IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Nieuw label/mailorder Nordstorm Vorige pagina | Volgende pagina
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 12-02-2003 10:37 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

gangrad heb je je mail al gelezen? en?

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 12-02-2003 10:38 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Nee, want m'n mailbox was te vol. Vanaf vanochtend kan ik weer mail ontvangen.....

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-02-2003 11:34 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ookal vazal en haatstrijd
naja heil aan de gelderse ondergrondse

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 14-02-2003 11:57 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Gisteravond is de voorlopig laatste band aangetrokken op Nordstorm. Het betreft DÖDFÖDD. Deze Zweedse band gaat in de toekomst een CD/LP releasen via ons.

Nummers zijn te beluisteren via http://www.geocities.com/dodfodd

De laatste demo "Besvarjelse av omfand rekreation" is te bestellen via Orderless Evil Productions.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 14-02-2003 12:10 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

heeft orodruin jou al gemeelt?

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 14-02-2003 12:12 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

nope

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-02-2003 21:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

gangrad: kheb grenjar gemaild. ik ben nu de muziek uitgebreid aan het bestuderen en beluisteren. ik denk dat het wel goed gaat komen, uiteraard afhankelijk van hun antwoord...

Je moeder.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-02-2003 22:09 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2003 21:58 schreef karnivoor het volgende:
gangrad: kheb grenjar gemaild. ik ben nu de muziek uitgebreid aan het bestuderen en beluisteren. ik denk dat het wel goed gaat komen, uiteraard afhankelijk van hun antwoord...

Ok, maar niet te lang treuzelen dan. Dat zeg ik niet echt voor mezelf, maar er is door de band zelf aangegeven dat ze split graag met het Noorse Vantro willen doen.

Maar ik mail je hoe dan ook eventjes om je van een en ander op de hoogte te stellen.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-02-2003 22:16 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ah is goed

Je moeder.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 17-02-2003 10:59 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Zeer binnenkort verkrijgbaar via de mailorder:

Varathron - The Lament of God
Profanum - Misantropiae Floris
Profanum - Profanum Aeternum
Sacrilegium - Wicher
Winterthrone - The Burning Skies

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 18-02-2003 15:30 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

U heeft als het goed is weer mail

Falkh
Usericon van Falkh
Posted 18-02-2003 15:48 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Heb gisteren gemaild voor 2 cd's (en later mijn adres)
Geld is onderweg.

Alvast bedankt

Robert.

Immortal Pride

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-02-2003 20:30 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Alle correspondentie mag voortaan via: sander@nordstorm-productions.com . Tot ziens, gratis mail. Hallo, heleboel MB storage!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 20-02-2003 12:49 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

GEWELDIG NIEUWS!

Zojuist heb ik van Ebullition bevestigd gekregen dat Nordstorm/Benighted Mirror Productions de debuut-EP van Hatlevik gaat uitbrengen.

Hatlevik is een van de twee vaste leden van Fleurety en in die richting zal de muziek dan ook gaan op deze EP. De titel word: "Black
Necrotic Obfuscation"
Hij zal gelimiteerd worden tot 512 stuks.

Verder zal Blasphemer van Mayhem de gitaren voor zijn rekening gaan nemen.
Over een maand zal het artwork e.d. klaar zijn, dus enkele weken later hebben jullie ook de mogelijkheid om dit juweeltje in jullie knuistjes te kunnen houden!

Het gaat goed!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-02-2003 19:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 12:49 schreef Gangrad het volgende:
GEWELDIG NIEUWS!

Zojuist heb ik van Ebullition bevestigd gekregen dat Nordstorm/Benighted Mirror Productions de debuut-EP van Hatlevik gaat uitbrengen.

Hatlevik is een van de twee vaste leden van Fleurety en in die richting zal de muziek dan ook gaan op deze EP. De titel word: "Black
Necrotic Obfuscation"
Hij zal gelimiteerd worden tot 512 stuks.

Verder zal Blasphemer van Mayhem de gitaren voor zijn rekening gaan nemen.
Over een maand zal het artwork e.d. klaar zijn, dus enkele weken later hebben jullie ook de mogelijkheid om dit juweeltje in jullie knuistjes te kunnen houden!

Het gaat goed!

Bij deze reserveer ik er alvast 2

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 20-02-2003 19:52 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

Gefeliciteerd met de aanwinst van wederom een nieuwe band en ik wil ook graag een exemplaar reserveren (als dat mogelijk is)!

Op je knie en pijp voor genade!

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 04-03-2003 19:57 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

De volgende items zijn verkrijgbaar via de mailorder:

Profanum - Profanum Aeternum
Profanum - Misantropiae Floris

- Blackmetal met darkambient en klassieke invloeden. Enorm goed en jammer dat ze nauwelijks bekendheid genieten.

Varathron - The Lament of Gods
Sacrilegium - Wicher

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 07-03-2003 19:34 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Na lang zoeken naar een goede opzet voor de site is dit het geworden: http://www.nordstorm-productions.com . Het Benighted Mirror gedeelte moet nog gebouwd worden

De Winterthrone Ep is bijna af en dus is er weer een goede release van Nederlandse bodem te vieren. Tevens hebben we besloten om de demo van Winterthrone opnieuw uit te brengen. Deze zal over een paar weken ook klaar zijn. Mp3's zijn te beluisteren op: http://www.winterthrone.de

Wat vinden jullie ervan?

lord blasphemous
Usericon van lord blasphemous
Posted 07-03-2003 22:44 by lord blasphemous Wijzig reactieProfiel van lord blasphemousQuote dit bericht

GAY!!! ALLEMAAL GAY!!! Weer een gozer die een label moet gaan oprichten, er zijn er al te veel en in Nederland is het soweizo al een overbodig iets!! Maar ja, BM is tegenwoordig net zo populair is de pop muziek van eminem!!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-03-2003 23:02 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Troe, troe hoor

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 07-03-2003 23:04 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

EujGangrad, heeft u mijn geld al binnen gekregen?

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 08-03-2003 0:02 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 22:44 schreef lord blasphemous het volgende:
GAY!!! ALLEMAAL GAY!!! Weer een gozer die een label moet gaan oprichten, er zijn er al te veel en in Nederland is het soweizo al een overbodig iets!! Maar ja, BM is tegenwoordig net zo populair is de pop muziek van eminem!!

En Lord Blaasmuis draagt wel lekker bij aan de muziek? Flikker toch op prutser, ga spelen en bemoei je niet met grote mensen dingen jongetje

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 08-03-2003 0:03 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2003 23:04 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
EujGangrad, heeft u mijn geld al binnen gekregen?

Je spullen zijn al onderweg.

lord blasphemous
Usericon van lord blasphemous
Posted 08-03-2003 9:32 by lord blasphemous Wijzig reactieProfiel van lord blasphemousQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2003 0:02 schreef Gangrad het volgende:

En Lord Blaasmuis draagt wel lekker bij aan de muziek? Flikker toch op prutser, ga spelen en bemoei je niet met grote mensen dingen jongetje

Ja grote meneer die zo underground is dat hij kopieën van Mutiilation verkoopt in zijn distro!!!!!

Shun Sacer
Usericon van Shun Sacer
Posted 08-03-2003 11:04 by Shun Sacer Wijzig reactieProfiel van Shun SacerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/shunsacer

quote:
Op 7 maart 2003 22:44 schreef lord blasphemous het volgende:

Ben je heel toevallig zo'n miep van Monoclit?

quote:
Op 8 maart 2003 9:32 schreef lord blasphemous het volgende:
Ja grote meneer die zo underground is dat hij kopieën van Mutiilation verkoopt in zijn distro!!!!!

euhm.

wat bedoel je eigenlijk hiermee?

[Dit bericht is gewijzigd door Shun Sacer op 08-03-2003 11:05]

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com