|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Gangrad, ik heb je afgelopen week nog gemaild over die 7"... Ontvangen? Aangezien mijn mailserver wel eens vaker loopt te hoeren http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
quote: Ik heb geen mail van je ontvangen nee. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: OK duidelijk verhaal |
|
Het volgende is nu ook uit voorraad leverbaar: Woods of Infinity - I 20 7"EP - Misantropische, chaotische BM. Deze EP stond al bijna twee jaar gepland, maar is nu dus eindelijk uit. Holmgang - I Vinterens Favn tape - Deense BM met een redelijk origineel geluid. Vedervardig - Demons tape - Wazige industrial/noise met Abruptum en Valefor invloeden. Blodulv - Kristkrossare tape - BM met hele aparte, schrille vocals. Lijkt een beetje op Old Wainds. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 04-04-2003 20:02] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Heb je de split met Armagedda toevallig ook? |
|
quote: heeft jeroen nou al contact met je opgenomen? dat zou ie doen meelde ie me rond maandag! krijg ik mijn stuff nog? misschien wil je in plaats van het vinterriket spul(dat kreeg je toch niet meer) iets van dat nieuwe gedoe erbij doen? quote: |
|
Uhm ja. Zal ik in plaats van dat geld dan maar die 4 nieuwe items erbij doen? Ik heb alleen de VBE nog steeds niet, die krijg ik volgende week pas. Doe MSN anders even aan! En..Jeroen heeft nog niet gemaild nee, maar daar hebben we het nog wel over. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Bij deze nog een keer verstuurd.... http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Het nieuwe Mutiilation album "Majestas Leprosus" is zeer binnenkort verkijgbaar via ons voor het luttele bedrag van 12 euro, in beperkte kwantiteit. Pre-orders zijn mogelijk en handig, voordat je m van e-bay mag plukken. sander@nordstorm-productions.com [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 14-04-2003 18:15] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Zo juist is het nieuwe Mütiilation album Majestas Leprosus binnen gekomen dus die is vanaf heden beschikbaar via www.nordstorm-productions.com [beperkte voorraad dus wees snel] ~ We are a virus with shoes |
|
Vanaf volgende week kan er ook besteld worden: Xasthur - Suicide in dark serenity 10" LP Ze gaan 12 pleuro kosten. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 25-04-2003 15:18] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: U heeft mail! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Binnenkort verkrijgbaar: Weltmacht - and to every beast LP Satanic Warmaster - Opferblut LP Curse - Cursed be thy name MCD Winterthrone - Storms of Wrath 7" Jernbyrde - D:EVE:L CDemo Vantro - s/t CDemo Xasthur - Suicide in dark serenity 10" Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Dat gaat me weer geld kosten! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Opgelost [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 16-05-2003 14:16] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Als ik zo'n post maak wordt er meteen een slotje op gegooid |
|
Ha, maar ik postte hier al voor ik het label oprichte. En trouwens, hij heeft al 6 pagina's, dus kennelijk is het wel een nuttig topic. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
je geld is onderweg, gangrad |
|
Ha, maar ik begreep dat het niet uitmaakt hoe lang je hier al post, maar WAT je post. Zal het wel verkeerd begrepen hebben dan. Die Xasthur is trouwens een 12" mlp |
|
Gangrad. Heb jij toevallig Mutillation met Majestas Leprosus nog op voorraad. Gooi 15 euro in enveloppe meer als voldoende denk ik. GODLESS NORTH buy it now. |
|
He Gangrad is je winkel niet open vandaag? GODLESS NORTH buy it now. |
|
hehe, nee. Was Haatstrijd en Galgeras kijken. Ik mail je wel even. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: He Gangrad heb je die cd nou op voorraad of niet? GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: Gangrad wakker worden, wat boven m'n hoofd hangt nu is dat goed zo, is ie nog op voorraad? GODLESS NORTH buy it now. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |