|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga straks naar Primordial en Rotting Christ in de baroeg! Heb dr zin in! Zijn er bikkels die al eerder dit jaar naar een concert zijn geweest? Zenial |
|
Mag helaas nog niet naar een concert Metal heerst |
|
Saxon op de 18e in 013. HEAVY METAL THUNDER!! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Dat kan wel zijn maar toen arch enemy in eindhoven kwam optreden een neef van mij ging ook die is 16 en als ik dan nog niet mag vind het heel erg Metal heerst |
|
heb niks in de planning staan en trouwens ook geen zin... Je moeder. |
|
quote:joah! mij ook.... denne pilskes stoan al kouw changed to 'ouwe' |
|
ik denk ik ook Saxon in de 013 * schrijft gelijk remindertje om morgen kaartje te halen* Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
ik denk dat het Tankard wordt, volgende week in goudvishal. |
|
bij nader inzien denk ik dat het severe torture en blood red throne wordt ergens in februari Je moeder. |
|
'T zal de 18 in gigant wel zijn... Beroepsmatig dan |
|
nu-metal avondje ej ares, in februari kom je ook wel naar zwolle he voor ST en BRT? Je moeder. |
|
quote:nee, punk avond ja tuurlijk kom ik dan |
|
Dat zal wel Paul DiAnno worden volgende week in de Bibelot I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Dat zal Tankard in de Boerderij te Geleen worden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Volgend weekend (12/01/03) Hammerfall in 013 wordt de eerste dit jaar voor mij. Dat er nog maar veel mogen volgen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Morgen Manic Movement in Maasstricht... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Tankard in de Goudvishal volgende week |
|
quote: is dat in Hedon?? |
|
quote: ST & BRT komen in Hedon ja |
|
I think opeth in essen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik ben dr ook in Zwolle, Severe uber alles!!! Nabua Vonveilla |
|
yup, ik zie het ook op Hedon site, wel een beetje raar dat ze nog geen datum hebben, ze verwachten het alleen nog maar. |
|
Zoals het er nu voor staat wordt dat Metallica of op Roskilde of op Monsters Of Rock Misschien dat er eerder nog wat komt. En zeker half september Appelpop in Tiel. Is niet echt supergoed festival maar wel stervesgezellig als je met een leuk groep bent They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
22 februarie komen ze in hedon!!! be there! Nabua Vonveilla |
|
quote: Er is ook al een topic over ... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |