|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 666 np. richard ramirez & skin crime - this is the body i once occupied edit, binnekort moet ik weer naar de tandarts. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 27-03-2006 17:42] Suck my piss |
|
quote: Masonna is weer lekker simpel, nog een keer! Suck my piss |
|
Btw: niet Noise maar wel: ik zoek spul van Soundmurderer, enig idee waar er te koop is? |
|
heb er zelf ook alleen nog maar mp3 van jammer genoeg. Ik denk dat we 2ehands meer geluk hebben. http://www.boomkat.com/search.cfm http://search.ebay.nl/search/search.dll?MfcISAPICommand=GetResult&ht=1&shortcut=0&from=R41&query=soundmurderer&category0=&Submit=Zoeken [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 27-03-2006 19:02] Suck my piss |
|
|
|
(maar hij heeft veel meer gedaan, misschien vinden we dat nog ) Suck my piss |
|
Ik wil vooral SOUNDMURDERER & SK-1 - Rewind, man. Fakking gave plaat, oh ja, moet nog die Radioset van The Bug uploaden dan. |
|
CONTAGIOUS ORGASM (JAP) VS ZYRTAX (HOL) "DNA LOOPS LIVE 2006" 05 april acu, utrecht (hol) w/ Fckn Bstrds, Antoine Chessex 07 april goudvishal, arnhem (hol) w/ Bong-ra, Sickboy, Nano.strike, Xanaxasax & more 10 april living/cafe de aflaat, tienen (bel) w/ Tuto Fuzzi, Antoine Chessex, M<A>N 11 april garage, den haag (hol) w/ Same Girl, Andrey Kiritchenko, Tuto Fuzzi 12 april 013, tilburg (hol) w/ black dice, Ra-X, DJ dmdm, DJ Rioteer 13 april planetart, enschede (hol) 14 april electron, breda (hol) 15 april player, rotterdam (hol) w/ Harald Sack Ziegler |
|
Als het wat noordelijker in het land was, was ik misschien wel even komen kijken. She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Eens kijken of ik dan kan bewegen, geld e.d. Fields of Masters of anno 06 ? Suck my piss |
|
10 april living/cafe de aflaat, tienen (bel) w/ Tuto Fuzzi, Antoine Chessex, M<A>N Misschien, hehe. En dan de volgende week naar Dalëk. ^^ |
|
ken niet echt veel industrial, eigenlijk alleen Ministry en nog 3 nu-metalbandjes met Industrial invloeden. |
|
... DOM |
|
Iemand hier bekend met Strobo Death? |
|
Neen. Zijn er ook van die overtrokken onderzoeken gedaan naar gehoorschbeschadiging N.a.v. het luisteren naar noise? Mijn ervaring is wel met bijv. Masonna, dat ik het op climax momenten steeds harder zet. En ik luister eigenlijk altijd muziek door een koptelefoon. M.a.w. ik let er wel op Suck my piss |
|
Nog mensen die naar Storm gaan volgende maand? |
|
Tribute to Koji Tano http://www.steinklang-records.at/koji-tano.html [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 16-04-2006 13:15] Suck my piss |
|
Pagina 3 van dit topic [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 16-04-2006 12:27] |
|
quote: to much noise huh what? edit/timewarpshit; kwartjevalt/lampjegaatbranden [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 16-04-2006 12:30] Suck my piss |
|
quote: |
|
Jezus, ik heb nu alles binnen en dit is op z'n minst een byzonder project te noemen. Ik moet dit toch nog even melden want, dit is EEN must als je noise muziek kan waarderen. IMHO Nee, echt. Heel uiteenlopend,anders verschillend ongelijk divers bla Stom van me dat ik die link toen over het hoofd zag..... Suck my piss |
|
woensdag 10 mei Whitehouse - Paradox, Tilburg, Netherlands - donderdag 11 mei Whitehouse - Parkhof, Alkmaar, Netherlands - vrijdag 12 mei Whitehouse+ odal+praying for oblivion - noisetheater de Hondekoekjesfabriek, Nieuwleusen, Netherlands |
|
|
|
Whitehouse kan me niet zo heel erg boeien. Dat nummer i'm coming up your ass is wel ok. edit; dat filmpje is mooi gedaan. Er staat trouwens veel meer noise spul op yourtube. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 21-04-2006 11:31] Suck my piss |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |