|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ps, je hebt mail Je moeder. |
|
quote: Ik denk niet dat het om die Tumulus gaat. De Tumulus die Wodureid uitgebracht heeft komt uit Duitsland en speelt eerder pagan metal met hier en daar een folk instrumentaaltje. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Zit leuk spul tussen, ik bestel binnenkort wel wat |
|
gangrad, dat spul al binnen waarover ik mailde? dan plaats ik namelijk mijn bestelling even definitief... -editeps verkeerde persoon aangesproken - [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-01-2003 23:16] Je moeder. |
|
Update: Er komen nu echt releases aan! Een 7" van het Duitse Mordrak en een van Winterthrone. Maar allereerst verschijnt er iets anders, maar daarover later (misschien) meer. Tevens heb ik de No Colours items NOG steeds niet binnen . Voor iedereen die besteld heeft word een passende compensatie verzonnen (zeker voor Juronymous ). Ook omdat we niet vanaf het begin al bekend willen zijn als een crappy label. Vanaf volgende week kunnen er wel andere items geleverd worden, welke ondertussen al op de site staan. Benighted Leams gaat niet door, daarvoor in de plaats gaan we nu Taake - Nattestid verkopen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: *bewaart zijn geduld* Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: |
|
Mensen, zouden jullie eens willen luisteren naar het volgende: Een nummer van een band genaamd Mordrak die ik wellicht wil uitbrengen op 7". http://www.twierdza.de/ Bij de Mp3-sectie, onder de letter M uiteraard. Vertel me wat je ervan vind en alvast bedankt! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: dit keer tegen de goeie personage dusch...? die items ook al? Je moeder. |
|
quote: damn dat logo heerscht wel zo erg !... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Wat een SUCK website.... Nieuwe hebben? Mailuh!!! Dit slaat nergens op. |
|
Enneh, als je een logo wilt... Ook mailuh!!! Stuur ik je een offerte P.S.: dat meen ik dus wel, da's nog veel meer Dit slaat nergens op. |
|
quote: Mede-forummers, doe me ajb een plezier en luister even naar bovenstaand nummer.... En Mørke, ik ben niet echt geinteresseerd in je diensten maar als er behalve jij nou nog veeeeel meer mensen zijn die de site crappy vinden zal ik er eens over denken. Misschien Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
tsja ik heb het net ff gedownload, maar ik kan nou niet zeggen dat het echt speciaal of zo is. gewoon meer een beetje de standaart black, niet onaardig, maar geen uitblinker. tot zover mijn review |
|
Iedereen die bij me besteld heeft: alles is de deur uit! Verder is alles uit de mailorder nu uit voorraad leverbaar, na de welbekende opstartproblemen. Volgende maand komt de debuut-release uit, een 7" van het Duitse Winterthrone (mp3's te beluisteren op: http://www.winterthrone.de ), enne, IK vind m in ieder geval de moeite waard Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
dus je hebt mijn geld ontvangen en die craft alvast apart gelegd? (voor als hij binnenkomt zeg maar...) Je moeder. |
|
He! ik kijk even op die Nordstorm pagina, en heb een vraag: is die Dimmu Borgir 7" er nog? |
|
quote: yep. Maar let wel: het is de re-release op Hat Records. Dus niet de Necromantic Gallery-versie. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Dat maakt niet zoveel uit voor mij denk ik Eens even verder kijken of er verder nog wat leuks bijzit... *ge heeft mail* [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 06-02-2003 16:10] |
|
*schopt topic omhoog* Bestelling gisteren binnen gekregen. Hartelijk dank ook voor het extraatje. Zal zeker nog vaker zaken met je doen, is me prima bevallen. Ga vooral zo door (ook met de site, want die ziet er erg strak uit). Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Morke probeert gewoon geld te verdienen. Al dat website gezeik. De site is goed, functioneel dat is waar het om draait! |
|
Binnenkort verkrijgbaar: Peste Noir - demotape Nuit Noire - demotape Tsjuder - Diabolical Posession digipack Lugubrum/Finsternis - split cd Winterthrone - Burning Skies democd Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
[quote]Op 5 januari 2003 18:33 schreef Gangrad het volgende: Vandaag is mijn label/mailorder Nordstorm Productions van start gegaan. Op dit moment stelt het nog niet zoveel voor, maar het aanbod word zeer snel vergroot. Ook hoop ik nog voor de zomer een paar releases te doen! Je kunt m vinden op: http://nordstorm-productions.bestmusicpages.com Let op, over een dag of twee krijg ik mijn .com domein, dus dan heeft ie een andere URL. is een startende gothic band iets voor je? voor info mail mij. met ex leden: autumn,legacy of hate ,disorder |
|
Sorry, ik heb absoluut niet de intentie om gothic te releasen. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |