|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat men zoal doet op een podium tijdens een noise concert. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
We gaan aan de slag met gitaren, shitload aan pedalen, en misschien nog meer, maar dat weet ik niet precies. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
ok succes dan! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
het vorige optreden was een succes, dus ik denk dat dit dan ook wel zal moeten gaan lukken Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
ik hoorde toevallig een verhaal over een noiseband waarvan de leden in zich zelf gingen snijden en naar het ziekenhuis toe moesten... shock value in the noisescene welkom in 1982 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
lol nochtans niet zo luidruchtig dat cutten signature |
|
doet me denken aan aestethic noise front signature |
|
quote: Dat was Noisegekanker ja Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
posers hahah IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
XF-5 live live Sonar iiiiiiiiiiiii Synapscape live Industrial met noizzzze dit is Sonar Winterkaelte live signature |
|
ik ga het zo ff chekken. Dat winterkalte deed mij op cd niet zo heeel veel. Check deze docu! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
lol! nogal intolerant zeg signature |
|
Eden Synthetic Corpse Uit ons eigen landje: Grendel [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 12-11-2008 20:24] Het is de lichtinval ;') |
|
tering, die lui zien me dr gay uit, het is dat ik niet meer gay ben anders had ik absoluut een harde lul ervan gekregen. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 13-11-2008 0:39] Fuck the world and fuck you |
|
Vind der niks gay's aan eigenlijk... Het is de lichtinval ;') |
|
wel grappig ja dat gothic muziek. Ik heb vernomen dat ze op gottik paties ook wel noise draaien. Lijk me wel tof om daar een keer een set te doen en al die lui weg te blazen met mijn geluiden. OMDAT HET KAN111 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Er word veel noise gedraaid!! Heerlijk die stampmuziek met schrapend metaal en een beetje satan erin! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Misschien moet ik ook eens wat vaker een gothslet pompen om te integreren. wat voor drugs gebruiken ze in die scene eigenlijk? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik heb geen idee, ken niemand in de 'scene' die iets slikt behalve alcohol.. Het is de lichtinval ;') |
|
nog even in de herhaling: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hoor ik daar een deur open zwaaien? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Hahahaha, ik dacht ook al wat te horen. Doe je mond maar open, Kimmey. |
|
Zijn er nog mensen in het noorden die noise of aanverwante geluiden maken en niets te doen hebben in maart? Ik organiseer samen met een maat van me een avond lijpe muziek. Noise past daar ook in. We hebben geen geld, je kan bier krijgen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Maart niks in de planning bij mij, lijkt me gaaf om wat vaker pure noise setjes te doen, dus als je 't wat lijkt laat maar weten ! Out now: Bart Hard - Noise Core E.P. Label: Noisecore Catalog#: N-001 Format: CDr, Mini Country: Netherlands Released: 20 Nov 2008 Genre: Electronic Style: Speedcore, Abstract, Noise, Experimental Tracklisting: 1 Some Sort Of Pill (3:15) 2 Alien Language (2:54) 3 Psykodeath (0:07) 4 Heal The World (3:04) http://www.discogs.com/release/1514201 hittin' the streets vanaf morgen |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |