |
|
'Do what thou wilt, shalt be the whole of the law' bedoel je . (reactie op wim) Mijn okkkkkulte beleving wordt altijd weer afgeremd door beschrijving hoe 'het is om heks te zijn' of om 'sjamaan te zijn' of om 'pagan te zijn' of zo. Regeltjes, geloven, of zelfs dogma af en toe... Ik hou het wel bij blasfeem . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 19-06-2002 23:37] |
|
Blasfeem zijn is fijn. |
|
quote: ja die regel bedoelde ik maar ik ben het met je eens, ik haat regeltjes en ben al jaren gewoon lekker atheïst. bevalt me prima. Oud Vuil. |
|
ik ben effe niks bevalt ook best.. |
|
quote: ik ben een zwaar protestante moslim-hindoe. Ik wil een streng leven leiden gebonden door regels en in constante angst voor een hogere macht. Jullie zullen allen branden in het diepste puntje van de hel. |
|
quote: pfoeh hé, maar dat denken veel mensen! Oud Vuil. |
|
quote: ow weer een nieuw extremistisch geloof.. Wanneer ga je zelfmoordaanslagen op amerika plegen?? |
|
quote: triest eigenlijk en gevaarlijk want die lui kunnen alles doen en van zich afschuiven door het steken op de wil van god. of doden gewoon zichzelf en slepen lekker wat onschuldige lui mee. bah, fundementalisten is het ERGSTE volk wat er rond loopt. |
|
quote: morgen als ikme niet verslaap. |
|
quote:Verslapen gaat tegen de wil van god in. Verslapen is in strijd met 1 van de 10 geboden. Welke, ik zou het niet weten... vraag het maar aan god. |
|
quote: oeh, snel liggen, want morgen een belangrijke dag. Oud Vuil. |
|
keej dan.. ga maar alvast slapen |
|
Ja Attila, slapen met die hap! Morgen grote volksverhuizing! |
|
quote: nee, ik ben opeens atheist geworden. al die overtuigende posts hiervoor hebben mij "het licht" doen zien! |
|
quote: owww, maar wij atheïsten "zien"juist geen licht, of toch wel, ik weet het ook niet meer. Oud Vuil. |
|
ik ben opeens boeddist geworden ik ga slapen, waardoor ik in een trance raak |
|
Oh jawel, zekers wel zie ik licht, het Licht van de Rede . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 20-06-2002 0:07] |
|
Ik ben opeens McIst geworden. Ik geloof in de heilige fastfoodketen. |
|
quote: toch geen vreet kick, onee je blowt niet. Oud Vuil. |
|
quote:Tja, wat boeken betreft moet je natuurlijk gewoon weten waar je zoekt. Al die 'nieuwe' boeken zijn inderdaad waardeloos en spelen direct in op de hype die ontstaan is door films als the Craft en series als Buffy. En ik heb het helaas nog nooit zelf mogen aanschouwen en de vraag is natuurlijk in hoeverre het geloofwaardig is maar er schijnen mensen te zijn die een dergelijke staat van concentratie hebben bereikt dat ze dingen kunnen als spontaan kaarsen laten ontbranden of vlammetjes in hun handen laten dansen. En daarbij komt ook nog eens dat volgens de principes van chaosmagie (wat een grote basis is voor een hoop vormen van Magick) het exponentieel moeilijker wordt naarmate het effect groter en duidelijker is. Mede omdat mensen het niet geloven.. vage materie I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
En nu weer on topic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |