|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
gangrad heb je je mail al gelezen? en? |
|
Nee, want m'n mailbox was te vol. Vanaf vanochtend kan ik weer mail ontvangen..... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ookal vazal en haatstrijd naja heil aan de gelderse ondergrondse |
|
Gisteravond is de voorlopig laatste band aangetrokken op Nordstorm. Het betreft DÖDFÖDD. Deze Zweedse band gaat in de toekomst een CD/LP releasen via ons. Nummers zijn te beluisteren via http://www.geocities.com/dodfodd De laatste demo "Besvarjelse av omfand rekreation" is te bestellen via Orderless Evil Productions. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
heeft orodruin jou al gemeelt? |
|
nope Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ok, maar niet te lang treuzelen dan. Dat zeg ik niet echt voor mezelf, maar er is door de band zelf aangegeven dat ze split graag met het Noorse Vantro willen doen. Maar ik mail je hoe dan ook eventjes om je van een en ander op de hoogte te stellen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
ah is goed Je moeder. |
|
Zeer binnenkort verkrijgbaar via de mailorder: Varathron - The Lament of God Profanum - Misantropiae Floris Profanum - Profanum Aeternum Sacrilegium - Wicher Winterthrone - The Burning Skies Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
U heeft als het goed is weer mail |
|
Heb gisteren gemaild voor 2 cd's (en later mijn adres) Geld is onderweg. Alvast bedankt Robert. Immortal Pride |
|
Alle correspondentie mag voortaan via: sander@nordstorm-productions.com . Tot ziens, gratis mail. Hallo, heleboel MB storage! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
GEWELDIG NIEUWS! Zojuist heb ik van Ebullition bevestigd gekregen dat Nordstorm/Benighted Mirror Productions de debuut-EP van Hatlevik gaat uitbrengen. Hatlevik is een van de twee vaste leden van Fleurety en in die richting zal de muziek dan ook gaan op deze EP. De titel word: "Black Necrotic Obfuscation" Hij zal gelimiteerd worden tot 512 stuks. Verder zal Blasphemer van Mayhem de gitaren voor zijn rekening gaan nemen. Over een maand zal het artwork e.d. klaar zijn, dus enkele weken later hebben jullie ook de mogelijkheid om dit juweeltje in jullie knuistjes te kunnen houden! Het gaat goed! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Bij deze reserveer ik er alvast 2 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gefeliciteerd met de aanwinst van wederom een nieuwe band en ik wil ook graag een exemplaar reserveren (als dat mogelijk is)! Op je knie en pijp voor genade! |
|
De volgende items zijn verkrijgbaar via de mailorder: Profanum - Profanum Aeternum Profanum - Misantropiae Floris - Blackmetal met darkambient en klassieke invloeden. Enorm goed en jammer dat ze nauwelijks bekendheid genieten. Varathron - The Lament of Gods Sacrilegium - Wicher Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Na lang zoeken naar een goede opzet voor de site is dit het geworden: http://www.nordstorm-productions.com . Het Benighted Mirror gedeelte moet nog gebouwd worden De Winterthrone Ep is bijna af en dus is er weer een goede release van Nederlandse bodem te vieren. Tevens hebben we besloten om de demo van Winterthrone opnieuw uit te brengen. Deze zal over een paar weken ook klaar zijn. Mp3's zijn te beluisteren op: http://www.winterthrone.de Wat vinden jullie ervan? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
GAY!!! ALLEMAAL GAY!!! Weer een gozer die een label moet gaan oprichten, er zijn er al te veel en in Nederland is het soweizo al een overbodig iets!! Maar ja, BM is tegenwoordig net zo populair is de pop muziek van eminem!! |
|
Troe, troe hoor |
|
EujGangrad, heeft u mijn geld al binnen gekregen? |
|
quote: En Lord Blaasmuis draagt wel lekker bij aan de muziek? Flikker toch op prutser, ga spelen en bemoei je niet met grote mensen dingen jongetje Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Je spullen zijn al onderweg. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ja grote meneer die zo underground is dat hij kopieën van Mutiilation verkoopt in zijn distro!!!!! |
|
quote: Ben je heel toevallig zo'n miep van Monoclit? quote: euhm. wat bedoel je eigenlijk hiermee? [Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 08-03-2003 11:05] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |