|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
net ff Episode 666 gedowned deze band is kewl |
|
In Flames Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Zijn i.d.d. goed. Maar ik luister er niet vaak naar, nauwelijks eigenlijk... Dead things grow from deep inside... |
|
In Flames is onwijs !! Stay Heavy ! |
|
In flames roelt Favoriete nummers: Morphing into primal, Pinball map 2 en Jester's script transfigured 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
In Flames heerst Favo Nrs: Pinball Map, Jotun I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Oh my, hoe kon ik Jotun nou vergeten, zeer goed nummer 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
in Flames Favo nummers: Moonshield en Jotun. |
|
quote: absoluut mee eens! No regrets and no remorse... |
|
Ik heb ze nog nooit live gezien weet iemand wanneer ze ergens in de buurt van rotterdam optreden? I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Keb ooit eens een cd'tje in handen gekregen met 4 cd's van In Flames (mp3). En ik moet zeggen: goed naar te luisteren. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Ik vind In Flames's "Lunar Strain" en "The Jester Race" het beste. Daarna kan het mij niet zo echt boeien, hoewel ik de cd's wel heb. Vind persoonlijk Dark Tranquillity beter... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Wie heeft al wat van Reroute to remain gehoord? Ik 1 nummer, die heet Trigger. Het is anders dan de vorige albums maar niet slecht. Op dit album wordt meer clean gezongen, ook veel effecten op de stem. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 12-08-2002 17:40] |
|
Ik vind het wel een leuke band om bij te drummen |
|
Heerschende band...perfecte muziek gewoon...ook lekker afwisselende cd's, rustige mooie melodieuze stukken met best harde stukken...echt iets voor mij! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Prutband. Iron Maiden riffjes all over the fukkkking place met lauwe death metal erbij.... totdat ze besloten 'intellectueel' te worden, toen werd het nog erger. Maar ja, de enige goede Göteborg bands vind ik Dissection en oude At The Gates. Ah, en Sacramentum ga ik nog beluisteren. |
|
Afvoeren die eikels, geen woorden aan vuil maken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: haha zegt de dude die nog nooit van gothenberg gehoord heeft. maar de nieuwe cd schijnt heel slecht te zijn. alles tot en met clayman heerst (bijna alles dan live zijn ze oke, behalve op wacken vorig jaar, dat was waardeloos. 11okt. hardenberg spelen ze weer. en vampie ricardo: dark tranquillity is ook beter |
|
quote:Zo.. jij mist echt het hele punt van het 'verplichte kost' topic he? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik vind In Flames een erg goeie band heb zin in 11 oktober |
|
quote: nee maar ik vind het gewoon grappig. dat hij meer weet dan hij zelf denk |
|
Ik vind In Flames best vet, maar het is niet mijn band. Ken dr ook bar weinig van. Ooit eens een nummer van gecoverd met Insanity In Disguise, death metakband waar ik ooit in speelde. [edit]typo[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 12-08-2002 18:27] |
|
quote: en? Ik schijn best veel "gothenberg" te luisteren als ik zo de bands lees die dwaallicht net noemde: dissection en sacramentum bijvoorbeeld...maar wat boeit mij het dat het gothenberg heet? Het is gewoon mooi. (punt) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
aardige band opzich, heb me twee jaar geleden wel heel erg vermaakt toen ze in hardenberg hebben opgetreden, leuke zanger ook ordinary story vind ik een leuk nummertje. verder ben ik niet van plan om ze dit jaar te zien, een keer is wel genoeg. |
|
quote: duh, duh, duh. ben je aan het papegaiien ofzo, dat zei ik zelf net ook al. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |