IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Industrial Tekk Noise / Harsh (experimental) Ambient Vorige pagina | Volgende pagina
skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-10-2006 23:25 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Minazo Volume One is echt supervaag, vooral untitled iii.

Veel synth,vol en warm.Later doet dat nummer me aan basterd noise denken, vooral dat schurende ergens in het midden. Niet heel bruut, wel super vaag.

NAIS!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 02-10-2006 23:28]


Suck my piss


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 03-10-2006 19:38 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Die Houjoue (ofzo) boxset al gehoord, ook een gave release IMO.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 04-10-2006 11:29 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Nee, ik luister amper laptop dingen van merzbow> Lijken soms nogal op elkaar. Die laatste plaat die ik hoorde had 1 gaaf nummer, die omschreef ik. Maar de rest is al veel minder interresant. Naja dat nummer is dan ook 18:49 lang en ik hoor heel duidelijk synth> Dat op bijv Space metalizer of hybridenoisebloom, een analoge release, nog veel meer veel meer. Wel goed om te zien dat hij qwa releases rustiger aan is gaan doen. Dharma blijf mijn favo laptop album denk ik. Splits en V.S. en samenwerkingen is een ander verhaal.

SO MUCH NOISE, SO LITTLE TIME!!!!!!

Noise playlist hier +- min of meer;

Noiseman433 ( gewoon bruut)
Kazumoto Endo - (cut up noise, heel chaotisch met hier en daar een knip oog, samples worden echt hard dood gemaakt. bruut, veel contrast)
Sickness - Fuck Your Punk Rock (chaotisch, Kanker hard, veel metaal samples, pist off sloop alles)
richard ramirez (meerdere dingen, vaak veel sfeer met brute noise, echt z'n eigending)
Geen zin in mantra sfeer dingen de laatste tijd.

Ik weet niet of jij of andere geinterreseerden dit al hebben gezien maar; http://noisemp3.com/douga/2nh.mov
Die link naar hiphop is G.E.N.I.A.A.L.!


Suck my piss


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 07-10-2006 0:45 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht



Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 07-10-2006 1:11 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Probeer mij eens uit te leggen wat er zo tof is aan Merzbow is? Ik hoor wel wat ie doet (denk ik), maar snap niet wat er dan aan goed te vinden is. Verlicht mij, misschien helpt dat om het te gaan waarderen...



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-10-2006 1:13 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Het is die gast van the mars volta!

Dat ze er in geknipt hebben maakt het nog beter.


Suck my piss


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 07-10-2006 1:15 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2006 1:11 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Probeer mij eens uit te leggen wat er zo tof is aan Merzbow is? Ik hoor wel wat ie doet (denk ik), maar snap niet wat er dan aan goed te vinden is. Verlicht mij, misschien helpt dat om het te gaan waarderen...
Je kunt het niet snappen door een uitleg te krijgen ... je moet het voelen ...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-10-2006 1:17 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ah! Die had ik verwacht!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-10-2006 1:18 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Maar hij klopt ook.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 07-10-2006 1:19 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2006 1:17 schreef Psychonaut het volgende:
Ah! Die had ik verwacht!
Nou ja, Skullfuck heeft nog een mooie uitleg hier ergens ...

Waar heb je dat Kazumoto Endo en Sickness spul trouwens gehaald skullfuck.


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 07-10-2006 1:20 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2005 18:41 schreef skullfuck het volgende:

ik zoek echt een muur aan geluid, met duizenden of miljoenen kleine geluiden die samen een mozaiek vormen. Zodat ik het gevoel heb, dat ik niet weet wat ik hoor, maar wel kan waarnemen dat ik nooit alles tijdens het luisteren kan bevatten. Mijn verbeelding slaat dat op hol. Ik moet me overgeven aan het "geluid"

Dat is wat mij boeit aan noise..

shit! ik moet in eens aan Jazz denken..


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 07-10-2006 1:27 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Yo, dat is duidelijk, thanks



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-10-2006 1:27 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 7 oktober 2006 1:11 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Verlicht mij, misschien helpt dat om het te gaan waarderen...


ik zeg je een ding; Dit heeft met sport allng niets meer te maken. En dat vraag je toch ook niet voor dat je gaat neuken?

Ik ken mensen die slapen op speed, ik liever op noise.

edit;don't quote me on this one


[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-10-2006 1:29]


Suck my piss


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 07-10-2006 1:30 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Ik heb het dan ook niet over sport, maar over muziek Bij mij het vaak zo dat als ik een soort van intentie van de maker erachter weet, dat ik dan het meer kan waarderen. Zoals nu heb ik een soort van richtlijn waarnaar ik moet luisteren, maar goed, iedereen heeft zo zijn eigen beleving van muziek...



Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 07-10-2006 1:32 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

He Skullfuck, ben je bekend met de film Tetsuo?
Heb net de OST ervan gedownd en het is een pareltje, fantastische electronische muziek, ik rapidshare hem dan weleens.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 07-10-2006 1:56 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 7 oktober 2006 1:15 schreef Iscariah het volgende:
Je kunt het niet snappen door een uitleg te krijgen ... je moet het voelen ...

Ja koppijn. Gek genoeg een compliment.



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-10-2006 1:57 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 7 oktober 2006 1:30 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Ik heb het dan ook niet over sport, maar over muziek Bij mij het vaak zo dat als ik een soort van intentie van de maker erachter weet, dat ik dan het meer kan waarderen. Zoals nu heb ik een soort van richtlijn waarnaar ik moet luisteren, maar goed, iedereen heeft zo zijn eigen beleving van muziek...


wel gaaf dat je het muziek noemt. Zo luister ik het ook, en wat merzbow toch wel anders maakt beterft andere noise, is breedte ,diepte,hoogte vs layers, bijna fotoshop hihihi


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-10-2006 1:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2006 1:32 schreef Iscariah het volgende:
He Skullfuck, ben je bekend met de film Tetsuo?
Heb net de OST ervan gedownd en het is een pareltje, fantastische electronische muziek, ik rapidshare hem dan weleens.


Haha, toch wel één van de gefliptere films aller tijden!


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 07-10-2006 2:09 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Ik wist niet eens dat er vervolg was man! Vlug uittsjekken!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-10-2006 2:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Haha, ik weet niet meer zeker of ik het eerste deel wel heb gezien, maar ik weet nog wel dat Tetsuo Bodyhammer echt vet gestoord is.

Vooral als die gast een drilboor krijgt in plaats van zijn penis en dan zijn vrouw gaat beminnen, hahahaha. En het eind natuurlijk!

Gewoon kijken!


Iscariah
Slateman
Usericon van Iscariah
Posted 07-10-2006 2:16 by Iscariah Wijzig reactieProfiel van IscariahQuote dit bericht

Pinocchio 964 al gezien, ook zwaar geschift.



Pinocchio 964 follows the story of a cybernetic sex slave android developed by a maniacal businessman/inventor, who dreams of a day when every horny citizen will have an android in their home to satisfy their carnal desires. Unfortunately, Pinocchio has one very inherent flaw: he’s impotent. Unsatisfied by his flaccidity, Pinocchio 964’s owner has his memory removed, and sends him out into the world on his own. Disoriented and afraid, he stumbles upon Himiko (Kyoko Hara), who suffers from a memory loss of her own. Once Pinocchio’s creator realizes that his android has been sent out into public, he sends his agents in hot pursuit, and Pinocchio’s only chance to remain free and get his memory back rests in the hands of Himiko.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 07-10-2006 2:24 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hahahaha, nee, maar dankjewel man, ik ga ernaar op zoek!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 07-10-2006 4:07 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 7 oktober 2006 1:32 schreef Iscariah het volgende:
He Skullfuck, ben je bekend met de film Tetsuo?
Heb net de OST ervan gedownd en het is een pareltje, fantastische electronische muziek, ik rapidshare hem dan weleens.


Tetsuo The bodyhammer?

edit^^das dus een deel 2. Gezien, nu nog deel een. In mijn ouwe buurt hadden ze veeeeeeeel van dat soort films bij de theek, lang geleden. Ik volg het totaal niet meer. Ik kan het me als film niet meer herinneren.

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-10-2006 4:13]


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-10-2006 2:42 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Tetsuo Bodyhammer heb ik volgens mij zelfs bij de Rush gehuurd!

Wel het noise gevoel in een filmbelichaming, voor mij.

Om het maar on topic genoeg te houden!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 08-10-2006 2:46 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ze zullen die film waarschijlijk daar ook wel hebben. Eens kijken dan.

En betreft Noise en film, ga ik ff nadenken. Dat is breed.


Suck my piss


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen