|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
man je bestaat net een week en nu ga je al fuseren?! |
|
Die plannen lager er al, maar in de vakantie hadden we allebei zelf een site gebouwd. Ach, morgen voegen we ze samen.... Dus toch nog het oorspronkelijke idee. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Hehe, het is toch handiger als er gewoon een paar goedkope grote labels zijn, in plaats van dat je 1000 sitejes af moet zoeken naar een betaalbare cd/shirt van een specifieke band... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Juist! En met twee mensen is er meer geld. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
genoeg om een "the dreaming" EP te financieren? |
|
quote: Haha, als het aan mij ligt wel hoor. Weet alleen niet wat Ebullition van je muziek vind. Anders zou dat nog voor de zomer moeten kunnen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: voldoet toch aan de beschrijving dacht ik zo? |
|
jij je zin Daar lullen we nog wel verder over via mail. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ow man wat een fukking irritante popups bij www.nordstorm-productions.com en dan die balk onder in. Het irritanste is nog dat ie vraag of ie een bepaalde reclame pagina als start moet instellen. Gratis domeinen zijn leuk, maar neem dan een .tk of zo want daar kan je de popups uitzetten. |
|
Of je installeert een pop-up killer. Heb je geen last van pop-ups. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Dat blijft de balk nog altijd onderin. Erg leuk als je .com domein wil voor weinig geld maar dit komt je site nooit ten goede. Oh ja, als je ergens naar linkt (vooral naar sites buitenaf) gebruik dan alsjeblieft " target="_blank" " want het is behoorlijk irritant dat een complete site in een kleine frame wordt geopend. http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
nu ook verkrijgbaar: Tumulus - Wodureid €3 CD Curse - Cursed be thy name €4 CD Mutiilation - Satanist styrken €4 TAPE Grimm - Nordisk Vinter €4 7" Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Goed nieuws. De samenwerking met Benighted Mirror Productions is rond, de site is geupdate (still under constructions though). De Lunar Aurora-bootleg is bestelbaar voor het luttele bedrag van €5,-, de VBE-bootleg laat nog even op zich wachten omdat Ebullition deze nog wat wil bijschaven. Echter, hij is het wachten waard en je kunt beter iets goeds hebben waar je even op moet wachten, dan minder wat je gelijk kunt krijgen. De bootleg zal live en rehearsal materiaal bevatten + een unreleased track, performed door Carl-Michael Eide genaamd "Strange Calm". De Lunar Aurora schijf bevat live en demo materiaal+ de track van de EP met Secrets of the Moon. edit: de URL www.nordstorm-productions.com werkt nu goed, zonder reclame, pop-up enz. (andere servver, godzijdank!) [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 08-01-2003 21:32] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Gangrad is tumulus deze tumulus? --> http://forlorn.search.bg/tumulus/ Folk metal toch? |
|
yep, alleen dat van die upcoming releases snap ik niet Ik weet alleen van "Wodureid" en de split met Mock. Ik dacht zelfs dat ze niet meer bestonden.... Kijk hier maar eens: http://www.myrrthronth.de/tumulus.htm [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 08-01-2003 21:50] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Laat maar weten wanneer Ved Buens Ende verkrijgbaar is.Ben echt benieuwd naar de live-opnames Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
He Gangrad.. wilde jij dat logo waar je om had gevraagd voor je label gebruiken dan? Dit slaat nergens op. |
|
quote: Als jij iets leuk maakte wel ja. Nog steeds wel trouwens. Het logo wat ik nu voer is gewoon een font (kwestie van intypen dus ) Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:welk font dan? Je krijgt vannacht of morgen een mailtje gangrad!! over tumulus! |
|
Je site doet het niet bij mij, Gangrad. |
|
kut voor je man, maar ik heb er geen verklaring voor... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Fijn dat die reclame nu weg is. gisteren nog het pakketje binnen gehad? |
|
Even een update: Ten eerste. Iedereen die nog op spullen wacht...sorry! We zitten met labels die het vertikken om paketten op te sturen (lees: No Colours) Dit zou aan het einde van deze week opgelost MOETEN zijn. Voor de rest word de mailorder-sectie aan het eind van de week sowieso aangevuld met zaken die wel worden opgestuurd, namelijk: Benighted Leams - Calanigous Romantic Myth CD Craft - Total Soul Rape CD Fleurety - Department Of Apocalyptic Affairs CD Hin Onde - Fiery September Fire 7" Lunar Aurora - Ars Moriendi CD Seigneur Voland - s/t MCD Vinterriket - Det Svake Lys 7" Tevens zijn we in vergevorderd onderhandelstadium met diverse bands, waar ik nog even geen namen van noem. Voornamelijk uit de Duits en Franse hoek. Er staan dus wel degelijk releases in de planning, waaronder een drietal 7" releases. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
damn craft - total soul rape hebbe hebbe hebbe die komt nog in de voorraad of bedoel je dat je die al hebt? Je moeder. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |