|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hah Crank Sturgeon is echt geweldig, een van de gaafste dingen die ik dit jaar gezien heb. Komende vrijdag Gastric Female Reflex in 013, qua sound en inhoud vergelijkbaar met Crank waar ze ook veel samen mee hebben opgetreden http://www.myspace.com/gastricfemalereflex |
|
hahaha ja crank heeft humor. Dat mag ik wel. die link klink ook behoorlijk vaag. beetje cut up style. LEKKER! Suck my piss |
|
hey Creapnoz heb jij nog tips?/? Suck my piss |
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=43060918 scannermuziek van Robin Rimbaud ? signature |
|
signature |
|
THE LAST DREAM OF JESUS! |
|
signature |
|
klöpt Haus Arafna was mijn introductie in het genre ontrouwensz signature |
|
signature |
|
STORM is een crossover feest waarin veel harde, underground muzieksoorten worden gecombineerd. Zolang het maar dansbaar is; van slepende noise naar snoeiharde industrial en keiharde tekno. Heel de nacht piepen, beuken en kraken dus, ook deze STORM weer. Dj Krat is één van de bekendste Dj's in de nederlandse noise/industrial scene. Daarnaast is hij de man achter de noise act 'The Peoples Republic of Europe'. Als Dj op Storm is hij dus helemaal op zijn plek. Synapse en Sei2ure doen samen een liveset. Deze producers uit de Enzyme stal maken smerige industrial hardcore. Een paar maanden terug nog Thunderdome, nu back underground in Waterfront. Joost G, ook bekend van zijn live act 'Mono-Amine' komt een dj set doen. Zijn sets gaan van noise naar tekno en van IDM naar hardcore, zolang het maar dansbaar is. Uiteraard zijn ook residents/organisatoren DavidK en Argantonis er weer bij. Van hen kan je gevarieerde maar duistere sets verwachten. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Gelukkig sluit Dr. Parax de avond af in zijn bekende stijl: HARD. Tot de 14e! p.s. Geen tweede zaal dit keer, maar de zaal lijkt ons dit keer boeiend genoeg De flyer: [img width=550 height=394]http://www.stormparty.nl/contentimages/Storm12_14nov2008_web.jpg[/img] -----------links---------------------------------- Stormparty.nl Sei2ure myspace Synapse myspace Dr. Parax myspace Joost G myspace Filmpjes van de vorige STORMS Waterfront -----------Adres en OV------------------------- Je kan vanaf Waterfront lopen naar centraal station (25 min), maar je kan ook nachtbus 4 pakken vanaf station Blaak. Naar Den Haag/Amsterdam/Utrecht gaan de nachttreinen om 03:00, 04:00, 05:00 en daarna gaan de normale treinen weer. Er gaan ook nachttreinen naar Dordrecht en verder. Die vertrekken om 03:01, 04:01, 05:01 en daarna gaan de normale treinen weer. De eerste trein vanaf Blaak naar centraal gaat om 04:55 Ook gaan vanaf 05:01 weer trams vanaf Station Blaak naar station Centraal, om de 20 minuten. Voor meer OV info: 9292OV Adres: WaterFront Boompjeskade 10 3011 XE Rotterdam |
|
quote: Ja, puike band. Hun sideproject, November növelet vind ik dan weer niet gansch bijzonder. Ik begin op het moment Cycli Law en Karjalan Sisssit steeds meer te waarderen. Verrassend triviaal |
|
Karjalan Sisssit is wel leuk ja. Maat van me is er helemaal lijp van/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
voor de mensen die van schilderijen houden en bier voor een euro geen entree. Kom zaterdag om 5 uur hier heen; http://www.kunstindekop.info/ Dan sta ik daar een noise set te doen./Misschien tot dan! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
het was erg leuk. Er liepen zelfs mensen boos weg edit ik kreeg een fles wijn als bedankje. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 09-11-2008 11:15] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Gaaf Donderdag viel 'Sheishinbyouin' van Atrium Carceri in de brievenbus Nu de nieuwste cd nog scoren Verrassend triviaal |
|
quote: Hehe goed bezig kerel Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
volgende keer( januarie) moet je ook komen man. lijkt me tof! Door mijn optreden gingen mensen ook discussieren over of het wel muziek was. Dat geeft een kick Dat vind ik mooi als expressie discussies los maakt. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ja, het was echt gaaf man! |
|
live e-mail chekken IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nog mensen die hier heen gaan?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
lol, bloemetjes noise signature |
|
Dat Sonic Terror lijkt me goede optie om even te gaan kijken! Eerst even naar November Music in Den Bosch, daarna zien of ik het nog trek om naar Breda te reizen |
|
quote: Aanwezig op het podium met Noisegekanker, gaat ongetwijfeld erg tof worden. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 11-11-2008 18:50] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
wat ga je doen dan? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |