|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ja... gisteren is ie gemastert! ziehier de tracklist: 01 Een Sinister Schouwspel 02 Tergernis 03 Den Duustere Wouden 04 Plaegdraegher 05 Hoer Van De Zeven Hemelen 06 Woudangst 07 Knovelaer 08 Aardmannen* 09 Langs Galg En Rad 10 Unholy Black Metal** *) Lugubrum cover **) Darkthrone cover: lp bonus track voor de mensen die niet langer kunnen wachten op de cd / lp zijn hier wat sampels te downloaden: http://members.lycos.nl/gamaarlekkerkapot/fw_mp3/ hopelijk komt de cd /lp zo snel mogelijk uit via FULL MOON PRODUCTIONS dat was het... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Heersch! En nu maar wachten op FMP! |
|
Zeker heersch! |
|
Klinkt lekker |
|
quote: Hij staat er wel op hoor, nummertje 9.. Nog geen MP3 gehoord, ik zal 'em wel aanschaffen Ik, Wil Schuurman |
|
maar: "**) Darkthrone cover: lp bonus track" alleen op de lp dus Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Vinyltje kopen dus!! |
|
Oja ik zie 't ... koop toch wel de lp denk ik Ik, Wil Schuurman |
|
indeed, en VUIG, ik bedoelde dus het oudere werk live in dat andere topic, nv begon er al over hehehe Je moeder. |
|
Damn dat klinkt veels te goed mannen! Volgende keer weer met een Fisherprice recordertje opnemen want dit kan zo niet . Nee klinkt echt goed, wat een sprong vooruit zeg! Laat maar weten als ie uit is, ik wil er wel een. |
|
Cd en Lp wel te koop in de betere cd zaak? Immortal Pride |
|
Full Moon Productions heeft een goede distributie... dus ze zijnw el in de betere zaken te koop hoop ik... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
In orde!! Immortal Pride |
|
heb alle nummers al volledig gehoord en ik moet zeggen dat het erg heersend klinkt! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Er ligt sowieso altijd wel aardig was fullmoon in de house of sounds in den bosch. In ieder geval een kreator tribute ! Ik, Wil Schuurman |
|
Humanator: laat me raden... jij bent bij pascal op bezoek geweest om CHD af te maken??? haha heb er al de ruwe verzie van gehoord... deed me erg veel aan Satyricon en Thorns denken... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote:ja dat kan wel kloppen [invloeden], het is nu af trouwens en klinkt wel ok. lekker trouwens die kunstmatige ruis over de FW gitaren Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Die mp3's klinken echt gruwelijk goed. Vooral ook leuk te horen dat de teksten verstaanbaar zijn zonder dat de zang toegangkelijk is. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
aaah ruig! Black metal zoals het hoort te klinken. Ik ga voor de LP! |
|
hmmmm zelfs ik vind het wel goed klinken had ik niet echt verwacht ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Klinkt erg goed! Ik was al erg gecharmeerd van Sinister Schouwspel en Woudangst maar dit klinkt profesioneler |
|
Zo, hele vooruitgang op de demo. |
|
gvd vuig, ik kreeg gewoon kippenvel toen ik dat stukje "hoer v/d 7 hemelen luisterede"! dit is echt geweldig! |
|
ik heb de special edition al thuis liggen... nee zonder gekheid, deze cd lag al bij Gr0und Zer0 alleen er stond nix op, nu staat er dus wel wat anders op... hehehe, afgescheept met een 2dehands Fluisterwoud cdr'etje Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Is de vinyl versie trouwens gelimiteerd. Immortal Pride |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |