|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Heksen zijn vét goffik! |
|
Vooral heksen die geloven dat Lovecraft dat allemaal overgeschreven heeft, en niet verzonnen zoals hij op latere leeftijd toegegeven heeft. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
ik heb Assyriologie gestudeerd aan de universiteit Leiden en de teksten met eigen ogen gezien, of hebben de Mesopotamiers het soms overgeschreven van Lovecraft? |
|
quote: Ik ben momenteel aan een cursus hekserij bezig Nature is my God, the Forest is my church |
|
Hoeveel jaar moet je nog voordat je je certificaat gehaald hebt? |
|
Heb een paar boeken gelezen over hekserij omdat een vriend daar bezig mee is. Maar het spreekt mij niet aan omdat je dan aan regels moet houden. Ik vind het wel een mooi geloof zo in harmonie met de natuur. |
|
alle heksen op een brandstapel en aanmaken met goth's; pleurt toch op met je onzin Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
|
|
quote: ROFL! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Wat hebben wierrook branden en hocus spokus roepen te maken met in harmonie in de natuur zijn? Gewoon in je blote reet over de heide rennen, dat is puur natuur |
|
Dan mag jij in je blote kont over de heide rennen. |
|
quote: carcasstrid |
|
Nieuwe term voor "goth": "aanmaakblokkie" "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Aanmaakblackie On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Inkoppertje. |
|
quote: Ik hoef niet per sé in harmonie met de natuur te wezen hoor (Alhoewel... Geef me een paar biertjes en wie weet ) |
|
quote: schudden voor gebruik |
|
quote: En kan het thuis vanuit m'n luie stoel? |
|
en de mijne natuurlijk. |
|
quote: Moet je even de LOI-gids doorspitten. |
|
quote: |
|
quote: FOR TEH WIN!1!1 |
|
Lachen joh schaep! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |