|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Gewoon negeren Gangrad, dat heeft meer zin. |
|
Ach ja, nevermind. Er zijn altijd mensen die er anders over denken. @Shun Sacer. Wat die demo betreft heeft hij gelijk. De oorspronkelijke Satanist Styrken demo is al 10 jaar uitverkocht, maar hij word nog steeds gekopieerd. Dat maakt echter niets uit want het artwork is hetzelfde en de demo was niet gelimiteerd destijds. En er is niets mis mee om anderen kennis te laten maken met het vroegere werk van Mutiilation. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: ohhhhhh whaha maar goed, reageer ff op me meel! btw jij kan die page ook geen 2 dagen het zelfde laten he! gangrad laat iedereen maar lekker zeiken your label heerscht! |
|
Gangrad, vorige week zei je dat me spul onderweg was, maar heb het nog steeds niet gekregen Zou er een fout bij de Post zijn of zo? |
|
quote: Vincent (Benighted Mirror) heeft je spullen al enige tijd geleden opgestuurd ja. Ik weet het niet, maar wacht nog maar heel even af. De ene keer heb je pakjes binnen twee dagen, de nadere keer duurt het gewoon TE lang (is mijn ervaring dan) Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Die Ved Buens Ende bootleg cd is die al verstuurd Gangrad?Ik heb nog steeds niks binnen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Godverdomme, die zou je al tijden moeten hebben Hub. Ik laat het je zsm weten. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Iedereen die bij Nordstorm heeft besteld zou al lang geleden hun pakje moeten hebben ontvangen. euhm dat is niet helemaal correct Nederlands, nevermind. Als er mensen zijn die hun pakje nog niet hebben ontvangen neem dan even contact op met Nordstorm zodat we dat weten. In het geval dat er dingen niet aankomen zijn ga ik aangifte doen bij TGP-post, niet dat erg veel zin heeft maar goed een hele enkele keer komt er dan nog wel eens wat boven water. ^*^ namens Nordstorm Productions. ~ We are a virus with shoes |
|
Nog maar even een update betreft upcoming releases. NSP-01 Winterthrone - Storms of Wrath 7"EP De master is binnen, het is nog even wachten op het artwork. Voor iedereen die de Mp3 op de site heeft beluisterd: het nieuwe materiaal is veel beter geproduceerd en ook muzikaal behoorlijk geevolueerd. NSP-04 Vantro - s/t demo Rond de zomer komt de eerste demo van deze band via ons uit. Vantro bestaat nog niet zo heel lang, maar beuken er al aardig op los. Rauwe blackmetal, repeterende riffs, beetje Ildjarn-achtig. NSP-05 Jernbyrde - t.b.a. demo Blackmetal-band uit het Noorse Hamar. Een mp3 is te beluisteren op : http://www.jernbyrde.com Deze demo zu ook in de zomer het licht moeten zien. Tot zover... [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 17-03-2003 11:43] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Hey Sander, weet je nu of het op de post is, dan doe ik het ook op de post gooien |
|
Is er al nieuws van de aangifte bij de TPG wat jullie zouden doen? |
|
Vincent ging het regelen en ik spreek hem morgen. Ik laat je deze week weten hoe we het oplossen met je, oke? De meeste artikelen zijn direct vervangbaar, van de EP weet ik het nog niet zo zeker, maar dat hoor je dan nog wel. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: is goed! |
|
quote: Is er al iets bekend Heb tenslotte nog niks ontvangen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoe zit het met mijn VBE cd? Ik hoop toch niet dat ik hier op ZM bezeikt word want daar kan ik niet goed tegen!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Je word niet bezeken! Ik heb je al gemaild. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Ik heb jou ook gespamd! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Ok,ik kan m'n mail pas zaterdag weer lezen (als ik bij mijn ouders ben,hier werkt het namelijk niet). Ik lees het wel [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 27-03-2003 17:43] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
trouwens mn mail nog gehad paar dagen geleden? (op je hotmail account) waarom denk ik daar nou weer aan op een meest achterlijke tijd, die paar uurtjes dat je niet online bent op msn [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-03-2003 1:13] Je moeder. |
|
@Hub de Gallier en Markam. De VBE-bootlegs krijg ik begin volgende week weer van Vincent. Ik stuur ze dan zsm op. Voor eenieder die iets van het volgende heeft besteld: Tsjuder - Demonic Possesion DIGI Lugubrum/Finsternis - splitCD Nuit Noire - Somewhere in the Night Past Peste Noir - Macabre Transcendance Drakkar heeft EINDELIJK alles opgestuurd. Jullie spullen gaan morgenvroeg de deur uit. [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 02-04-2003 20:58] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:Cool VBE gaat in de toekomst weer aan een nieuwe cd werken trouwens maar een releasedatum is niet bekend net zo min als een label.(bron:Carl Michael van VBE). Gangrad,kun jij trouwens ook aan de 7"PD van Tsjuder komen?Die moet ik ook nog hebben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Er was ook nog positieve reclame voor ons: in het Engelse magazine Terrorizer werd de band 1349 geinterviewd. Een van de vragen was welke bands uit Noorwegen tegenwoordig nog kwalitatief goede BM maken, zoals in de begin jaren '90. 1349 noemde toen Slavia en nog enkele waaronder GRENJAR! En laten wij daar nu dit jaar net een cd van uit gaan brengen! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Gangrad ben je ook op zoek naar bands die je wilt tekenen? Wij zijn namelijk op zoek naar een label. |
|
quote: Momenteel zijn we niet op zoek, helaas. Deze releases staan al gepland: Winterthrone - Storms of Wrath EP Mordrak - Der Freie Geist EP S.E. Hatlevik - Black Necrotic Obfuscation EP (Benighted Mirror) Grenjar / Vantro - split CD Dödfödd - t.b.a. LP Jernbyrde - demo Vantro - demo Het is allemaal een kwestie van geld. Dit kan ik betalen, sowieso, voor de rest moet er gekeken worden hoe het een en ander gaat verkopen. Dit jaar word er dus niets meer gepland of aangenomen, ook niet vrijblijvend. Sorry. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |